Havas Okulu  

Go Back   Havas Okulu > Serbest Bölüm > Derin Konular & Beyin Fırtınası


ABD girdiği savaşları neden kaybediyor?


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
  #11  
Alt 27.05.21, 22:52
Acemi
 
Üyelik tarihi: 05.03.20
Bulunduğu yer: Malatya
Mesajlar: 21
Etiketlendiği Mesaj: 0 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Amerika kaybetse ne olur milyonlarca Müslüman öldü sakat kaldı tecavuze ugradi boynuna tasma takildi çırılçıplak gezdirildi neler neler bu acı bize yetti de arttı da abd haritadan silinse yeridir ...ama bunu yapacak güç yok Allah'tan başka...

Alıntı ile Cevapla
  #12  
Alt 10.09.21, 12:19
 
Üyelik tarihi: 29.08.21
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 100
Etiketlendiği Mesaj: 0 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

ABD bin amacı savaş kazanmak değil sömürü yapmak Afganistan'dan daha yeni çekildi ama domurmedigi şey kalmadı Irak'a girdi petrol bırakmadı maksattada ozgurluk getiriyor

Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Etiketler
abd, afganistan, petrol, saddam, savaş, taliban, vietnam, ırak


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Kozmik Nedenleriyle İnsanların Neden Hayatımıza Girdiği Och Parapsikoloji & Spiritüalizm 0 12.08.20 16:12
Gireceğin savaşları iyi seç! Och Derin Konular & Beyin Fırtınası 0 08.08.20 01:35
Asur - Fetih Savaşları Hazar Tarih 0 04.01.20 23:09
deneyen oldu mu ? Diye soran arkadaşlar zaten en baştan kaybediyor tomurcuk Tecrübe Ettikleriniz 17 28.02.19 20:02
Telepati ve Zihin Savaşları-I-II/Son III eklendi Tuana Telepati 1 23.04.17 11:31


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com