![]() |
|
|||||||
| Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz. |
![]() |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
#21
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
hayır aslında öyle değil.Daha önce bir hoca deneyimim oldu ücret almaması güven vermişti.Daha sonra biraz araştırınca hoca değil cinci olduğuna kanaat getirmiştim.koruyucu diye yazdığı muskaları açıp baktığımda ise bir kaç Kuran harfi dışında sadece karalama yaptığını gördüm.Bu nedenle de hocalara olan güvenimi kaybettim.Ehlini bulmak çok zor. Öncekilerin etkisi devam eder demişsiniz de bunun için ne yapabilriim önereceğiniz bir şey var mı ? |
|
#22
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
kim olursa olsun ister hayir için yapsin, ister şer için yapsin herkesin yaptigi emegin harcadığı zaba in karşısında bir şey isteme hakki vardir, yani nefes almanın bile parayla oldugu bir zamanda bu ilimde olan birinin para istemesini yadirgamak hic akil mantik alacak bir sey değil, ne yapabilirim diye sormuşsunuz, eger kendi kendinizi ameliyat edebilirseniz o zaman bu problemi de kendi kendinize çozebilirsiniz... ayrica kuran harfi diye bir sey yoktur, kurani kerimin dili ve yazılışı arapçadir...
__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v) |
|
#23
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
Ücret olayının neresi mantıksız? Bana para almak için bin tane yalan söyleme ihtimali daha yüksek değil mi.Çevremde böyle para kaptıran bi sürü örnek varken neden aynısını yapayım.Bu işler Allah rızası ile yapılır. O bahsettiğim hoca ücret talep etmediği halde ben her gittiğimde bir hediye götürdüm.Elim boş gitmedim.Dua ettim Allah razı olsun dedim.Ee şimdi gerçekleri anladım, benim kârım ne oldu. Umutlarımı sömürdü aptal yerine koyup gönderdi beni o zaman o da bana ücret ödesin şimdi. Daha çok şey söylerdim ama her neyse. Birşey bilmiyorsun madem laf salatası yapma burda. Herkes çıkarcı olmuş hata bende.Kimse yardımcı olmasın önemli değil. Allah'a sığınmaya devam ederim. |
|
#24
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
niye bu isler Allah rizasi icin yapiliyor? bir sey bilmiyorsun diyorsun ya , ögrenmek için soruyorum laf salatasi yapmadan cevap ver
__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v) |
![]() |
| Seçenekler | |
| Stil | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| Ak büyü kara büyü ve kızıl büyü nedir aralarındaki farklar nelerdir? | Pewex | Sorularınız | 18 | 06.11.23 10:13 |
| büyü varmi acaba | bodoz | Sorularınız | 1 | 05.03.19 15:03 |
| Huzursuzum büyü mü var acaba | Dursun52 | Sorularınız | 4 | 07.01.18 00:09 |