![]() |
|
|||||||
| Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz. |
![]() |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
#1
|
||||
|
||||
|
Sağ ayağımı aniden tuttu çok acıdı hala da ağrıyor bismillah dediğimde tutmayi kesti niye saldırıyor
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Yürümekte zorlanıyorum
Kendimi sakat gibi hissediyorum |
|
#3
|
||||
|
||||
|
bunlari burada anlatmayla bu işten kurtulamazsin neredeyse aldıgin nefesi bile anlatacaksin..
__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v) |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Bacağımı tutugundaki acıyı alınca daha önceleri de tuttuğunu hatırladım niye hatırlamıyordum anlam veremedim hafızam çok iyidir aslında
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
bacağimi ısırdı, kolumu sıktı, gözümü acıtti, nefesimi kesti, için titredi, korkuttu vs. vs. bu tür her sefer değişik konu açarsan inandiriciligin kalmaz, millet kafa buluyorsun sanir, konuma katılım olmaz, bak son mesajlarina katilim ya çok az oluyor yafa hic olmuyor...
__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v) |
|
#7
|
||||
|
||||
|
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] haklısınız hocam sanırım bu durumla biraz idare etmeliyim uyarınız için teşekkürler
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...].namaz dışında dediklerinizi uygulamaya çalışıyorum
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
En azından farzlar |
![]() |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| Açık ve net musallatım var ve kurtulmak istiyorum. | Sekoseko | Sorularınız | 4 | 10.08.24 20:19 |
| Musallatım var ve artık çok yoruldum | Sekoseko | Sorularınız | 17 | 13.06.23 02:06 |
| Musallatım mı var ? | Xenomorphic | Sorularınız | 28 | 22.07.22 08:35 |
| Musallatım var | GhOsT | Sorularınız | 11 | 25.01.20 16:40 |
| Musallatım varsa nasıl öğrenebilirim... | GhOsT | Sorularınız | 8 | 18.01.20 14:18 |