Alıntı:
Gönülköşkü Nickli Üyeden Alıntı
Forumda farklı başlıklar altında bu dua metni paylaşılmış ve yorumlar yapılmış.Arapca bilenler zaten metinde bir problem olduğunu farkediyor.Kopyala yapıştır yaparak eksik ,fazla,bozuk cümleler buralara ancak bu şekilde ulaşmis.Kesinlikle okunmamali.Zaten başka sitelerde de bunun uydurma oladigu söylenmiş.
|
Evet ayetlerin ortasına sıkıştırmışlar tövbe estağfurullah
__________________
Hasbiyallahu, la ilahe illa hu
ve aleyhi tevekkeltu
ve hüve Rabbül arşil azim. Ve kefa billahi vekila
|