Alıntı:
Kumru5 Nickli Üyeden Alıntı
Cebap verdiğiniz icjn teşekkür ederim. Baktım o konuya çok anlamamakla birlikte benim sorunumu çözer mi bilemedim. Benimki büyük bir ödeme hakkınd ve maalesef çocuğumla ilgili. Kapalı bütün kapılarımız
|
Bazı şeylerin imtihan olduğunu bilmek lazım. 2 sene içinde hayatım alt üst oldu. Şu sitede görebildiğin uygulamaların %90 ını yaptım. Kesin ve anında sonuç aldım mı hayır. 5 milyona yakın borcum var. Kumar değil ticaret. Gel gelelim bu devirde ticarette kumara döndü. Dolandırıldım, işler yolunda gitmedi. Son raddeye kadar dayandım. Her taraftan düğüm var. Bundan 10 gün önce tam teslimiyet ve inanarak linkteki uygulamayı yaptım. Şükürler olsun paramı yağdı hayır. İşe girdim çalışıyorum ve güzel bir iş. Maaşı normal.
Derler ya Nuh a.s tufan geliyor diye 3 ihlas 1 fatiha okumadı. Gemi yaptı. Bunun gibi duamızı edelim. Sonra “Zalike takdirul azizil alim”. çaba gösterelim
“O” ne derse o oluyor. Vallahide billahide ağzınla kuş tut olmuyor. O ol demeden yaprak kımıldamıyor. Boş yere şunu yapayım bunu yapayım yıpratma kendini. Hele esmaların çekme amacı çok farklı. Esmalar insanda tecelli eder. Dediğin uygulamayı bende yaptım. Ne oldu biliyormusun. Elindeki avucundakini dağıtır Latif esması olursun.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]