Havas Okulu

Havas Okulu (https://www.havasokulu1.com/)
-   Keşif ve istihare Uygulamaları (https://www.havasokulu1.com/kesif-ve-istihare-uygulamalari/)
-   -   sonuç veren istihare (https://www.havasokulu1.com/kesif-ve-istihare-uygulamalari/96569-sonuc-veren-istihare.html)

Sessizadam 18.01.25 14:35

Alıntı:

imas Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 656552)
istedigin seyin rüyanda gösterilmesi için bazi uygulamalar var ama şu an müsait değilim daha sonra veririm



bak bu yukarıdaki uygulama sahih ve mücerebtir bunu uygula...

Yukaridakini denedim . musait olunca diger uygulamayi beklerim hocam

HavasMuhasibi 18.01.25 14:57

Alıntı:

Kaktuskiz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 656550)
Bir işin benim için hayırlı mı değil mi olduğunu anlayabilmek için, buradan bir kisi benim için istihare yapabilir mi acaba 🙏öyle oluyor mu rica etsem

İstihare uygulamaları şahsidir kardeşim. Ne burada ne de başka bir yerde senin adına istihare yapamaz.

İstihare ile seni yaratana dilekçe yazıyorsun, aracı istemezsin diye tahmin ediyorum. :)

Kaktuskiz 18.01.25 15:00

Alıntı:

HavasMuhasibi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 656558)
İstihare uygulamaları şahsidir kardeşim. Ne burada ne de başka bir yerde senin adına istihare yapamaz.

İstihare ile seni yaratana dilekçe yazıyorsun, aracı istemezsin diye tahmin ediyorum. :)

Anliyorum 😔ben kendim etkileniyor muyum acaba diyorum mulk suresi ile denedim bugun yanlis mi yapiyorum acaba 7 defa okunup ya latif ya habir cekiyoduk sanirim gormedim bisey,ya macid ile denedim onda da anlamadim burada ser mi hayir mi diye sormak istiyorum guzel tam cevap alanlar oluyor ben mi yapamiyorum ruya yolu ile denedim namaz ile onu da yapamadim.gormedim ben bilmiyorum zor bir durumdayim

HavasMuhasibi 18.01.25 15:24

Alıntı:

Kaktuskiz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 656559)
Anliyorum 😔ben kendim etkileniyor muyum acaba diyorum mulk suresi ile denedim bugun yanlis mi yapiyorum acaba 7 defa okunup ya latif ya habir cekiyoduk sanirim gormedim bisey,ya macid ile denedim onda da anlamadim burada ser mi hayir mi diye sormak istiyorum guzel tam cevap alanlar oluyor ben mi yapamiyorum ruya yolu ile denedim namaz ile onu da yapamadim.gormedim ben bilmiyorum zor bir durumdayim


İlla cevabı rüyada vermek zorunda mı yaradan? :) Biraz sabırlı olmanı tavsiye ederim. İstiharenin cevabı rüyada verilmeyebilir.

Diyelim ki cevap alamadığını düşündün, tekrarla istihareni, 3-5-7 defa tekrarlayabilirsin. Kapıyı biraz aşındırmak lazım değerli kardeşim... :)

Yine de cevap alamazsan farklı uygulamalar önerebiliriz.

Darkness 18.01.25 17:01

Alıntı:

Kaktuskiz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 656559)
Anliyorum 😔ben kendim etkileniyor muyum acaba diyorum mulk suresi ile denedim bugun yanlis mi yapiyorum acaba 7 defa okunup ya latif ya habir cekiyoduk sanirim gormedim bisey,ya macid ile denedim onda da anlamadim burada ser mi hayir mi diye sormak istiyorum guzel tam cevap alanlar oluyor ben mi yapamiyorum ruya yolu ile denedim namaz ile onu da yapamadim.gormedim ben bilmiyorum zor bir durumdayim

Kardeşim sen umudunu kaybetme.Bir de İstihareyi yapmadan önce Miftahü-Cennet duasını 3Kere Başında Sonunda 1Kere Salavat-ı Kübra okuduktan sonra oku bakalım belki böyle olur.Sen yazdığımı yap bugün uyumadan çok değerli bir duadır Miftahü-l Cennet Duası.Salavat-ı Kübra da.Gelişme olursa yaz.He bide uyumadan 100Kere Ya Hafız Celle CelalüHû Zikri yapıp Rabbim gördüğüm İstihareyi net bir şekilde hatırlamamak yardım et de.

Alıntı:

BenBenMiyimm Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 656570)
Kardeşim sen umudunu kaybetme.Bir de İstihareyi yapmadan önce Miftahü-Cennet duasını 3Kere Başında Sonunda 1Kere Salavat-ı Kübra okuduktan sonra oku bakalım belki böyle olur.Sen yazdığımı yap bugün uyumadan çok değerli bir duadır Miftahü-l Cennet Duası.Salavat-ı Kübra da.Gelişme olursa yaz.He bide uyumadan 100Kere Ya Hafız Celle CelalüHû Zikri yapıp Rabbim gördüğüm İstihareyi net bir şekilde hatırlamamak yardım et de.

Sonda şöyle de ya da.Rabbim gördüğüm İstihareyi net bir şekilde Bana Hatırlat.Şüphesiz ki Sen Her şeye Kadirsin.

Kaktuskiz 18.01.25 17:24

Alıntı:

HavasMuhasibi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 656561)
İlla cevabı rüyada vermek zorunda mı yaradan? :) Biraz sabırlı olmanı tavsiye ederim. İstiharenin cevabı rüyada verilmeyebilir.

Diyelim ki cevap alamadığını düşündün, tekrarla istihareni, 3-5-7 defa tekrarlayabilirsin. Kapıyı biraz aşındırmak lazım değerli kardeşim... :)

Yine de cevap alamazsan farklı uygulamalar önerebiliriz.

Cok müşkil bir durumdayım ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.gönül meselesi ama elim kolum bağlı sabredemiyorum malesef 😔ama denicem

Alıntı:

BenBenMiyimm Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 656570)
Kardeşim sen umudunu kaybetme.Bir de İstihareyi yapmadan önce Miftahü-Cennet duasını 3Kere Başında Sonunda 1Kere Salavat-ı Kübra okuduktan sonra oku bakalım belki böyle olur.Sen yazdığımı yap bugün uyumadan çok değerli bir duadır Miftahü-l Cennet Duası.Salavat-ı Kübra da.Gelişme olursa yaz.He bide uyumadan 100Kere Ya Hafız Celle CelalüHû Zikri yapıp Rabbim gördüğüm İstihareyi net bir şekilde hatırlamamak yardım et de.



Sonda şöyle de ya da.Rabbim gördüğüm İstihareyi net bir şekilde Bana Hatırlat.Şüphesiz ki Sen Her şeye Kadirsin.

Bu gece mutlaka yapıcam umarım hayirla sonuclanır 😔tesekkur ederim

Darkness 18.01.25 17:31

Alıntı:

Kaktuskiz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 656572)
Cok müşkil bir durumdayım ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.gönül meselesi ama elim kolum bağlı sabredemiyorum malesef 😔ama denicem


Bu gece mutlaka yapıcam umarım hayirla sonuclanır 😔tesekkur ederim

Hayırlısı neyse o olsun.Selametle.

imas 18.01.25 18:58

Alıntı:

Sessizadam Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 656557)
Yukaridakini denedim . musait olunca diger uygulamayi beklerim hocam

bazen bazi şeyler nasip değildir, ne yaparsan yap olmaz...

imas 18.01.25 19:07

Alıntı:

HavasMuhasibi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 656558)
İstihare uygulamaları şahsidir kardeşim. Ne burada ne de başka bir yerde senin adına istihare yapamaz.

İstihare ile seni yaratana dilekçe yazıyorsun, aracı istemezsin diye tahmin ediyorum. :)

baskasinin adina istihare yapilir, bazi cemaatlerde istihareciler vardir istihareyi onlar yaparlar,
baskasi adina istihare hz. peygamber zamaninda ve sahabe döneminde yoktu,daha sobra tasavvuf ehli arasinda yaygınlasti,
benim fikrime görede kişinin kendisi yapmali...

HavasMuhasibi 19.01.25 20:32

Alıntı:

imas Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 656586)
baskasinin adina istihare yapilir, bazi cemaatlerde istihareciler vardir istihareyi onlar yaparlar,
baskasi adina istihare hz. peygamber zamaninda ve sahabe döneminde yoktu,daha sobra tasavvuf ehli arasinda yaygınlasti,
benim fikrime görede kişinin kendisi yapmali...

Allah en doğrusunu bilir imas hocam, bence de kişinin kendisinin direkt onu yaratan Rahman'ı muhatap alarak istihare etmesi gerekir düşüncesindeyim.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:02.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

havasokulu1.com


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148