Alıntı:
Cerrah Nickli Üyeden Alıntı
Hocam merakımdan soruyorum insanlara yardım etmek ve manevi dereceleri yükseltmek için bir insan bu makamlara yükselmek ister,ahiretteki derecesini de arttırır mı bu durum yani niceleri bu yolda helak olmuş bu riskleri almaya değer mi ademoğlu doyumusuzdur neticede
|
Ben şu an havas ilmi için konuşuyorum;
Ahiretteki derecesi artarmı onu Allah bilir, ama cehenneme ayak taşı olabilir, çok tehlikeli ilimdir her insanın kaldırabileceği bir ilim değil, bu dünyada insanın en büyük düşmanı nefsidir,nefis insana her şeyi yaptırır ve nefsin en çok yöneldiği meylettiği 2 unsur para ve kadındır , dünyada çok kişi ister müslüman olsun ister olmasın bu iki ateşe çok meyleder ve bu iki ateş bu ilimde hep ön saftadır , öyle teklifler gelirki yoldan çıkmamak çok zordur ve yoldan çıkmayanların en büyük dayanağı Allah korkusudur, eğer bu korkudan biraz esneme yapılırsa bahsettiğim 2 ateş oluk oluk akar gelir..
Bu şekilde hayır işlemle başlayıp bahsettiğim 2 ateşin cazibesine kapılıp yoldan çıkan, şeytana çırak olan kişiler gördüm tanıdım
O yüzden bu ilim herkesin harcı değildir...