![]() |
|
|||||||
| Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz. |
![]() |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Selamun aleyküm, aynı ortamda bulunduğum insanların enerjisini hissedebiliyorum , esneme gözden yaş gelme bazen de hapşırma şeklimde belirti veriyor bu durum bende .. bunu bir kaç kez aynı komşumda yaşadım.evine gittiğimde başıma ağrı giriyor sonrasında evime kendimi zor atıyorum girer girmez istifra ediyorum. Bunun sebebi benim enerjimin düşüklüğü mü ? Yoksa karşımdaki insanın negatife nazara vs yoğun maruz kalışı mı ?
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
Nasıl yani öneriniz nedir bu konuda ? |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Açık kapıları kapatman lazım bir süre istiğfar zikriyle kapıları kapat
Sonra güçlendirmek de gerekebilir ekstra |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
__________________
Yunusça sevgimizden anlamayana cevabımız Yavuzca olacaktır... |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Cinlerle alakası yok. Durugörü (clairvoyance), zihnin fiziksel duyulara ihtiyaç duymadan bir bilgiye erişmesi olarak tanımlanır. Bu, genellikle uzak bir olayı "görme", olacak bir şeyi "sezme" ya da hiç bilinmeyen bir bilgiyi doğrudan "bilme" şeklinde deneyimlenir. Parapsikoloji bu tür fenomenleri, insan zihninin potansiyel ama henüz tam açıklanamamış yetenekleri kapsamında değerlendirir ve durugörüyü telepati, prekognisyon gibi psişik yetilerle birlikte inceler. Bu yaklaşıma göre durugörü, kişinin bilinçdışı ya da kolektif bilinçdışı ile bağlantıya geçmesiyle veya zaman ve mekan sınırlarını aşan bilinç halleriyle ilişkilidir. Öte yandan, tasavvufi gelenekte durugörüye benzer hallere “keşf” veya “basiret” denir ve bu, nefsin arınması sonucu kalpte doğrudan tecelli eden bir ilahi bilgi olarak değerlendirilir. Bu fark önemlidir: Tasavvufta keşf, cinlerle değil, Allah’ın kalbe doğrudan ilhamı olarak görülür; bu durumda kişi, "gaybı bilen değil", "kendisine bir şey gösterilen" olur.
__________________
Yunusça sevgimizden anlamayana cevabımız Yavuzca olacaktır... |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
Çocukluğumdan beri yaşıyorum bu halleri kötü enerji aldığında bahsettiğim durumları yaşıyorum iyi enerji aldıysam kişilerin arkasında beyaz ışık flu bir şeyler görüyorum , siz söyleyince anımsadım yaklaşık 6 ay önce şamansın denildi( bunu ses olarak zihnimde duydum ) araştırdığımda öyle bir yaşantım yok doğayı ve yalnızlığı seviyorum sadece .kendimi bulmaya çalıştığım bi dönemden geçiyorum hala |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
‘’Tamamen uyanık olduğunuzu düşündüğünüz halde, sizde gerçekmiş izlenimi bırakan bir şey gördüğünüz ya da durup dururken canlı bir varlığın veya nesnenin size dokunduğunu hissettiğiniz ya da bir ses işittiğiniz oldu mu?’’ Soruyu alanların yüzde ondan fazlası olumlu yanıt vermiş, olumlu yanıt verenlerin de üçte birinden çoğu sesler duyduğunu belirtmişti. John Watkins’in Hearing Voices (Gaipten Sesler Duymak) adlı kitabında belirttiği gibi halüsinasyon olarak işitilen seslerden ‘’bir tür dini ya da doğaüstü niteliğe sahip olanlar bu araştırmalarda önemli bir azınlığı temsil etmektedir’’ Ne ki, halüsinasyonların çoğu daha sıradan bir mahiyete sahipti. Belki de en sık rastlanan işitsel halüsinasyon insanın kendi isminin söylendiğini duymasıdır; ses tanıdık da olabilir, meçhul de Günlük Yaşamın Psikopatolojisinde Freud da bundan bahseder. İnsanların neden gaipten sesler duyduğuna ilişkin farklı farklı açıklamalar mevcuttur ve farklı açıklamalar farklı şartlara uygun düşebilir. İşitsel halüsinasyonlar, birincil işitme korteksinde gerçekleşen anormal hareketlilikle ilişkilendirilebilir ne var ki bu, yalnızca psikozdan muzdarip olanlarda değil toplumun genelinde daha derin bir araştırma yapılmasını gerektiren bir konudur, şu ana dek çalışmaların büyük bir çoğunluğu sadece psikiyatri hastalarında görülen işitsel halüsinasyonları incelemiştir.
__________________
Yunusça sevgimizden anlamayana cevabımız Yavuzca olacaktır... |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
Uzun uzun detaylı ne güzel anlatmışsınız öncelikle çok teşekkür ederim Allah razı olsun , bahsettiklerinizin bir kısmı benimle örtüşüyor tabi doğrusunu Allah bilir. Tek amacım var doğru yolda Rabbime ilerleyebilmek iyi insan olabilmek. Rabbim niyetlerimizi halis eylesin, bizleri ona yaklaştıran yollarda yürümeyi nasip etsin. İnsan yine de neyi neden yaşadığını merak ediyor işte .. |
![]() |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| Musallat Tespiti | Cazgircinx | Tövbeler & Uyarılar | 16 | 03.06.26 14:06 |
| Sığınma Duası (şirk, isyan, beddua, büyü, adak, yemin, iftira) | Naim | Tövbeler & Uyarılar | 21 | 20.06.24 02:25 |
| ☆hadi musallat testine ne dersiniz? | Cazgircinx | Tövbeler & Uyarılar | 8 | 27.05.24 14:21 |
| Dua ile Musallat Tespiti | Poine | Dualar & Dua Kardeşliği | 13 | 21.05.23 08:06 |
| ibadet yapınca gelen ağırlık | Dininiguclendir | Sorularınız | 25 | 28.11.22 22:43 |