Tekil Mesaj gösterimi
  #8  
Alt 24.05.26, 23:50
murakip murakip isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Üyelik tarihi: 08.03.26
Bulunduğu yer: Allah'ın yarattığı her yer
Mesajlar: 221
Etiketlendiği Mesaj: 2 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Konu güzel, ama ben bazen insanların isteklerini de anlamıyorum.

Hızır A.S'ı keyfimiz için çağırıp görüşmek meşgul etmek ne kadar doğru? Çağırdın geldi diyelim, ne diyeceksin? Sevdiğim kız beni terk etti aramızı yap mı diyeceksin koca Hızır aleyhisselam'a? Ya da zengin et beni mi diyeceğiz? Hızır A.s ihtiyacı olana ve kime gideceğini çok iyi biliyor, mübarekleri kendi dünyevi şeylerimiz için çok da rahatsız etmemek gerek bence. O kadar zor anlarım oldu ki, ama asli muhatabımız hep Allah. Olanda da hayr vardır olmayanda da, ne kadar çırpınsak da Allah'ın emrine teslim olduğumuzda hayat tatlılaşıyor. Günahkarız, faniyiz, aciziz, ama teslimiyetin verdiği rahatlama hissi Hızır Aleyhisselam'ı çağırmaya bile gerek bırakmıyor. Diyorsun bir tek olan Allah var ve o benim yolumu çiziyor. Mübarekleri de dürtmeden Allah'a elimizi açıp dua edelim kişisel hafif şeylerimiz için, ama ümmetin derdiyle ilgileniyorsak o başka.

Alıntı ile Cevapla
 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148