Aslında her şey tek bir şeyden ibaret
Bireysel olarak Sevmediğiniz, basit ve sıradan nedenlerle gıcık gittiğiniz kim varsa onun adına ya Rab Falanca kulunu para içinde yüzdür, ona sağlık ve sıhhat ver, ömrüne bereket hayatına rahmet ver şeklinde dua etmek sevmediğiniz insanlardan gelebilecek olumsuz etkileri giderir, aranızda otomatik bir sempati açılır ( bahsedilen sevgi kelebeği olmak değil , haddini bilmek, denge, mesafe içinde kalıp kişilerin bireysel ben algısından gelebilecek yaklaşımlardan korunmaktır, vakarlı, onurlu duruş, İzzet )
Neticede karşıdaki şahıstan gelebilecek negatif bağlantıları iptal etmiş olursunuz, bu yiğitliği yapabilen kişiler hayatlarını konforlu bir şekilde sürdüre bilirler.
Bir başkası adına yapılan dua sizi de bağlar, sistem benden sana, sizden bizdedir, aslında her şey tek bir şeydir.
Çokluk gözleri aldatmasın, çokları incelediğimizde, derinlerine nüfuz ettiğimizde, duygu ve düşüncelere baktığımızda iyilik ve güzellikler Allah'tan çirkinlik ve kötülük ise kişinin bireysel benlik algısından kaynaklı olduğunu görebiliriz.
Adres ihlas Suresi ( sıfat boyutu ) Aslında her şey tek bir şeyden ibaret.
|