Bilgisayardaki virüsü temizlemeden yeni program yüklüyorsun..Ok yaydan çıkmış bir ümitle herşeyi yaptirmissin dilerdim ki hiç birşey yaptırmadan yazsaydın keşke, aslında burdaki sorun itikat bozukluğu,tılsıma bel bağladın sonuç ? Dua hükmüne geçicek bir kaç amel tarif ederdik Allah ile arana hoca,tılsım,ceviz,ruhaniyi sokmadan birebir muhatap olurdun sen bu muhabbeti basvurdugun metodlarla perdeledin..
Neyse olan olmuş dilerim ki tez zamanda eski huzurunuza kavuşursunuz veya bi kapı kapanır diğeri açılır.Allah senin için en hayırlısını nasip etsin..Kaderi ilahide öyle ilginç kısımları müşahede ettim ki sana bu evlilikte belki 2 sene sonrasını gostersek iyi ki ayrılmışız diyeceksin..
Aciz hastalıklı kardeşinin bir tavsiyesi
1)Tövbe namazı kıl (Allahtan başkasından meded umdun)
2)Sabah namazından sonra 41 fatiha okuyup ellerini açıp dua et (ağlayabilirsen ağla hemde hıçkıra hickira)
3)alyansiniz duruyorsa haber ver bi tavsiyede onun için vereyim üzerine kurandan sureler okuyup nefes ediceksin
4) istihareye yat (eşimle neden ayrıldık? , eşimle ayrılmamızin hikmeti nedir? ) gibi niyetlerle bi bak bakalım
5) Niyet ettim ....... oğlu ....... eski eşimle tekrar bir araya gelmemize engel olan herşeyin kalkmasına vesile olması niyetiyle Allah rizasi için 786 besmele okumaya sen nasip eyle Allahım
Diyip 7 gün istediğin saatte abdestli kıbleye dönük varsa alkolsüz esans sürüp besmele oku ve 786 sayisi bitince aç ellerini dua et
Bu zamana kadar hep birilerini soktun araya tılsım hoca ceviz

şimdi sıra sende,e ben çok dua ettim olmadı ama dediğini duyar gibiyim..Duanin kabul zamanı vardır,o kapıda hangi bilinç ve şuurla hangi tevekkül haliyle beklediğine bakılır bu da bi imtihandır..
Ben sana birşey söylim ya o tılsımı yazandan 3 metre don lastigi olmaz, ya da Allahin sevdigi kuluymussun kul hakkina girecek bi ameldi nasip etmedi Allah..
İşin ehli olsa boynuna tasma takılmış köpek gibi kapına getirir,adam ne yaşadığını bilmez itaatkar bi köpek olur kadın ebedi cehennemine davetiye kazanır..
Kainatta hiç birşey sebepsiz değil bunu unutma..
Gittiğin yolda ışık yoktu haydi bi de bu yolu deneyelim ?
Bu yoldan gitmeyi düşünürsen daha bir kaç tavsiyemiz var tabi ama şunu bil kimse senin adına dua etmicek kimse muska yazıp taşı demiyecek kararlı ve inancli bi şekilde kainatın sahibinden isticeksin veya istiharede perde arkasını goruceksin zaten kendin vazgeciceksin
Kusurum olduysa affola ben senin derdinle dertlendigim için amellerini öz kardeşim yapmis gibi düşünüyorum ona göre yaziyorum..