![]() |
|
|||||||
| Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz. |
![]() |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kur'an-ı Kerim'i teganni ile okumak harammış ben tecvid bilmiyorum şimdi ben okursam bana günah mı yazılır ? Ayrıca sesim kötü keşke güzel olsaydı kuranı Kerim'i hep okurdum bağıra bağıra valla
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Teganni ile bilinçli şekilde okursan uygun görülmüyor, kekeleyerek okumakta sorun yok. Ama tecvid kurallarını öğrenmek çok zor değil, bir hafta üzerinde çalışsan zaten çoğunu kavrarsın.
Hazret-i Âişe (ra) validemiz anlatır: Resûlullah Efendimiz (asm) şöyle buyurmuştur: “Kur’ân’ı mâhir olarak (mahrecini, tecvidini, sesini, kıraatini bilerek) okuyan, şerefli, itaatkâr elçiler olan meleklerle berâberdir. Kur’ân’ı kendisine zor geldiği halde kekeleyerek okuyan kimseye ise iki kat sevap vardır.” (Riyâzü’s-Sâlihîn, h.no: 991.) |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
![]()
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
![]() |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| Muhyiddin ibn-i Arabiden Tavsiyleler (Mutlaka Okuyun) | HeartLess | Tasavvuf & Tarikatler | 22 | 21.11.25 04:06 |
| Dünyâyı Terk etmek, Onu Kötülemek | Swordsfish | islam & islami Konular | 1 | 21.06.20 20:31 |
| ilahi vahy | Celil | Parapsikoloji & Spiritüalizm | 1 | 31.12.19 22:08 |
| FAKiRiZM - Spiritualizm (Ruh Alemi) | Celil | Parapsikoloji & Spiritüalizm | 0 | 29.12.19 21:23 |
| Esma-i idrisiyye | Lokman | Esmai idrisiyye | 12 | 15.06.18 21:00 |