Havas Okulu  

Go Back   Havas Okulu > HavasOkulu Genel Bölüm > Sorularınız

Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Dua etme isteği neden gitti?

her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


 
 
LinkBack Seçenekler Stil
Prev önceki Mesaj   sonraki Mesaj Next
  #1  
Alt 06.02.18, 13:05
Üye
 
Üyelik tarihi: 08.11.17
Bulunduğu yer: Avrupa
Mesajlar: 99
Etiketlendiği Mesaj: 14 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart Dua etme isteği neden gitti?

Sevgili kardeşlerim. Bu aralar bir hayli sıkıntılı günler yaşıyorum. Sürekli dua ederek, namazlarla atlatmaya çalışıyorum. En duygusal anımda dua etme isteği geliyor ve samimiyetle, içten dualar ediyorum. Dua bitiminde o kadar rahatlıyorum ki, kabul olmuş gibi, sadece zaman ihtiyaç var gibi hissediyorum. Yalnız son günler dua etmek için sabırsızlanan ben, dua etme istegimin gittigini hissediyorum. Sanki üşeniyorum yada hayırlı değil de benmi çok zorluyorum gibi düşünceler geliuor. Bunun bir nedeni varmı? Böyle benim gibi hissedenlet varmi

Alıntı ile Cevapla
 

Etiketler
dua, etme, gitti, istei, neden


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Muhyiddin ibn-i Arabiden Tavsiyleler (Mutlaka Okuyun) HeartLess Tasavvuf & Tarikatler 22 21.11.25 04:06
ibadet etme isteği gelince üşengeçlik mi geliyor? Torlak ibadetler 0 20.10.21 02:13
Evliyalar (imam-ı Rabbani) Dedee Allah Dostları & Evliyalar 4 26.08.21 18:29
islam coğrafyası neden böyle ? Buba Derin Konular & Beyin Fırtınası 2 27.07.21 21:59
Hastalıklar... Teşhis, Tanı, Tedavi.! SiLence Sağlık 72 19.02.17 22:44


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com