Havas Okulu  

Go Back   Havas Okulu > HavasOkulu Genel Bölüm > Sorularınız

Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


sevdiğim kişide aşık ifrit var ise işlem tutar mı?

her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
  #31  
Alt 07.08.19, 17:37
 
Üyelik tarihi: 01.08.19
Bulunduğu yer: X
Mesajlar: 106
Etiketlendiği Mesaj: 2 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Himmet12 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Gerçekten bu aşk denen şey illet birşey. Hele benim gibi hastalık ve takıntı haline getirildiyse daha da illet.
O bende de var. Takından mı artık vazgeçsem emeğime mi yazık diye uzatıyorum anlamıyorum. kızmak

Alıntı ile Cevapla
  #32  
Alt 08.08.19, 23:49
 
Üyelik tarihi: 16.04.19
Bulunduğu yer: manisa
Mesajlar: 158
Etiketlendiği Mesaj: 19 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
siyahtoka Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Şu aşk nelere kaadir. Ne kdr zor.
haklısın gerçekten .. hem zor hem acı verici.

---------- Post added 08.08.19 at 23:52 ----------

Alıntı:
Himmet12 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Gerçekten bu aşk denen şey illet birşey. Hele benim gibi hastalık ve takıntı haline getirildiyse daha da illet.
es selam zikrini çekmeye başladıktan sonra biraz rahatladım tavsiye ederim.. bende çok takıntılıyım kardeş.

Alıntı ile Cevapla
  #33  
Alt 08.08.19, 23:55
 
Üyelik tarihi: 28.06.19
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 178
Etiketlendiği Mesaj: 19 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
patidostu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
haklısın gerçekten .. hem zor hem acı verici.

---------- Post added 08.08.19 at 23:52 ----------



es selam zikrini çekmeye başladıktan sonra biraz rahatladım tavsiye ederim.. bende çok takıntılıyım kardeş.
Hangi zikri, hangi duayı okuyacağımı şaşırdım

Alıntı ile Cevapla
  #34  
Alt 08.08.19, 23:55
 
Üyelik tarihi: 16.04.19
Bulunduğu yer: manisa
Mesajlar: 158
Etiketlendiği Mesaj: 19 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
siyahtoka Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
O bende de var. Takından mı artık vazgeçsem emeğime mi yazık diye uzatıyorum anlamıyorum. kızmak
bende aynısını düşünüyordum ama bu ara antidepresan ile ve es selam zikri ile şükür topluyorum. gerçekten çok savaştım onun için ama olmayınca olmuyormuş seviyorum ama sonuç ellerim boş.

---------- Post added 08.08.19 at 23:57 ----------

Alıntı:
Himmet12 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Hangi zikri, hangi duayı okuyacağımı şaşırdım
bana es selam çok iyi geldi 132 kere günde içim ferahlıyor resmen ..

Alıntı ile Cevapla
  #35  
Alt 08.08.19, 23:59
 
Üyelik tarihi: 16.04.19
Bulunduğu yer: manisa
Mesajlar: 158
Etiketlendiği Mesaj: 19 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Himmet12 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Hangi zikri, hangi duayı okuyacağımı şaşırdım
Allah'a sığın için rahatlayacaktır.

Alıntı ile Cevapla
  #36  
Alt 09.08.19, 01:39
 
Üyelik tarihi: 28.06.19
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 178
Etiketlendiği Mesaj: 19 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
patidostu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Allah'a sığın için rahatlayacaktır.
Öyle yapmaya gayret gösteriyorum.

---------- Post added 09.08.19 at 01:41 ----------

Alıntı:
patidostu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
bende aynısını düşünüyordum ama bu ara antidepresan ile ve es selam zikri ile şükür topluyorum. gerçekten çok savaştım onun için ama olmayınca olmuyormuş seviyorum ama sonuç ellerim boş.[COLOR="Silver"]

[SIZE=1]---------- Post added 08.08.19 at 23:57 ----------[

bana es selam çok iyi geldi 132 kere günde içim ferahlıyor resmen ..
Ben kelimei tevhid ve la ilahe ente subhaneke inni küntü minezzalimin okuyorum. Daha hafif hissediyorum.

Alıntı ile Cevapla
  #37  
Alt 09.08.19, 09:04
 
Üyelik tarihi: 25.06.19
Bulunduğu yer: Türkiye
Mesajlar: 271
Etiketlendiği Mesaj: 14 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Allah Yardımcın Olsun Kardeşim Zor Bir Durum

Alıntı ile Cevapla
  #38  
Alt 09.08.19, 12:36
 
Üyelik tarihi: 23.05.19
Bulunduğu yer: izmir
Mesajlar: 285
Etiketlendiği Mesaj: 12 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

o kişi temizlenmeden ne yaparsan yap tutmaz ona.boşuna paran umudun gider üzülürsün.

Alıntı ile Cevapla
  #39  
Alt 09.08.19, 17:54
 
Üyelik tarihi: 16.04.19
Bulunduğu yer: manisa
Mesajlar: 158
Etiketlendiği Mesaj: 19 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
SDFwer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Allah Yardımcın Olsun Kardeşim Zor Bir Durum
Allah razı olsun kardeşim.

Alıntı ile Cevapla
  #40  
Alt 09.08.19, 20:54
 
Üyelik tarihi: 01.08.19
Bulunduğu yer: X
Mesajlar: 106
Etiketlendiği Mesaj: 2 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

[QUOTE=patidostu;274441]bende aynısını düşünüyordum ama bu ara antidepresan ile ve es selam zikri ile şükür topluyorum. gerçekten çok savaştım onun için ama olmayınca olmuyormuş seviyorum ama sonuç ellerim boş.[COLOR="Silver"]

Bende antidepresan ile tutunuyorum. Aşk tüketti beni de.

Tövbede ettiremiyorum. İçinde musallatla nereye kadar gidecek bakalım. Onun yerine tövbe de olmaz.çaresiz miyim nedir.

Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Bakım ve işlem nedir? (Bakım ve işlem yapan hocanın aldığı riskler) RvP Bakım Bölümü 60 02.02.24 14:18
Çok sevdiğim bir sevgilim var bana bağlansın ilgisi artsın aşık olsun evlenelim Bilnur Sorularınız 7 27.03.21 16:41
Bir kişide iki vefk... GhOsT Sorularınız 3 05.01.21 23:48
Büyü var ise kişide Glutamat Sorularınız 12 13.08.20 00:08
Bir kişide gam olsa Tuana Dualar & Dua Kardeşliği 14 10.05.18 10:11


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com