Havas Okulu  
Go Back   Havas Okulu > Sağlık & Şifa > Sağlık


Kemoterapi İlaçları ve Yan Etkileri


 
 
LinkBack Seçenekler Stil
Prev önceki Mesaj   sonraki Mesaj Next
  #2  
Alt 18.04.17, 14:20
RvP RvP isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Manevi
 
Üyelik tarihi: 08.07.15
Mesajlar: 2,986
Forum Puanı: 986
Etiketlendiği Mesaj: 151 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

bu güzel paylaşım için allah razı olsun

__________________
“gücümü, içimdeki güçsüzlükle boğuşurken tükettim.”
Alıntı ile Cevapla
 

Etiketler
etkileri, kemoterapi, yan, İlaclari


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Psikiatri ve ilgili hersey... SiLence Sağlık 40 24.04.23 23:02
Kundalini Yoga Kirtan Kriya Meditasyonunun Beyin Üzerine Etkileri Tuana Meditasyon ve Yoga 0 20.05.20 20:07
Kemoterapi Kısırlığa Neden Olur Mu? aşk Sağlık 1 01.06.17 11:36
Sprey İlaçları Kullanmakta Zorluk Çekiyorum, Bunu Nasıl Aşabilirim? Tuana Sağlık 1 06.05.17 10:00
Kemoterapi Tedavisinde Kırmızı Reishi Mantarı Tehlikesi SiLence Sağlık 1 18.04.17 14:21


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com