Havas Okulu  

Go Back   Havas Okulu > HavasOkulu Genel Bölüm > Sorularınız

Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Rüyada ölüyü öldürmek ?

her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
  #1  
Alt 02.10.25, 23:20
Acemi
 
Üyelik tarihi: 19.12.23
Bulunduğu yer: Şanlıurfa
Mesajlar: 23
Etiketlendiği Mesaj: 0 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart Rüyada ölüyü öldürmek ?

Lütfen rüya yorumlama ilmîne sahip değerli kardeşim yorumlar mı ? Çok etkisinde kaldım 2 gündür .. vefat eden amcamı süyah kürkünü giymiş damda yani evin çatısnda ayakta duruyorken gördüm ve belimden silahımı çıkarıp seni öldürmenin tam zamanı deyip ona ateş ettim ve o arkaya düştü ama silahtan ses çıkmadı .sesszce öldürdüm. Sonrasında ailemin yanına gidip hiç bişey olmamış gibi amcam nerede arayın bi ne tapıyor diye üsteleyip sormalarına ısrarcı oldum maksat ölüsünü arkadan alsınlar bulsunlar diye çabaladım ama kimseye demedim… nolur bir yorum rica ediyorum çok kötüyüm uyuyamıyorum kaç gündür. ayrıca bu amcam hayattayken bizi çok incitti çok kırdı çok üzdü . Neye yorumlanır bu rüyam acaba

Büyük darlık yaşıyorum şuan ben ve ailem borçlandık boğulmak üzereyiz. Acaba buna bir işaret midir . Nasıl dardayım nasıl sıkıştım artık buna yorumluyorum herşeyi ah Rabbim ferahlat kurban olduğum

Alıntı ile Cevapla
  #2  
Alt 02.10.25, 23:30
Teyrebaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Manevi
 
Üyelik tarihi: 25.10.22
Bulunduğu yer: Alem-i Lahutiye
Mesajlar: 3,507
Etiketlendiği Mesaj: 259 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
cuttee Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Lütfen rüya yorumlama ilmîne sahip değerli kardeşim yorumlar mı ? Çok etkisinde kaldım 2 gündür .. vefat eden amcamı süyah kürkünü giymiş damda yani evin çatısnda ayakta duruyorken gördüm ve belimden silahımı çıkarıp seni öldürmenin tam zamanı deyip ona ateş ettim ve o arkaya düştü ama silahtan ses çıkmadı .sesszce öldürdüm. Sonrasında ailemin yanına gidip hiç bişey olmamış gibi amcam nerede arayın bi ne tapıyor diye üsteleyip sormalarına ısrarcı oldum maksat ölüsünü arkadan alsınlar bulsunlar diye çabaladım ama kimseye demedim… nolur bir yorum rica ediyorum çok kötüyüm uyuyamıyorum kaç gündür. ayrıca bu amcam hayattayken bizi çok incitti çok kırdı çok üzdü . Neye yorumlanır bu rüyam acaba

Büyük darlık yaşıyorum şuan ben ve ailem borçlandık boğulmak üzereyiz. Acaba buna bir işaret midir . Nasıl dardayım nasıl sıkıştım artık buna yorumluyorum herşeyi ah Rabbim ferahlat kurban olduğum
Rüyanın üzerine çok düşmemen gerekir adı üstünde rüya. Amcanda sizde kim haklı kim haksız hesabını ahirette verecek ortada iftira kokan bir rüya gibi geldi bana.

__________________
Ya ALLAH
La ilâhe illallâh
Yâ bâkî entel bâkî


2023..(Saff - 8)..2053

Hayat akıp gidiyor. Ertelemek, zaman kaybından başka bir şey değil. Sonrası olur da, sen olur musun acaba...?
Alıntı ile Cevapla
  #3  
Alt 02.10.25, 23:33
Acemi
 
Üyelik tarihi: 19.12.23
Bulunduğu yer: Şanlıurfa
Mesajlar: 23
Etiketlendiği Mesaj: 0 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Teyrebaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Rüyanın üzerine çok düşmemen gerekir adı üstünde rüya. Amcanda sizde kim haklı kim haksız hesabını ahirette verecek ortada iftira kokan bir rüya gibi geldi bana.

Yıllarca malımızı gasp etti. İyi ki hesap günü var Allah var gam yok. İftira gibi mi ? Hiç aklıma gelmedi sağolun

Alıntı:
Teyrebaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Rüyanın üzerine çok düşmemen gerekir adı üstünde rüya. Amcanda sizde kim haklı kim haksız hesabını ahirette verecek ortada iftira kokan bir rüya gibi geldi bana.
Rüyalarım genelde işaret göstermiştir her zaman. O sebepten yorumlayamadım kendimce ve etkisindeyim o halimin ondan sebep uyuyamıyorum ya

Alıntı ile Cevapla
  #4  
Alt 02.10.25, 23:46
Teyrebaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Manevi
 
Üyelik tarihi: 25.10.22
Bulunduğu yer: Alem-i Lahutiye
Mesajlar: 3,507
Etiketlendiği Mesaj: 259 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
cuttee Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Yıllarca malımızı gasp etti. İyi ki hesap günü var Allah var gam yok. İftira gibi mi ? Hiç aklıma gelmedi sağolun



Rüyalarım genelde işaret göstermiştir her zaman. O sebepten yorumlayamadım kendimce ve etkisindeyim o halimin ondan sebep uyuyamıyorum ya
Bu rüyanın işareti halen ölmüş birinin arkasından konuşulmasıdır diyebilirim. Dedim gibi hesabını herkes Allah'ın huzurunda verecek. Bu insan kötüysede iyisede hayatinizdan çıkarıp hiç konuşmamaniz gerekir.

__________________
Ya ALLAH
La ilâhe illallâh
Yâ bâkî entel bâkî


2023..(Saff - 8)..2053

Hayat akıp gidiyor. Ertelemek, zaman kaybından başka bir şey değil. Sonrası olur da, sen olur musun acaba...?
Alıntı ile Cevapla
  #5  
Alt 03.10.25, 04:19
Acemi
 
Üyelik tarihi: 19.12.23
Bulunduğu yer: Şanlıurfa
Mesajlar: 23
Etiketlendiği Mesaj: 0 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Anladım. Ben borçluyuz acaba başka bişeye işaret eder mi diye düşündüm . Anladım

Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Rüya Tabirleri "İ" Svg Rüya ve Rüya Tabirleri 1 14.04.25 23:23
Rüya Tabirleri "K" Svg Rüya ve Rüya Tabirleri 6 07.04.25 22:57
Rüya Tabirleri "M" Svg Rüya ve Rüya Tabirleri 1 26.03.25 17:58
Rüya Tabirleri "S" Svg Rüya ve Rüya Tabirleri 2 25.02.25 00:06
Rüya Tabirleri "T" Svg Rüya ve Rüya Tabirleri 1 08.02.25 19:59


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com