Var Elhamdulillah var kardeşcağzım
Bir vakit özel bir dua tertibi ulaştı elimize elhamdulillah,En başında bazı zaatlara hediye ediliyor gönderiliyor.
Uzun vakitler devam etmek nasip oldu daha sonra İstanbula gittik bir işimiz için. 2 Derviş ile mangala gittik herşey bitti ağız sucuk kokuyor dediler ki efendiyi mi arasak acaba ?
- Efendi kim ?
+Sen tanımıyor musun Fazlı Kerem Efendiyi dediler.
- Yok tanımıyorum ama gidelim tanışalım dedik.
Aramaya çekiniyor ikiside sen ara , yok sen ara sohbeti dönüyor.Arada vekil yok doğrudan efendi aranıyor telefonla
Efendi Allah razı olsun davet etti bizi huzuruna..
Karşısına oturur oturmaz bizi yanındaki zaat'a gösterip bu da "Çiçekçi İbrahim Efendiden" dedi. Çiçekçi İbrahim Efendi mi kim ? Bizim aylar boyu dua hediye ettiğimiz fakat tanımadığımız araştırmadığımız bilmediğimiz birisi
Bu ismi duyunca şaşırdık tabi..
Biz duayı okurken niyetimiz bambaşkaydı meğerse Allahın muradı bizi gül bahçesine ekmekmiş olaylar silsilesi o şekilde ilerledi
-Efendim sizden ders almak isterim uygun görürseniz dedim.
+ Ali bizden ders almak isteyen adamın zaten bir mürşidi kamili varsa istihareye yatması uygundur.Allahım falanca zaat mı yoksa falanca zaat mı benim yolculuğum için hayırlı hangisi hayırlıysa bana bildir diye istihareye yatarsın dedi.Bakarsın ki ikiside hayırlı çıkar,bizde deriz ki Sen onun derslerine devam et bizimde sohbetimize katıl.
(Bizi hanesine yazmış bir mürşidi kamil'i bizde görmüş olacak ki sen mürşidi kamilin için istihareye yat dedi

Fakat gaflet ile biz anlamadık.. )
- Tamam efendim İstihareye yatarım inşallah dedim.
+ Ali , Kader ya ezelden bellidir ya da Anda yazılır dedi.
Biz ne bilelim Efendi bize istiharemizin sonucunu istihareye ne şekilde yatacağımızı söylerken bahsedeceğini , ömrümüzde böyle bişey görmedik ki
Dönüp dolaşıp oraya varacağımızı fark etmiş olsa ki kader anda da yazılır istersen dersi vereyim şimdi manasında söyledi fakat biz ne bilelim bu manada söylediği.Ahh gaflet ahh..
Nereden bilebilirdim ki bahçıvanımı bulduğumu..
Aradan 1 - 1.5 ay sonra tekrar gitmek nasip oldu.Huzuruna oturduk
Gözlerimin içine baktı ;
+ Ali Allahtan ne istiyorsun dedi ?
-Efendim ne istiyim marifetullah istiyorum muhabetullah istiyorum dedim.fakat bunu esnaf ağzı vardır ya yuvarlak köşeli ; yuvarlanıp gidiyok der gibi söyledim.
+Ali dedi istediğin çok güzel bu soruyu soran adamın sana istediğini verme hali vardır ama sen istemeyi bilmiyosun
Ahh ahh nasip olsaydı istemeyi verin bize efendim derdim..
Aradan 15 20 dakika geçti,Varmı sorusu olan dedi.
Var efendim dedim (dedirttiler)
-Efendim binler binler zikrederiz ama kalbimize indiremedik ağızda kaldı bizim zikirler dedik.
Şöyle bi baktı gözümün içine , 1 Kere Allah diye bağırdı.
Yerimden sıçradım ,Mürşidi kamilin Allah demesi Sofi cezbesi gibi değil

Biz ne bilelim soruyu sorduranın böyle bi muradı olduğunu..
Dedi ki ; Mürşid Kamiller yerden çıkan 1 göz su görürler,biraz eşelerler oraya bir boru takar o suyu insanlığa hizmet etmesi için vesile olurlar dedi.
Hayatımızda ilk defa keramet gördük fakat bu soruyu sordurmasalar yine göremeyecektik..
He o Allah nidasından sonra herşey değişti..
Allah herkese leylasını bulabilmeyi nasip eylesin..
