Alıntı:
Lil bin Ali Nickli Üyeden Alıntı
@ [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] gene ALLAH ı kücük harfle yazmıssın . en azından ilk harfi büyük yazmaya calıs . ufak gibi gözükebilir ama ufak bir sebebten ALLAH insana büyük kapılar acabilir . aslında ufak bir sebeb deildir aslında
|
Selamın aleyküm öncelikle haddimi aşmamak için kendimi gerçekten zorlamaya çalıştığımı bildirmek isterim lakin. Hz. Allah c.c. nün Esmalarından birini küçük yazmış büyük yazmış isterse yıldızlara yazmış olsun kişinin gönlünde yazılı değilse çokta bir önem arz etmiyor diyorum ve madem imla hatalarına bu kadar takılıyorsunuz, bari yazarken siz de dikkat etseydiniz imla hatalarınıza. Elbette özel isimler cümlenin neresinde olursa olsun baş harfi büyük yazılır ancak "nokta"dan sonra gelen ilk harf ister ünlü ister ünsüz olsun daima büyük harf ile başlar ve yazdığınız bir kaç kelime de tamamen yazım hatalarına sahip durumdadır.