![]() |
|
|||||||
| Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz. |
![]() |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
#11
|
|||
|
|||
|
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] søylediklerinize cani gønulden okuyorum ve ve yazdiklarinizin her cumlesi cok degerli. Arkadasin nuska vefklerden vazgecip, tøvbe etmesi daha hayirli olur kendisi icin. Dinimizde bu tur seyler haramdir. Allah şirk koşmaktir ve kendine cin musallat alabilir. Ve ømur boyu o cinle yaşamaya mahkum olabilirsin. Yapilan işlemler cin yoluyla yapiliyor. Tøvbe et kardeşim. Ne istiyorsan Allahtan iste. Allah insanlara bazi imtihanlardan geçirir ve o sure icinde senin sabrini sinar. Hayirlisi neyse olur zaten. Neyin şer neyin hayirli oldugunu kimse bilemez. Dualara siğin hersey dualarda saklidir. Zaman herşeyin ilacidir. Nuskalarla bir yere kadar olur ama ømur boyu o vebalin altindan kalkmamakta var. Bir hattam olmussa affolla. Allah yardimciniz olsun.
|
|
#12
|
|||
|
|||
|
allah yardımcın olsun inşallah
|
|
#13
|
|||
|
|||
|
Amin İnşAllah
|
|
#14
|
|||
|
|||
|
Durumunuza üzüldüm olmuyorsa bi yerde Allah istemiyor demektir. O ol deyince olacak her şey sonucta
|
|
#15
|
|||
|
|||
|
bu aileler ne ister ki anlamıyorum.. benim de yuvam benzer şekilde yıkıldı
|
|
#16
|
|||
|
|||
|
Bu yüzden daha vaktim varken birşeyler yapmak istiyorum
Yıkılmasın gerçekten eşimi seviyorum |
|
#17
|
|||
|
|||
|
Bazi sonlari insan kendisi hazirlar, şeytana uyar. Keske bu noktaya gelmeden once birseyler yapmis olsaydiniz. Hersey sevgi degil. Madem esinizin ailesine atalarina ağza almiyacak kufurler etmissiniz bu aradaki baği koparmistir. Ve esiniz bu durumda ailesinin yaninda olacaktir. O aileninde bir şerefi vardir. Bir evlilikte Sevgi cok ønemli ama sevgiyle birlikte saygida bir o kadar cok onemli. Saygi ipini kopartirsan sevgi tek basina birsey ifade etmez. Bazen insanin evladi olmasi bile bazi evlilikleri kurtaramiyor bu yuzden malesef etrafimda goruyorum. Bugun siz esinizin ailesine iyi davranmis olsaydiniz ailesi ne olursa olsun oglunu yola koyardi ve sizin arkanizda olurdu. Ama siz yanliş yolu secmişsiniz. O ailenin gururunu şerefini ayaklar altina almişsiniz. Bence yapacaginiz hic birsey sonuç almiyacaktir. Etrafimda boyle gelinler goruyorum. Sonu bosanmakla bitiyor. Bazi hatalarin ozuru olmaz. Bence oturup bu durumu kabullenmelisiniz. Ve onunuze bakmalisiniz. Oylede boylede hayat devam ediyor Insan elindekinin kiymetini kaybedince anlarmis. Bazen bir tek laf herseyi darma dağin eder. Inşallah hatalarinizdan ders alir insanlar ve tekrar yapmaz. Bu lafimi unutma kadin bulunur ama aile bulunmaz mantigi var bizim toplumda. Esinin ailesini kendi ailesi gibi sevenler cok mutlu bir evlilik surduruyor. Yoksa onun ailesiyle yarişirsan bu durum zaten evliligi yipratiyor. Onun ilk aski ailesidir. Herkes evladinin anne babaya hayirli bir evlat olsun diye dua eder. Ve o evlatta Allah korkusu varsa zaten ailesinin yanini kimseye vermiyecektir. Erkekler fazla dirdiri dedikoduyu kavgalara gelmezler. Huzur ister ve olmuyorsa gerekinse bazi seylere nokta koyar yoluna devam eder.
Her yazdigimi kendi ustunuze almayin lutfen. Ben bazi seyleri genel olarak dile getirmek istedim. Bunlar benim gorusum. Inşallah yinede ne olursa olsun ALLAH size bir yol gostersin, yardimciniz olsun. |
|
#18
|
|||
|
|||
|
YaZdıklarınız icin teşekkür ederim ama bu yazdıgınıza şimdilik bir yorum yapmıycam . Elbbete bir gün size acıkca anlatırım İnşAllah nasıl bir gelindim . İnanın ozaman pencerenin başka tarafından bakıcaksınız . Küfür olayı inanın kolay kolay olmadı hic bir insan kışkırtılmasa o duruma gelmez . Ben yani öyleyim kolayca insanları rencide etmem . Hele ki kocamı . Merak etmeyin bir kac gün icinde İnşAllah zaman oldugunda herşeyi yazıcam
Saglıcakla kalın |
|
#19
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#20
|
|||
|
|||
|
Size özelden yaz bilirmiyim eger rahatsız etmesem gerçekten düşüncenize ihtiyacım var
|
![]() |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| Eşimi başka erkeklerle yakaladım | Ertin | Sorularınız | 4 | 16.09.21 09:33 |
| Ağrı dağı parçalanıp yıkılıyor | Karaa | Rüya ve Rüya Tabirleri | 1 | 15.04.21 14:14 |
| Yuvam yıkılsın istemiyorum | Demkay | Sorularınız | 8 | 16.10.20 07:59 |
| Yuvam yıkılıyor. | Sabricemil | Sorularınız | 26 | 03.12.19 22:14 |
| Yuvam dağımak üzere 😥 | Peri3434 | Sorularınız | 14 | 26.09.19 09:00 |