![]() |
|
|||||||
| Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz. |
![]() |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
#1
|
||||
|
||||
|
erbaini idrisiyye 17. isim hangi okunuş doğru Yâ mennânü zül ihsâni kad amme küllel haliâka minhu
---------------------------------⅝----- “Ya mennanü zül ihsani kad amme küllel helaiki menneh” .
__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v) |
|
#2
|
|||
|
|||
|
ya mennanü zül ihsani kad amme kullul halaigı menneh.
|
![]() |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| Vefk yazarken hangi isimin yazılması doğru olur | byemreoffical | Sorularınız | 5 | 05.02.22 15:08 |
| Doğru kişi yada doğru bir iş olduğunu nerden anlaşılır? | Sycronix | Sorularınız | 10 | 18.01.21 20:28 |
| Geçmişini doğru bilmeyen geleceğini doğru şekillendiremez | Hal | Kadim Bilgelik | 1 | 29.10.20 17:47 |
| Hangi yazılış doğru... | GhOsT | Sorularınız | 1 | 23.03.20 15:54 |
| Define resimlerini attım. Doğru yerde ve doğru yolda mıyız? | Sofi058 | Sorularınız | 14 | 17.01.20 06:52 |