Havas Okulu  

Go Back   Havas Okulu > Serbest Bölüm > Derin Konular & Beyin Fırtınası


iletişim kuramıyoruz


 
 
LinkBack Seçenekler Stil
Prev önceki Mesaj   sonraki Mesaj Next
  #1  
Alt 02.10.20, 22:45
Acemi
 
Üyelik tarihi: 06.02.19
Bulunduğu yer: Almanya
Mesajlar: 27
Etiketlendiği Mesaj: 5 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart iletişim kuramıyoruz

Olgun insanlarda iletişim bozukluğu var. Herkes bir birine şüpheci gözüyle bakılıyor. Bu insanlar hayatta o kadar çok darbe yemişlerki duyguları dahil, hersey kabuk bağlamış nasırlaşmış hissizleşmiş.
İnsanlar yeni biriyle tanıştığında direk kendini korumaya alıyor. Sen ne anlatırsan anlat. O duymak istediğini duyuyor görmek istediğini görüyor. Çoğunlukla geçmişteki tecrübelerini yansıtıyor. Herkesin geçmiş tecrübelerindeki iyi niyetle bedel ödeteceklerini düşünüyor. Sevmekten bile korkar hale gelmiş insanlar ya bırakırsa, ya oda giderse. Bazılarında eziklik psikolojisi hakim. Kendinden eğitimi yada statüsü farklı insanlara mesafeli yaklaşıyorlar. Sohbet konusu açıldığında biri konuşurken bunun altından ne çıkacak korumacılığıyla, buna şu cevabı versem derdinde.
Çürük elmalar yüzünden tüm kasadaki elmaların çürük çıkma kuşkusu taşıyoruz.
Beğeni ve hoşlantılarımız olsada. Sosyal medya ve haberlerde gördüklerimiz, geçmiş tecrübelerimizin etkisiyle cesaret edemiyoruz sevmeye sahiplenmeye.
Kısıtlıyoruz kendimizi. Oysa hepimizin tek ihtiyacı huzur ve sevgi. Ne kadar zengin, güçlü yada ihtişamlı olursanız olun birinin sevgisine muhtacız. Bir tamlayanız, diğer yarınız yok ise tek başımıza anlamsızız.
İletişim kuramadığımız ortamda güven sorununun olması çok doğal.
Farkında mısınız bilmiyorum. Hızla yalnızlasiyoruz. Öyle yada böyle herkesin bir hayatı düzeni yaşamı var.
Kimse kurulu düzeni bozmak istemiyor.
Belki şuan yalnızlık bizi etkilemiyor gibi görünse de, yaşlandığınızda, çocuklarınız kendi hayatlarını kurdukların da yalnızlığın soğuk yüzüyle yüzleşeceksiniz.
Hayatın tekrarı yok, dün geçti, bugün bitiyor, yarın meçhul. imkan varken sevin, sevilin yaşayın.
Sevmekten sevilmekten korkmayın.
Dünya sevgi ile var oldu, sevgi ile dönüyör.
Sen yaşasan da yaşamasan da geçecek bu ömür.
Güneşin her gün doğmaktan bıkmıyor ise, sonbaharın acımasızlığına rağmen her sene ilkbahar çoşku ile geliyor ise. Sende her türlü olumsuzluğa rağmen sevmekten vaz geçme..
Bu hayat Anlarıyla, anılarıyla, değdiler ile keşkeler arasında bitecek.
Yarınlarımız dünlerimizden, bugünlerimizden güzel olsun.

Alıntı ile Cevapla
 


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
ruhlarla iletişim isikruhlu Sorularınız 11 24.01.22 17:06
Ölülerle iletişim kurmak Altuni Sorularınız 10 04.01.22 09:57
Hayvanlarla iletişim nasıl kurulur? sosyopat Sorularınız 16 05.12.20 07:09
Ulvi ruhaniyetle iletişim Dire Vengeful Huddam ilmi 0 28.05.20 02:12
karıncalarda iletişim melih06 Hayat Dersleri & Hikayeler 3 22.11.17 07:35


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com