![]() |
|
|||||||
| Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz. |
![]() |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
Aklı az diye birinden birşey duydum hocam, akıl fikir kapasite artması için bu uygulama varmı onu merak ettim. |
|
#12
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v) |
|
#13
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
![]() Muhtemelen bitirdiğin bir yüksek okul ve çalıştığın bir iş vardır. Forumda çok konu açmışsın. Gayet normal görünüyor. Kendin için istiyor olamazsın. Belki çocuğun var, onun için istiyorsun. Zekâ geriliğin olsa o kadar konu açıp yazamazdın. Zekâ geriliklerinde okul okumak imkansız gibi bir şey. İleri zeka geriliklerinden bahsetmeyeceğim. Hafif (eğitilebilir) zekaya sahip olanlar temel okul bilgilerini öğrenebiliyorlar fakat yetişkin olduklarında 12 yaş zekasında oluyorlar. Böyle değilsin. Bir de sınır zeka (donuk zeka) var. Normal zekaya en yakın olan bu. Neredeyse fark yok. Yaşıtları gibi öğrenebiliyorlar, sadece daha yavaş oluyor. Okul başarıları zekadan dolayı değil de daha çok çevre nedeniyle; anne ve babanın düşük eğitim seviyesi, aile içi şiddet, kardeş sayısının fazla olması gibi sebeplerle düşük oluyor. Dikkatlerini zor topluyorlar, dikkatleri kısa süreli ve dağınık oluyor. Fiziksel gelişimleri normal zekalılar ile aynı. Zaten çoğu donuk zekaya sahip kişiler normal zekalı sayılıyor. Normal zeka ile doğup da annesinin babasının kötülüğü yüzünden başarısı düşük çok insan var. Bence normal zekalısın. Kendine öyle kötü söyleme. Benim gibi sonradan KPSS diye dayattıysan belki derslerinden birini öğrenmek için zorlayınca panikleyip öğrenmekte zorlanıyorsundur. Ben de tarih dersini ezberlemek için üstüne gidince okuduğumu ertesi gün unutuyordum. Ezberlemek için zorladıkça okuduğum dinlediğim başka şeyleri de aklımda tutamaz olmuştum. Baktım olmayacak, zorlamaktan vazgeçtim. Düzeldi. Matematikte problemleri ve geometriyi hiç anlamam. O kadar çabaladım, olmuyor. Vazgeçtim. Sözel mantığı da yapamıyorum, sayısal mantığı yapabiliyorum.Şimdi bazı derslerde zorlanıyoruz diye geri zekalı mı oluyoruz? Sen şimdi kendine geri zekalı mı diyorsun? Neden böyle diyorsun? Gelmişsin 37 yaşına. Ne diyeyim ben şimdi sana? Allah akıl fikir versin mi diyeyim?
__________________
Taşı havaya atıp kafasını altına tutana ne olur? To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
![]() |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| Her türlü hacet için dualar.. | adm12 | Hacet & Dilek Uygulamaları | 0 | 02.04.25 16:59 |
| Zikir saatleri - Utarid Saati | Mentalakon | Sorularınız | 15 | 02.10.24 19:28 |
| Hangi esma hangi rahatsızlık için çekilmeli? | hallaci | Sorularınız | 23 | 15.09.24 17:34 |
| Gece Dirilişi ve Mü’minin 24 Saatine Bir Bakış | haskin | ibadetler | 3 | 09.06.24 12:32 |
| Kabirden geçerken boş geçme Ey mübarek | Ademm | Hayat Dersleri & Hikayeler | 12 | 20.11.21 22:43 |