![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Çok ilginç bir konu olmuş, bilgiler enteresan gerçekten,gözdeki ben konusunda bahsedilen ben gözbebegindemi ,yoksa gözkapaginin üstünde mi acaba cevabı yazabilirmisiniz.
|
|
#12
|
|||
|
|||
|
Yeme ve icmeme dikkat etmedigim günlerde yani midemle alakalı sorunlar yasadigimda göz kapağımda segirme oluyor yaşayarak tecrübe edilmis bir bilgidir gerçekten
|
![]() |
| Etiketler |
| göz, göz ağrısı, göz kayması, göz zinası, hadim, mesane, pörtlek, seğirme, zina |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| Avuç içi işaretler ve anlamları - Tıbbı Nebi | Sin | Tıbbı Nebi | 10 | 14.09.23 12:50 |
| Rüyalarımdaki işaretler | Sycronix | Güzel Sözler & aŞka Dair | 0 | 02.02.21 10:32 |
| Kadim çin ve türk tibbi | Sadi | Alternatif Tıp ve Bitkiler | 0 | 27.08.20 09:58 |
| Tibbi Tavisyeler ve ikazlar - Tıbbı Nebi | Sin | Tıbbı Nebi | 6 | 03.04.19 22:32 |
| Kötü Enerji temizleme yöntemleri - Tibbi Nebi | Sin | Tıbbı Nebi | 0 | 31.08.18 10:56 |