![]() |
|
|||||||
| Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz. |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Arkadaşlar bazı arapça harfleri anlama konusunda zorluk çekiyorum misal bu uzun sopa gibi harf ne harfi ve nasıl yazılır
![]() Birkaç tane daha var bilen varsa yardımcı olsun inş
|
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| inanç konusunda sıkıntı çekiyorum | Kizilelma | Sorularınız | 33 | 11.05.22 13:04 |
| Arapça da "Abi" ne anlama geliyor? | BiryolLine | Sorularınız | 1 | 03.09.20 15:25 |
| Arapça bilmeyen biri Farkında olmadan 1 paragraf arapça yazabilir mi? | Bêkes | Sorularınız | 29 | 23.08.17 15:03 |
| Sprey İlaçları Kullanmakta Zorluk Çekiyorum, Bunu Nasıl Aşabilirim? | Tuana | Sağlık | 1 | 06.05.17 09:00 |
| Rüyada Gelecekteki Bazı Hadiseleri Görmek Ne Anlama Gelir? | Havasokulu | Rüya ve Rüya Tabirleri | 1 | 24.04.17 01:12 |