![]() |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
Olum çocuk ciddi ciddi kurtulma niyetiyle bir işe kalkışır falan. Gerçi dediğinde doğru ama ne taraftan bakacağımız önemli. Yardım ve himmet istenirse sorun olmaz ama işleme ve terkibe dayanırsa hepppımız puku yerız 😂😂😂 |
|
#12
|
||||
|
||||
|
|
|
#13
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
Yoksa musallatmı zihnin oyunumu anlayamayız kardeşim |
|
#14
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
Kalkişsin ne olacak, onlar zaten zarar veriyor Zaten usulüne göre yaptıktan sonra sorun olmaz Diğer türlü alınsa da yine gelir zaten |
|
#15
|
||||
|
||||
|
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] zihnin oyunu değil ki daha önce dediğim gibi imas hoca baktı
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] nerden biliyorsunuz hocam |
|
#16
|
||||
|
||||
|
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Hiçbir işim rast gitmiyor elimi neye atsam kuruyor her gün bir derdim var bitmiyor allaha karşı vesvese veriyorlar yatağa geçince uyuyamama rüyalarımda cinlere karşı Ayetel Kürsi okuma ,cinleri görme(rüyada) , sürekli esniyorum sürekli bir yerlerin ağrıyor ,banyo yaparken korkup gözü açık sabunlamak ,rüyada köpek görmek ,kalp ağrısı doktora gittim doktor hiçbir şey yok dedi sebepsiz yere ağlama isteği ,gece 3 ile 5 arası uyanma ,gün geçtikçe kendimi daha zayıf,daha güçsüz hissediyorum sizin ne gibi belirtileriniz vardı (başka biriyle olan konuşmam)Her gün bir yerlerim ağrıyorMusallat dışında auramda zayıf Her gün esniyorum her saate esnemekten ağzım yirtilacak esnemekten yoruldum bir arkadasima atmıştım tekrar yazmaya üşendim copy paste
|
|
#17
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
İmas hocam baktıysa zaten bize laf düşmez. Benim sorduğum şuydu: Kaldırılma derken neyi kast ettin? Misal kimileri bir uyanıyorlar sokaktalar yada evlerinden uzak yerlerdeler. Kimileri bir ses işitir uyanırlar Kimileri uyandırılır ve varlıkları görürler Kimileri varlıklarla diyaloğa girerler. Yani ne için ve nasıl uyandırıldığın önemli. Eğer uyandırılınca bir şey yaşamıyorsan normal uyanıyorsan bu bedenin istemsiz yaptığı alışkanlığındandır. Zihnimiz bilgisayar gibi ne porgramlarsan öyle çalışır |
|
#18
|
||||
|
||||
|
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] açıkçası uyanık vaziyetteyken görmedim onları yani belki de uyandirmiyorlardir her zaman olmasa da sık sık 2,3 ,4te uyanıyorum uyandigım.zaman kollarım ayaklarım uyuşmuş oluyor belki de işte yorulduğum içindir neyse başka bir sorum var etrafımdaki nesnelere uzuncana baktığımda silüetler görüyorum musalat belirtisinde bu var mı yoksa benim hayal gücüm mi geniş ya da çok fazla kafayı takıyorum
|
|
#19
|
||||
|
||||
|
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] sokakta dediniz ya aklıma eski bir rüya geldi evimize varan sokakta siyah cinler dolaşıyordu bir de bilmiyorum niye anlattım siz böyle diyince aklıma geliverdi
|
|
#20
|
||||
|
||||
|
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] nerden biliyorsunuz hocam[/QUOTE]
Öğrendim bir şekilde diyelim ... |
![]() |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| Dün yine uyukumdan kaldırıldım | Vakia | Sorularınız | 7 | 02.10.25 08:23 |
| kollarım morarıyor ve geceleri uykumdan nefessiz uyanıyorum | selindevrim | Sorularınız | 5 | 29.06.22 14:54 |