![]() |
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] hocam Allah riza için benim için istihareye bakabilirmisiniz
Ben ya karışık görüyorum yada hiç.bir niyetim var benim ve kızım için hayirlimodir danışmak istedim. |
Alıntı:
|
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] anlıyorum hocam.haklisinizda.benim için onerebileceginiz bir uygulama varmı.karisik görüyorum yada hiç sonuç vermiyor
|
Alıntı:
|
Normalde istiharede yatmak şart mıdır ki? Ben kalbe açıklık gelmesi hususu kaale alınan sonuç diye biliyordum. 7-8 kere farklı istihareler yapmıştım ama hiçbir şey görmemiştim, sadece üzerinde düşündüğüm mesele üzerine daha da kararlı olmuştum ve bunu istihare sonucu olarak kabul etmiştim.
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:04. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com