Havas Okulu  

Go Back   Havas Okulu > HavasOkulu Genel Bölüm > Sorularınız

Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Bir kişinin şehveti bağlansa ve hizmete gelen varlık kişiye müdahale eder mi?

her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
  #21  
Alt 30.09.25, 23:03
Svg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Vefalı Üye
 
Üyelik tarihi: 18.09.24
Bulunduğu yer: Şimdilik Orta Doğu.
Mesajlar: 4,452
Etiketlendiği Mesaj: 158 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Vakia Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
İzmirde bunun için özel mekanlar var.
Herkes gitmez tabi genelleme yapmayayım ok.
Ama gidenler çok😂
Benim bir arkadaşım yada abim diyeyim öyle severim o mekanların birinde 6-7 ay çalıştı dayanamadı kaçtı.😂😂🤣
Alemciler gece mekanlara akıyor izmirde.
Bizim buralar çok farklı.
Dindarı tam dindar özgürlükçüsü tam özgürlükçü.
İzmirde yayaya yol versen salak salak hareketler yapıyorlar iyilik yaramıyor.
Karşıyaka zaten ayrı millet gibi takılıyor.
Kendilerine 35/2 diyorlar.
Yani ikinci izmir diyorlar ayırıyorlar kendilerini.
Ağır laikler. Sizin oralarda ne varmış.
Birde şikayet ediyon sevgi abla 😂
İzmir'de 8 yıl yaşadım hemşerüm
Ankara'yı severim Ankara'da pek yoklar ya da gece çıkmadığımdan görmedim. Gündüz onların olduğu yerlere gitmemiş de olabilirim.
Daha ben doğuda en soğuk yere yerleşecem ilk fırsatta. Oralarda olmazlar herhalde.

Alıntı ile Cevapla
  #22  
Alt 01.10.25, 22:48
Gayretli üye
 
Üyelik tarihi: 25.01.25
Bulunduğu yer: KKTC
Mesajlar: 1,846
Etiketlendiği Mesaj: 132 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Svg Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
İzmir'de 8 yıl yaşadım hemşerüm
Ankara'yı severim Ankara'da pek yoklar ya da gece çıkmadığımdan görmedim. Gündüz onların olduğu yerlere gitmemiş de olabilirim.
Daha ben doğuda en soğuk yere yerleşecem ilk fırsatta. Oralarda olmazlar herhalde.
Aba bu gün benim doğum günüm heee.
En keyif aldığım doğum günüm bu gündü.
Geçen yaşım çok uğurlu geldi inşallah bundan sonrada devam eder.
Bu yaşım benim için çok önemli hayatım’ın dönüm noktası . Bakalım ne olacak şimdi.
Sevincimi seninle paylaşayım dedim .
😂😂😂

Alıntı ile Cevapla
  #23  
Alt 01.10.25, 23:29
Svg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Vefalı Üye
 
Üyelik tarihi: 18.09.24
Bulunduğu yer: Şimdilik Orta Doğu.
Mesajlar: 4,452
Etiketlendiği Mesaj: 158 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Vakia Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Aba bu gün benim doğum günüm heee.
En keyif aldığım doğum günüm bu gündü.
Geçen yaşım çok uğurlu geldi inşallah bundan sonrada devam eder.
Bu yaşım benim için çok önemli hayatım’ın dönüm noktası . Bakalım ne olacak şimdi.
Sevincimi seninle paylaşayım dedim .
😂😂😂
İyi ki doğdun. Doğum günün kutlu olsun. ❤⚘
Yeni yaşın dönüm noktan madem, "buradan sap" de bakalım. En güzel kadere doğru yol alsın hayatın.
Son anına kadar elden ayaktan düşmeden güzel, mutlu, huzurlu, sağlıklı bir ömür geçirirsin inşallah.
🎉🎉🎉

__________________
Taşı havaya atıp kafasını altına tutana ne olur?
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Alıntı ile Cevapla
  #24  
Alt 02.10.25, 09:25
Gayretli üye
 
Üyelik tarihi: 25.01.25
Bulunduğu yer: KKTC
Mesajlar: 1,846
Etiketlendiği Mesaj: 132 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Svg Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
İyi ki doğdun. Doğum günün kutlu olsun. ❤⚘
Yeni yaşın dönüm noktan madem, "buradan sap" de bakalım. En güzel kadere doğru yol alsın hayatın.
Son anına kadar elden ayaktan düşmeden güzel, mutlu, huzurlu, sağlıklı bir ömür geçirirsin inşallah.
🎉🎉🎉
Aminnn inşallah 🖤
Çok teşekkür ederim

Alıntı ile Cevapla
  #25  
Alt 02.10.25, 09:45
Svg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Vefalı Üye
 
Üyelik tarihi: 18.09.24
Bulunduğu yer: Şimdilik Orta Doğu.
Mesajlar: 4,452
Etiketlendiği Mesaj: 158 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Vakia Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Aminnn inşallah 🖤
Çok teşekkür ederim
Hadi bakiiiim yeni yaşından 1 gün aldın.
Nasıl gidiyo hı?

__________________
Taşı havaya atıp kafasını altına tutana ne olur?
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Alıntı ile Cevapla
  #26  
Alt 02.10.25, 12:46
Gayretli üye
 
Üyelik tarihi: 19.04.25
Bulunduğu yer: Istanbul
Mesajlar: 136
Etiketlendiği Mesaj: 2 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Vakia Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Esselamu aleyküm verahmetullah

Fetva meselesine girmeyeceğim zira uygulama yapacağım kişi vede bir vaziyet yok.
Merak ettiğim için soruyorum.
Bir kişinin şehveti bağlansa ve bu büyüye hizmete gelen varlık kişiye hacet dışında bir müdahalede bulunuyormu?
Misal aileyi ayırırmı ?
yada vesveseler verirmi ?
yada atıyorum çocukları varsa onlara bulaşırmı?
Vede şehveti bağlanan kişi rahatlayamadığı için sıkıntıya düşermi?
Sen daha oncede bir buyu yaptığını mi söylemiştin yanlis hatirlamiyorsam

Alıntı ile Cevapla
  #27  
Alt 02.10.25, 18:56
Gayretli üye
 
Üyelik tarihi: 25.01.25
Bulunduğu yer: KKTC
Mesajlar: 1,846
Etiketlendiği Mesaj: 132 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Ersahin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Sen daha oncede bir buyu yaptığını mi söylemiştin yanlis hatirlamiyorsam
Bir değil bir çok.
Allah affetsin ama pişmanım şimdi.
Hele bi şu işide halledeyim sonra birdaha yapmayacağım inşallah.

Alıntı ile Cevapla
  #28  
Alt 02.10.25, 22:08
Gayretli üye
 
Üyelik tarihi: 19.04.25
Bulunduğu yer: Istanbul
Mesajlar: 136
Etiketlendiği Mesaj: 2 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Vakia Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bir değil bir çok.
Allah affetsin ama pişmanım şimdi.
Hele bi şu işide halledeyim sonra birdaha yapmayacağım inşallah.
Sen ceza verici değilsin herseye hüküm verende değilsin kaderi hiç bilemezsin zahire bakıp böyle şeyler yapmak anca seni iyi değil kötü kul yapar

Alıntı ile Cevapla
  #29  
Alt 04.10.25, 17:01
Acemi
 
Üyelik tarihi: 25.08.24
Bulunduğu yer: turkiye
Mesajlar: 14
Etiketlendiği Mesaj: 0 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Vakia Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Hocam dayanamayacağım anlatacağım.
Sizden gizli saklım yok.
Size hocam dediğimede bakmayın babam gibi yakın hissediyorum .
Bu sebeple kızsanızda anlatacağım.
Akıl almam lazım.
Eniştem alkolik yıllar önce halama kağıda birşeyler yazıp verdim suya attırdım halam yedirdi ona. Evdeki herkesden özür diledi bir daha ağzıma sürmeyeceğim dedi 1-2 hafta içmedi sonra yine başladı.
Efendim bu içince kendini kaybediyor.
Karının birine aşık olmuş.
Babannem ve dedem varken yani yıllar önce bir dedikodu çıkmıştı bizimkiler kapattılar milletin ağzını babannem ve dedem duymamıştı.
Dedem öldü ama babannem sağdı bu sebeple bu sapıtamadı.
Babannemde ölünce bu bokunu çıkardı.
Babaannem otoriterdi sinirlendimi herkes kaçacak delik arardı.
Lafının üzerine laf söyleyen olmazdı mahalleli bile öyleydi.
Neyse babaannem ölünce bu artık iyice açıktan yapmaya başladı edepsizliğini.
Bizimkilere mani olmasaydım çoktan ölecekti salak. Ama hala akıllanmamış.
Şimdi sevgilisinden ayrılmış aptal aptal şeyler paylaşıyor instagramdan.
Size bu gün hikayesine eklediği reelsin URL’sini bırakıyorum bu biri diğerlerini paylaşmaya utanıyorum.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
Bu nedir hocam siz karar verin.
Boyunca çocuğu var. Hayatını adayan eşi var.
Ev ortamıda çok huzurlu içmeyince çok mutlular içince sabahlara kadar eve gelmiyor.
Gönül isterdiki eziyet edeyim ama hiç geri dönüşüne katlanamayacağım.
Erkekliği bağlansın dışarıya şehvet duymasın istiyorum.
Bu çok fakirdi yıllarca biz baktık bunlara.
Sonra bir gün acıdım bir işlem yaptım Allah benim belamı verseydide yapmasaydım şimdi cepleri doldu sapıttı.
Karıya kıza para yediriyor.
Halamıda boşayacak kesin ha bugün ha yarın diye bekliyoruz. Ben işlem yaptıktan sonra bunların eline bir fırsat çıktı ve o fırsatla bir iş kurdular. Kadın yıllarca onun yanında çalıştı sabah 5 akşam 20:00’ ye kadar.
Eğer boşarsa malıda başkasına yedirecek.
Müsade etmiyorum .
Ya geberecek yada yola gelecek.
Siz bana bir akıl verin ne yapmalıyım.



Heeee anladım sağolun.

İyilik yapmak istemissin üzücü Rabbim kalbi Allah'a ve emânet edildiği esi ve çocuklarına bağlanır. Kardeşim merak ettim para için tılsım mi yaptin yoksa dua mi okudun. Eşim ailesinden gördüğü kadar para verir bu ay 3600 TL verdi bu parayla eve ihtiyaçları alıyorum ve çocuğuma birşeyler alıyorum. Mesela devlet alımları oluyor onun için kuradan sonra çekilişle isim cikiyor ismim çıksın diye dua önerir misin. Çocuğum şuan 2 yaşında istiyorum hafız olsun esimin ailesinden gördüğü cimrilik var sevgi olarakta cimri para olarakta o yüzden evladım için dünya ahirete hazırlık yapmak isterim maddiyat olarak güçlü olmak isterim istiyorum ki çevremdeki insalara parasal olarak destek çıkayim.. eşim için bana bağlansın büyü falan sormuyorum cimriligi içinde sormuyorum Allah getirsin bana yüzüne karşı söylüyorum zaten.. sadece iyi bir iş için dua yolum güzel olsun maddi ve manevi olarak..

Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Muhyiddin ibn-i Arabiden Tavsiyleler (Mutlaka Okuyun) HeartLess Tasavvuf & Tarikatler 22 21.11.25 04:06
Cinler ve doğmayan bebeklerin üzerindeki etkileri hakkında sorum var. Vakia Sorularınız 9 30.08.25 23:46
Bağlama Duası Yaptım Tam 7 Günde Etki Gösterdi MrBerkHD Celb & Muhabbet & Kısmet 53 21.08.24 16:06
Dil bağlama hakkında.. confused34 Sorularınız 24 06.08.21 03:21
Üzerimde bağlama büyüsü var mı ? Yusuf3449 Sorularınız 2 09.05.21 04:35


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:02.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com