![]() |
|
#21
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#22
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#23
|
|||
|
|||
|
Bu gun ilk defa okumaya niyetlendim. Allah hepimize daim etsin insAllah.
---------- Post added 11.12.19 at 12:45 ---------- Alıntı:
|
|
#24
|
|||
|
|||
|
evet okuyorum.
|
|
#25
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#26
|
|||
|
|||
|
Abi bunu okudum yarida kestim bir sey hissettim
|
|
#27
|
|||
|
|||
|
Bir enerji hissettim seccadede oturuyodum sag tarafima baktigimda bir goz gibi bir sey gordum icim urperdi vucudum kasintilandi korktum daha dogrusu neden dir
|
|
#28
|
|||
|
|||
|
Ben de okuyorum olumsuz bir sey yasamadim vesvese mu yaptiniz acaba?
|
|
#29
|
|||
|
|||
|
Hissettim vesvese degil goz gordum sagimda uc kere titreme geldi sicaklik basti korktum biraktim yarida
|
|
#30
|
|||
|
|||
|
Bende okuyacağım inşallah . Niyet gerektirir mi ? Abdest li en güzeli biliyorum ama işyerinde okuma imkanım var abdestsiz okunmasında bir sakınca var mıdır ?
|
![]() |
| Etiketler |
| bahaiye, evradi, kutsiye |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| Evrâd-ı Bahâiye üzerine | Och | Evradiyeler & Azametler | 2 | 26.07.21 09:04 |