![]() |
|
#21
|
|||
|
|||
|
Yuce ALLAH dilerse olur bunu okudum oldu ALLAH razi olsun
|
|
#22
|
||||
|
||||
|
Kardeş yüzününe karşımı okudun?
Mesela tam ne icin okudun? Resime bakarak okusakda olurmu? |
|
#23
|
|||
|
|||
|
Ben de okudum ve hakikaten çok etkili.Allah razı olsun paylaşandan.
|
|
#24
|
|||
|
|||
|
Etkisini görenler ne tür istekler için kullandıklarını da belirtebilir iseler daha aydınlatıcı olur kanaatindeyim.
|
|
#25
|
|||
|
|||
|
Uzaktaysa resme okunur mu, tecrübe eden arkadaşlar neredesiniz
|
|
#26
|
|||
|
|||
|
uzakta olan ve size zulm eden akrabaya etkili bir dua var mı
|
|
#27
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
ne yapabilrim?Olurmu? Saygilar Hocam |
|
#28
|
|||
|
|||
|
Valla ben de aynı sıkıntılarım. Eşimden ayrıldım 16 yaşında oğlum var. Annesini tercih etti. Boşanmadik daha ama. Annesi üzerinde baskı yapamayacağı kanısındayım. Oğlumun bana dönmesini sağlamamız lazım. Yoksa geleceği gidecek. 11. Sınıfta. Dersleri 85 -100 aralığında idi hep. Yardim edin
|
|
#29
|
|||
|
|||
|
Yamen tel cemmel mütekebbirine bilicami azametihi sellim sellim ya hafiz
Ey kibirlenenleri azametinin gemiyle dizginleyen Allah'ım, bizi selamete çıkar, bizi koru ey Hafız --------------- Allahümme yâ men teleccemel mütekebbirîne bi licâmi ‘azametike sellim sellim yâ Hafız Ey kibirlenenleri azametinin gemiyle dizginleyen (Allah'ım), bize selamet ver, bizi selamete çıkar yâ Hafız (koruyucu olan Allah'ım) Bu dua tasavvufi kaynaklarda ve bazı mecmualarda geçen bir duadır. Ayet değil tasavvuf ehlinin tavsiye ettiği evraddır. Farklı mecmualarda farklı şekilde yazılmış olabilir. Aslında anlamı/meali çok farklı değil, bir iki kelimede kıraat veya vecih farklılıkları geleneklere göre değişime uğramış. Mushaf tercümelerinde bile farklılıklar olabiliyor. Duanın bütünü her iki versiyonda da aynı meale sahip. Mesela kelimenin biri tekil diğeri çoğul. Ben kendi paylaştığımı (2. versiyonunu) okurdum gayet tesir etmişti. Ama benzer şekilde diğerinin de çok etkili olacağından eminim. İki versiyonu da iki şekilde de okuyabilirsiniz ya da size hangisi daha doğru geliyorsa onu okuyun. Anlamını bilerek Türkçe bile okuyabilirsiniz. Bir tereddüt mesajı almıştım ona cevaben herkese açıklayıcı olur diye buraya da not düştüm. Allah dualarınızı kabul etsin. Amin |
|
#30
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
![]() |
| Etiketler |
| bir, icin, insana, istediini, yaptimak |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| Esmaların Okunuş Amaçları, Zikir Sayıları ve Okunma Günleri | HeartLess | Esmaül Hüsna | 12 | 17.12.24 19:07 |
| Esma-ül Hüsna Okuma Cetveli Saatleri ve Günleri | RvP | Esmalar | 11 | 22.10.24 04:05 |
| Zikir saatleri - Utarid Saati | Mentalakon | Sorularınız | 15 | 02.10.24 19:28 |
| Hangi esma hangi rahatsızlık için çekilmeli? | hallaci | Sorularınız | 23 | 15.09.24 17:34 |
| Esma-ül Hüsna'nın Bazı Havvasları | Havasokulu | Esmaül Hüsna | 2 | 07.07.24 13:55 |