Havas Okulu  
Go Back   Havas Okulu > Sağlık & Şifa > Sağlık


Saç çıkaran ilaçların yan etkileri


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
  #1  
Alt 16.04.17, 18:32
Güvenilir
 
Üyelik tarihi: 07.01.15
Bulunduğu yer: Adana
Mesajlar: 4,517
Forum Puanı: 2048
Etiketlendiği Mesaj: 133 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Teşekkürler

Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Etiketler
cikaran, etkileri, ilaclarin, sac, yan


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Psikiatri ve ilgili hersey... SiLence Sağlık 40 24.04.23 23:02
Kundalini Yoga Kirtan Kriya Meditasyonunun Beyin Üzerine Etkileri Tuana Meditasyon ve Yoga 0 20.05.20 20:07
Kemoterapi İlaçları ve Yan Etkileri SiLence Sağlık 1 18.04.17 14:20
Farmakoloji Alt Dalları SiLence Sağlık 1 18.04.17 14:00
Cep Telefonlarının Sağlığa Etkileri SiLence Sağlık 1 16.04.17 15:30


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com