![]() |
|
|||||||
| Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz. |
![]() |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Çok çirkin bir konu ama böyle bir şey duydum. Dogru mudur acaba?
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Büyüklerim hep pislik pisligi götürür der ama nekadar dogrufur bende bilmiyorum bilmiyorum 🤷*♂️
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
idrar mekruhtur. Mekruh olan birşeyden şifa beklemek akla ve mantığa hiç sığmaz.
__________________
“gücümü, içimdeki güçsüzlükle boğuşurken tükettim.” |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Bende Belif kibi düşünüyorum.Hatta ben biliyorum kimse yeni olan büyüden şübhe etse cabuk sol ayakına idrar sıcratır.Büyü kuvveden düşer.Neden?Cunki bütün nejatif ilk ayaklarda toplanır.Murdarlasan etkiden düşer.
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Çok saçma tamamen yanlış. Kafir cinler pisliği sever idrarda pistir zaten büyüyü bozucam diye kendine daha çok çekersin onları .
__________________
Zaman gösterdiki : Cennet ucuz değil cehennem dahi lüzumsuz değil . Bediüzzaman Said Nursi |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Selam kardeşim.Bunu ben demiyorum.Bizim bazı bölgelerde halk arasında yaygın uygulamadır.Zaten Belfifde yazdı buyuklerimiz diyib pislik pisligi göturyor.Bene bu işi hatırlattı.Dogrusu bende bu uygulamanın nerden ve kimin tarafından geldiyi merak ediyorum.Ben kendim zikr ehliyem abdestsiz yere ayak basmam bide necasetmi üzerime surecem.Dorusu hatrıma deydi sizin benim hakımda olan duşunceniz.Hatta kalbimim kırıldı.Sadece kendi işitiklerimi yazdım.Yani Belif kardeşim kibi duşuniyorum bende boyle hikayeler cok işitmişem.Size garib gelsede boyle uygulamalar yapılıyor.Kuran okumayı başlarken ilk Felak ve Nasdan başladım bu sur. Ne icin oldugunu biliyorum.Fatihe ve Ixlas sur.haric zaten nemazı ben hala okul bitirmemiş yapyordum.Saygılarla.
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
Bende Belif kibi düşünüyorum.Hatta ben biliyorum kimse yeni olan büyüden şübhe etse cabuk sol ayakına idrar sıcratır.Büyü kuvveden düşer.Neden?Cunki bütün nejatif ilk ayaklarda toplanır.Murdarlasan etkiden düşer. İşte bunları yazınca sen böyle birşeyi nasıl yaparsın diye tepkimi koydum dikkat ettiysen orada bide tarif veriyorsun amacım kardeşimin kalbini kırmak degildi ama hala böyle düşünenler çıkabilir diye uyarmaktı saygı sevgi selamlarla |
![]() |
| Etiketler |
| büyü idrar ilişkisi, idrar büyü bozar mı, idrar ile büyü, idrar ile büyü bozma, idrarla büyü |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| idrar Tutukluğu - idrar yaparken zorlanma | baykartalizma | Zahiri Hastalıklar | 13 | 14.02.22 11:16 |
| Kaderde varsa büyü bozar mı? | Devit-3 | Sorularınız | 19 | 12.10.21 18:54 |
| Rukye büyü bozar mı ? | Rapsodi90 | Sorularınız | 7 | 21.08.21 22:42 |
| Sirke büyü bozar mı? | Dilo54 | Sorularınız | 11 | 06.06.20 23:10 |
| idrar Tutamama | SiLence | Sağlık | 4 | 02.02.20 15:30 |