Havas Okulu  

Go Back   Havas Okulu > HavasOkulu Genel Bölüm > Sorularınız

Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Bir kişiye büyü yapılsa kime sirayet eder?

her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
  #1  
Alt 11.05.26, 14:38
selim25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 10.05.26
Bulunduğu yer: mülkünde
Mesajlar: 195
Etiketlendiği Mesaj: 3 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart Bir kişiye büyü yapılsa kime sirayet eder?

Hayırlı günler
bir kişiye sihir yapılsa fakat kişiye sirayet edemese o kişinin yakınlarına sirayet eder mi sihrin enerjisi?
Bu konuda tecrübesi fikri olan varmıdır?

Alıntı ile Cevapla
  #2  
Alt 11.05.26, 15:32
BAKARA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Daimi Üye
 
Üyelik tarihi: 04.03.26
Bulunduğu yer: yaşamıyor
Mesajlar: 1,268
Etiketlendiği Mesaj: 69 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
selim25 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Hayırlı günler
bir kişiye sihir yapılsa fakat kişiye sirayet edemese o kişinin yakınlarına sirayet eder mi sihrin enerjisi?
Bu konuda tecrübesi fikri olan varmıdır?
Yapılan sihrin kişiye tesir etmemesi tutmadığı manasına gelir kimseye sirayet etmez.
Ama ters teperse yapana ve yaptırana döner.
Birde koruma meselesi vardır sihir tutmuştur ama kişi manevi bir koruma altındadır misal şehitler. Kişi korunup kollanıyorsa gelen varlık görevini yapmak için çok çabalar ama hiç bir şey yapamaz zira kişi koruma altındadır.
Bir fanus düşün ters çevrilmiş kişi fanusun içinde cinde fanusun dışından saldırmaya çalışıyor.
Onun gibi.

Alıntı ile Cevapla
  #3  
Alt 11.05.26, 15:46
selim25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 10.05.26
Bulunduğu yer: mülkünde
Mesajlar: 195
Etiketlendiği Mesaj: 3 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
BAKARA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Yapılan sihrin kişiye tesir etmemesi tutmadığı manasına gelir kimseye sirayet etmez.
Ama ters teperse yapana ve yaptırana döner.
Birde koruma meselesi vardır sihir tutmuştur ama kişi manevi bir koruma altındadır misal şehitler. Kişi korunup kollanıyorsa gelen varlık görevini yapmak için çok çabalar ama hiç bir şey yapamaz zira kişi koruma altındadır.
Bir fanus düşün ters çevrilmiş kişi fanusun içinde cinde fanusun dışından saldırmaya çalışıyor.
Onun gibi.
Bence burada yanlışın var v....cim
Kişi de özel işlem ve mühür varsa bazen tutmuyor,ama bir durumla karşılaştık onun için burada başka tecrübe eden hocamız arkadaşımız varsa bende dedim bir tavsiye gelir belki
Birde şehitlere niye yapsınlar ki?

Alıntı ile Cevapla
  #4  
Alt 11.05.26, 16:56
BAKARA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Daimi Üye
 
Üyelik tarihi: 04.03.26
Bulunduğu yer: yaşamıyor
Mesajlar: 1,268
Etiketlendiği Mesaj: 69 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
selim25 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bence burada yanlışın var v....cim
Kişi de özel işlem ve mühür varsa bazen tutmuyor,ama bir durumla karşılaştık onun için burada başka tecrübe eden hocamız arkadaşımız varsa bende dedim bir tavsiye gelir belki
Birde şehitlere niye yapsınlar ki?
Sen benim dediğimi anlamamışsın.
Şehitlere büyü yapılmaz şehitler büyü yapılanı yada musallat alanı koruyabilirler buda benim tecrübemdir.
Şehitler bam başka varlıklardır.
Rabbim beni onlardan eylesin.
Çok hayranım onlara.

İlk cümlede ne dediğini anlayamadım.

Alıntı ile Cevapla
  #5  
Alt 11.05.26, 16:59
selim25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 10.05.26
Bulunduğu yer: mülkünde
Mesajlar: 195
Etiketlendiği Mesaj: 3 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
BAKARA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Sen benim dediğimi anlamamışsın.
Şehitlere büyü yapılmaz şehitler büyü yapılanı yada musallat alanı koruyabilirler buda benim tecrübemdir.
Şehitler bam başka varlıklardır.
Rabbim beni onlardan eylesin.
Çok hayranım onlara.

İlk cümlede ne dediğini anlayamadım.
Anladım ilk cümlede sanki öyle geldi bana
İnşaAllah şehadet nasip olur bize
Sende baya bir değişim var gibi Allah mübarek kılsın

Alıntı ile Cevapla
  #6  
Alt 11.05.26, 21:00
 
Üyelik tarihi: 12.04.25
Bulunduğu yer: Kütahya
Mesajlar: 151
Etiketlendiği Mesaj: 4 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
BAKARA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Yapılan sihrin kişiye tesir etmemesi tutmadığı manasına gelir kimseye sirayet etmez.
Ama ters teperse yapana ve yaptırana döner.
Birde koruma meselesi vardır sihir tutmuştur ama kişi manevi bir koruma altındadır misal şehitler. Kişi korunup kollanıyorsa gelen varlık görevini yapmak için çok çabalar ama hiç bir şey yapamaz zira kişi koruma altındadır.
Bir fanus düşün ters çevrilmiş kişi fanusun içinde cinde fanusun dışından saldırmaya çalışıyor.
Onun gibi.
Şehitler işini tam anlayamadım biraz daha açabilir misin

Alıntı ile Cevapla
  #7  
Alt 11.05.26, 21:41
 
Üyelik tarihi: 12.04.25
Bulunduğu yer: Kütahya
Mesajlar: 151
Etiketlendiği Mesaj: 4 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] etiketlemeyi unutmusum

Alıntı ile Cevapla
  #8  
Alt 11.05.26, 21:46
BAKARA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Daimi Üye
 
Üyelik tarihi: 04.03.26
Bulunduğu yer: yaşamıyor
Mesajlar: 1,268
Etiketlendiği Mesaj: 69 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Gazve Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Şehitler işini tam anlayamadım biraz daha açabilir misin
Her akşam şehitlere 1 Yasin bile olsa okuyup gönderen onların himayesine giriyor.
Berzah aleminde ölülerin ruhlarının bulunduğu kısımda en yetkililer evliyalardan sonra şehitlerdir. Şehitlerinde en alt seviyesi hastalık yüzünden ölenlerdir.
Vallahi billahi tallahi şehitler bir cinin insana zarar vermesinide engelliyor en zor zamanda yardımınada yetişiyor.
Yetişin ey şehitler şudağlar gaziler pirler piranlar yetişin yardım edin diye bir yakarışta bulundunmu zaten onlar senin her gece kendilerine gönderdiğin hediyeler nedeniyle seni tanıdığı için hemen yardımına yetişiyorlar.

Ben şehitlere ölü demeğe bile haya ederim.
Sanki hiç ölmemişler sadece görünmez olmuşlar gibi. Manevi kalkan oluyorlar , yardım ediyorlar
Onlarla dostluk bağları kuruluyor.
İstediğiniz yemini edebilirim aksini iddia eden benden uzaktır.!.!.!

Birine büyü yapılmıştı kara büyü hemde ölümü için kendi kendini assın istemişler.
Abla medresede eğitim almış dini bütün maneviyatı kuvvetli biriydi.
Çok severim kendisini gerçi şuan irtibatım koptu ama her neyse.
Kadın her gün sokaktaki kedi köpekleri besliyor penceredende yandaki evin çatısına kuşlara bayat ekmek falan atıp sevabını şehitlere bağışlıyordu .
Her gecede kuran okuyup şehitlerimizin ruhaniyetlerine hediye ediyordu .
Kadın dindar olduğu için kocasının sülalesi bundan nefret ediyorlar ayırmayı başaramamışlar ölüm büyüsü yapmışlar.
Kadında belirti olarak sadece rüyada korkutulma ve sürekli uyuma vardı.
Sonradan öğrendimki şehitler koruyormuş gelene müsade etmiyorlarmış. Çok etkilenmiştim.
Bir hocaya yönlendirmiştim büyüyü bozmuşlardı.
Kadın o günden sonra şehitlerimize çok daha fazla hediyeler göndermeye başladı.
Yatıyor kalkıyor şehitlerim diyordu.
Bizim mezarlıktada şehitler var.
Annesinin yanınamı ne gömmüşler.
Her mezarlığa gittiğimde onada okur hediye ederim. Çok farklı bir enerji hissediyorum .
Ben ölülerle normaldede konuşan biriyim yani kabire gidince sürekli konuşurum dertlerimi ve isteklerimi anlatıp bana bir yol gösterin rabbimizden gelen bir şeyi bana haber edin diyorum kendimi acındırıyorum sanki canlılarmış gibi hissediyorum ama şehitlerle konuşup onlara hayran olduğumu vs dile getirince sanki beni duyuyorlarmış gibi hissediyorum.
Eğer ölümümde şehitlik mertebesi ile şerefleneceksem hemen ölmeye razıyım o derece yakınlık ve sevgi hissediyorum onlara karşı.

Alıntı ile Cevapla
  #9  
Alt 11.05.26, 21:56
imas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Bilgili Üye
 
Üyelik tarihi: 18.01.20
Bulunduğu yer: her yer
Mesajlar: 22,204
Etiketlendiği Mesaj: 5287 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
selim25 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Hayırlı günler
bir kişiye sihir yapılsa fakat kişiye sirayet edemese o kişinin yakınlarına sirayet eder mi sihrin enerjisi?
Bu konuda tecrübesi fikri olan varmıdır?
yapılan büyü yapılan kişiye isabet etmese bile yapılan kişinin etrafında yakınında ailesindebolan başka kişilere isabet edebilir...

__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v)
Alıntı ile Cevapla
  #10  
Alt 11.05.26, 22:04
imas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Bilgili Üye
 
Üyelik tarihi: 18.01.20
Bulunduğu yer: her yer
Mesajlar: 22,204
Etiketlendiği Mesaj: 5287 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
BAKARA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Her akşam şehitlere 1 Yasin bile olsa okuyup gönderen onların himayesine giriyor.
Berzah aleminde ölülerin ruhlarının bulunduğu kısımda en yetkililer evliyalardan sonra şehitlerdir. Şehitlerinde en alt seviyesi hastalık yüzünden ölenlerdir.
Vallahi billahi tallahi şehitler bir cinin insana zarar vermesinide engelliyor en zor zamanda yardımınada yetişiyor.
Yetişin ey şehitler şudağlar gaziler pirler piranlar yetişin yardım edin diye bir yakarışta bulundunmu zaten onlar senin her gece kendilerine gönderdiğin hediyeler nedeniyle seni tanıdığı için hemen yardımına yetişiyorlar.

Ben şehitlere ölü demeğe bile haya ederim.
Sanki hiç ölmemişler sadece görünmez olmuşlar gibi. Manevi kalkan oluyorlar , yardım ediyorlar
Onlarla dostluk bağları kuruluyor.
İstediğiniz yemini edebilirim aksini iddia eden benden uzaktır.!.!.!

Birine büyü yapılmıştı kara büyü hemde ölümü için kendi kendini assın istemişler.
Abla medresede eğitim almış dini bütün maneviyatı kuvvetli biriydi.
Çok severim kendisini gerçi şuan irtibatım koptu ama her neyse.
Kadın her gün sokaktaki kedi köpekleri besliyor penceredende yandaki evin çatısına kuşlara bayat ekmek falan atıp sevabını şehitlere bağışlıyordu .
Her gecede kuran okuyup şehitlerimizin ruhaniyetlerine hediye ediyordu .
Kadın dindar olduğu için kocasının sülalesi bundan nefret ediyorlar ayırmayı başaramamışlar ölüm büyüsü yapmışlar.
Kadında belirti olarak sadece rüyada korkutulma ve sürekli uyuma vardı.
Sonradan öğrendimki şehitler koruyormuş gelene müsade etmiyorlarmış. Çok etkilenmiştim.
Bir hocaya yönlendirmiştim büyüyü bozmuşlardı.
Kadın o günden sonra şehitlerimize çok daha fazla hediyeler göndermeye başladı.
Yatıyor kalkıyor şehitlerim diyordu.
Bizim mezarlıktada şehitler var.
Annesinin yanınamı ne gömmüşler.
Her mezarlığa gittiğimde onada okur hediye ederim. Çok farklı bir enerji hissediyorum .
Ben ölülerle normaldede konuşan biriyim yani kabire gidince sürekli konuşurum dertlerimi ve isteklerimi anlatıp bana bir yol gösterin rabbimizden gelen bir şeyi bana haber edin diyorum kendimi acındırıyorum sanki canlılarmış gibi hissediyorum ama şehitlerle konuşup onlara hayran olduğumu vs dile getirince sanki beni duyuyorlarmış gibi hissediyorum.
Eğer ölümümde şehitlik mertebesi ile şerefleneceksem hemen ölmeye razıyım o derece yakınlık ve sevgi hissediyorum onlara karşı.
şehitlerin diriliği berzah alemindedir, bu dünyada değil evliyalarında bu dünyada himmetleri olan evliya çok azdır, öyle her evliyaya himmet etme selahiyeti verilmez

__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v)
Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Letaifler, Letaiflerin Görevleri, Letaif Zikri (Zikr-i Letaif) Sin Tasavvuf & Tarikatler 19 05.09.25 21:21
Rüya Tabirleri "İ" Svg Rüya ve Rüya Tabirleri 1 14.04.25 23:23
Esma-il hüsnanın havassı 1.Bölüm اَلأَسْماَءُ الْحُسْنَى, AristaS Esmalar 3 10.04.22 07:29
Evliyalar-Şah-ı Nakşibend Dedee Allah Dostları & Evliyalar 3 04.07.21 17:17
Zaafları tespit etme uygulaması Och Metafizik 0 14.09.20 16:23


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 23:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com