![]() |
|
|||||||
| Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz. |
![]() |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Merhabalar 2 gün önce tam yattım saat belki 00.00 falan belki geçiyordur tam o sıra aglamakliydim ve gozumden de iki damla yaş gelirken dua ettim kevser suresi okuyup Allahtan sonra surenin hadimlerinden yardim istedim 5 senelik bir iliskim var nişanlandık yakin aylarda fakat daha once kendisi evlilik yapip ayrildi çocuğu var 2 tane buyuklerde. Birbirimize sevgimiz var cokta iyi anlaşıyoruz pek tartışma pek kavga gurultu yok hep gülüyoruz desem yeridir ve aynı evde yaşıyoruz biz ama gel gelelim daha once cok kotu bir evlilik yaşamas bunu acısını benden çıkartır gibi şöyle nisan yaptik 5 ay önce 1 defa orueup evlilik konusmadi ne zaman olur yapariz demedi. Konuyu acmaya calistikca cevap vermiyor konuşmuyor. Cocuk konusuna gelince istemiyor bende iki tane var zaten diyor. Yani benimde ilk esi gibi degisebilecegine karşı birseyi var. Her neyse artik bende dua edip uzulmekten kirilmaktan yoruldum evet mutluyuz ama evlilik konulari gecmedigi surece. Bende bahsettigim gibi dua ettim ve yardim istedim ansizin bir ses geldigini duydum zihnimde ama sanki sesli duymuş gibiydim genç bir erkek sesiydi.. Bana süleyman muhrune bakmamı ve Nurun nubuvvet duasını okumami söyledi 9 yada 19 defa. Dün şahmeran okuduktan sonra niyetlendim hep bi birsey cıktı okuyamadim nurun nubuvvet duasini daha once cok okumuştum bu duayida ama dun hic nasip olamadi bir türlü ve hadi dedim bi muhre bakayim ve sayfada da @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]'mızın paylasimini gördüm baktim ve midem bulanmaya basladi baktikca midem bulaniyor ve dun bas agrim gecmedi gece yarisina kadar naptim ne ettiysem kendimi de okudum ama yok banamisin demedi duvarlara vurasim geldi kafamı ve bir ara hafiflrdi o kadar tam geçmedi. Ve ben gunlerdir fazla yatip uyuyamiyordum dun gece ölü toprağı serilmis gibi hemen uykuya daldim sabah cok zor uyandım. Bununla alakali bir bilgi verecek var mi sizce okuyup bakmalimiyim yana bana birsey onerir misiniz allah muhammed aşkına...
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Allah muhammed aşkına demişsin bu yüzden cevap yazıyorum ,Ayrıca derdinin dermanını bilmiyorum bilsemde yazmam neden dersen nişanlanmışsın ve nişanlınla aynı evde yaşıyorsun Zina hayatı yaşıyorsun hem dualardan medet bekliyorsun hem Allahın yasakladığı tarzda yaşıyorsun .Kimsesizmisin annen baban yokmu bu yaşantına nasıl müsade ediyorlar. Ayrıca sözünü ettiğin duaları kendiliğinden okumuş gibi değilde cindar birinden yardım almışsında ters tepmiş gibi duruyor doğrusunu Allah teala bilir
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
1.Haram Yaşamak Etkileye Bilir
2.Bana süleyman muhrune bakmamı ve Nurun nubuvvet duasını okumami söyledi 9 yada 19 defa. Bu Baya İlginç Geldi Bu Dua Nurun Nübüvvet anlamı Işığın, kehanetin peygamberi demektir. Bir Ses söylemiş demiş Ama O Ses Ne Niyetle Söylemiş Onu Bilemeyiz İlginç |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Sen Allah değilsin kardeşim günahımı sevabımı tartacak bir şahsiyette biride değilsin. Sen nerden biliyorsun kimin ne yasayıp ne gibi bir duruma düştüğünü ve nelerle boğuşup ne yaşadığını. Ben bunu korktuğum için değil birşey öğrenip bilgi sahibi olmak için sordum. Belki başına gelenler olmuştur yada anlamını bilebilen biri. Benim hayat tarzım ailemin olup olmaması buna izin verip vermemesi durumu seni gram ilgilendirmez. Ve merak ediyorsan evet kimsesizim. Ve niyetim de zaten evlilikdi tamamına ermesi idi. Ne dualar ne goz yaslari döktüğümü sen bilemezsin o yüzden bos bos konusup ahkam kesme. Yok zina yok günah yok annen baban nasil izin veriyorlar falan.
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Mutluluk baska birsey kardesim...
Mutluyum diyorsun ama üzülüp kirilmaktan yoruldum diyorsun, yani mutlu degilsin.Birde üstüne haram birsey icin yardim bekliyorsun.Hic sanmiyorum bunun icin bir kisinin cikip yardim edecegini.. Allah yolunu acik etsin,hidayete erdirsin seni kardesim. Dogru yolu bulursun insallah. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Mutluyum kisinin bana davranışından sadakatinden yaklaşımından yani 5 koca senedir birbirimizi tanıyoruz ve aramiz da da baya yaş farkı olmasına. Ölümle nikah vaktini bekler demişler ki belki bu da benim sınavım tam evlilik noktasına gelip tekrar olmuyor birşeyler. Tam iyiyiz güzel gidiyor diyorum yine bir şey oluyor. Yani bende artık bu engellerin çıkmasından korkularının olmasından yoruldum. Burda ince bir çizgi var. Amin ben doğru yolu inşallah bulurum arkadaşım seni tenzih ediyorum şu günah bu boyle şu cehennemlik olay vs gibi direk ahkam kesip adalet dagitan arkadaşları da allah affetsin. Malum bu onu ilgilendirir insanları değil. Benim yaptığım burda bir adamla aynı evi paylaşmak ama icerisinde ne oldugunu siz bilmeden sadece varsayımla konusuyorsunuz. Hmm bir adam bir kadinn mercimek fırın hmmm gunahh gunahh gibi dedikodu yapıp ahkam kesiliyor ama zannettikleri gini birsry de olmaya bilir degil mi ? Bir insan bir insanin iyiligini istiyor ise ona bu sozlerle yaklaşılmaz evet din kadar ilim ve eğitim de önemli. Şunu deseniz anlarım. Ayni evde nikahsız olmanız günah helal değildir. Ama senin durumuna üzüldüm şöyle bir dua var hak helal ortaya çıkar sende maneviyatını hem kurtarirsin hemde sana şifa olabilir. Allah yardımcın olsun. Soruna gelince fikrim yok ne yazıkki buna amennada yazanlar da maşallah yani kendi ahiretlerini kurtarmışlar gibi başkasının ahiretine de el atıyorlar.
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Merhaba arkadaşım sinirlenmiyorum sakinim. Ayrıca elig arkadaşımız yada bir başkası benimle usulünce uslubunu takınmadan konuşursa tabiki o insana da dilimin döndüğünce çıkışırım gayet doğal olarak. Kısaca bana hitap şekillerine göre karşılık vermek adettendir. Bende diyorum ki siz sadece zannedersiniz isin gercek yüzünü gozunuzle gonlunuzle görmeden bilemezsiniz sadece dedikoduya girer bu ki sert bir dille verip veristirerek ahkam kesip senin yaptığın net günah gibi konuşarak dogru yol olmaz arkadaşım bende dinimizi biliyor hatta baya da derin biliyorum. Benim kayın validem 62 senelik hoca derin ilim sahibi bir kimse. Yani dinimizi çok iyi biliyorum ama bazen bazı seyler senin elinde olmadan gelişiyor. Günah yada sevap yaptığım sey bunu Allah bilir ve benim hesabımda kula değil allaha olacak. Bir insan bir insanın iyiliğini gercekten istiyorsa boyle yaklasmaz. Iyilik yapamıyorsanız bile günah islememeye çalışın. Benim dua ya ihtiyacım var sordugum sorunun cevabına ihtiyacım var. Şu günah bu mübah demelere değil. Helede kendi çocuğunu egitir gibi egitim edep adap bilmeden senin annen baban ne diyor bilmem ne diyenlere de ben cirkinlesiyorum. Benim konum ailem degil...
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Haşa öyle iddiam olmadı olamaz rabbimin günahkar bir kuluyum senin günahını tartmıyorum banane senin günahıdan,Yaptığın pisilği yazmışsın sen seviyorsun mutlusun diye beraber yaşamanızı masum yapmaz sen ve senin gibiler yüzünden toplum dejenere oldu her boşanan başkası ile yaşıyor siz kötü bir örneksiniz benim tavrım sizi ayıplamak tabiki ayıplayacağım.Ayrıca eğitimden filan söz etmişsin evlenmiş boşanmışsın çocukmusunda sana dini sevdireyim benim eğitimim bana yeter. Beraber yaşadığın kişiyle mercimek filan demişsin dinimizde bir erkek ve bir kadın bir yerde yanlız kalamaz diyor aranızda birşey geçmesede elele tutmanız birbirinizin gözlerine bakmanız bile zina ayrıca başına gelenden dolayı bu durumda olduğunu yazmışsın anladığım kadarı ile bir gelirin yok buda senin yaptığını masum yapmaz seninle yaşayan kişinin parası sana helalmi çokcuklarının rızkına ortak oluyorsun hangi sıfatla? daha çok şey yazabilirim ancak gerek görmüyorum ALLAH islah etsin.
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
![]() |
| Seçenekler | |
| Stil | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| Sıkıntı ve Hacet için Nurun Nubuvvet Duası | HeartLess | Hacet & Dilek Uygulamaları | 17 | 19.09.25 23:02 |
| 11 adim duasini yaptim kulagima fisildadilar | osmank1991 | Sorularınız | 51 | 16.03.23 11:28 |
| Artik Berhetiyye Duasini okumuyorum | Abdul Talip | Bakım Bölümü | 3 | 25.06.21 22:01 |
| Bu vefk ne için yazılmış bilgi verirmisiniz? | hasancalik | Vefk & Tılsım | 11 | 19.06.21 23:54 |
| Kronik gastrit midem tahriş olmuş | master69 | Alternatif Tıp ve Bitkiler | 23 | 26.10.20 17:12 |