Alıntı:
HavasMuhasibi Nickli Üyeden Alıntı
(Mesaj 656558)
İstihare uygulamaları şahsidir kardeşim. Ne burada ne de başka bir yerde senin adına istihare yapamaz.
İstihare ile seni yaratana dilekçe yazıyorsun, aracı istemezsin diye tahmin ediyorum. :)
|
baskasinin adina istihare yapilir, bazi cemaatlerde istihareciler vardir istihareyi onlar yaparlar,
baskasi adina istihare hz. peygamber zamaninda ve sahabe döneminde yoktu,daha sobra tasavvuf ehli arasinda yaygınlasti,
benim fikrime görede kişinin kendisi yapmali...
|