Havas Okulu  

Go Back   Havas Okulu > HavasOkulu Genel Bölüm > Sorularınız

Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Esma'ül Hüsna Virdi

her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
  #1  
Alt 02.06.20, 02:24
Gayretli üye
 
Üyelik tarihi: 12.01.20
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 181
Etiketlendiği Mesaj: 8 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart Esma'ül Hüsna Virdi

Selamun Aleyküm Arkadaşlar Havas okulu üyeleri..
Ben Allah'ın esmalarından Allah rızası için kendi başıma büyük ebced olarak okuma yapıyorum. Örneğin Ya Fettah 239,121 bittikten sonra Ya Latif 16.641 bittikten sonra Ya Tevvab 167, 281 vs vs bittikçe başka esmaya geçicem.

Yani sorum şu ki böyle okuma yaparak bi skıntı çeker miyim?

Bi dileğim bi hacetim şu olsun bu olsun diye değil Allahın sevdiği , razıyım dediği kullardan olabilmek için okuorum.

Ve bi nacizane notum hiç bir duayı esmayı şu olsun bu sevsin diye özellikle aşk haram konulara okumayın. Niyetiniz Allah rızası olsun zaten Rabbim gönlünüzü biliyor ne yazmışsa odur. Tabi dua edin isteyin. İsteyin ki vereyim diyor Allah'ım ama görüyorum okuyorum bazı yorumları dönsün çok sevsin haram için haram yola büyüye bile baş vuruyorlar.. O çok dua edip ağladığınız 1001 esma çektiğiniz imtihanınız olur. Çokta zorlamayın..

Alıntı ile Cevapla
  #2  
Alt 02.06.20, 02:29
 
Üyelik tarihi: 28.02.20
Bulunduğu yer: Dunya
Mesajlar: 216
Etiketlendiği Mesaj: 6 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Guzel korunma yaparsan sorun olacagini sanmıyorum ama kafana göre esma cekilmeyecegini burdan yasi buyuk bir kac insandan gordum

Alıntı ile Cevapla
  #3  
Alt 02.06.20, 02:44
Gayretli üye
 
Üyelik tarihi: 12.01.20
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 181
Etiketlendiği Mesaj: 8 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Umutlu69 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Guzel korunma yaparsan sorun olacagini sanmıyorum ama kafana göre esma cekilmeyecegini burdan yasi buyuk bir kac insandan gordum
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Evet her okuma öncesi koruma yapıorum. Vekilden ders alana kdr nefsimi terbiye etme çabasındayım. Yani tam olarak düşüncem şu; her an ölebilirim Rahmetli AbdulMetin Balkanlıoğlu hocanın bir sohbetinde "ölürken namazda ölün, ölürken sadaka verirken ölün, çocuk yetim sevinirirken ölün, tesbih Allahın esmasını ayetini zikrederken ölün " diyordu. Bende de son 4aydır Hz. Ömer r.a son nefesini verirken ki yaşadıklarını dinledim o gün bugündür Allah'a ölüm ve hesap verme korkusu sardı ve vekilden ders alana kdr zamanımı zikirle esmayla ayetle geçireyim düşüncesindeyim.

---------- Post added 02.06.20 at 02:46 ----------

Alıntı:
Canberk er Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Tevhid zikri ile başlasan daha hoş olur abi
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Allah razı olsun onu da yaptım 70bin olaraktan 5kez virdledim. Bide Allah'ın esmalarına varayım dedim. Bu yüzden başıboş kuzu olmayayım bilir kişilerden yorum alayım dedim.

Alıntı ile Cevapla
  #4  
Alt 02.06.20, 02:47
Gayretli üye
 
Üyelik tarihi: 01.05.20
Bulunduğu yer: Antalya
Mesajlar: 167
Etiketlendiği Mesaj: 15 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Aissah Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Evet her okuma öncesi koruma yapıorum. Vekilden ders alana kdr nefsimi terbiye etme çabasındayım. Yani tam olarak düşüncem şu; her an ölebilirim Rahmetli AbdulMetin Balkanlıoğlu hocanın bir sohbetinde "ölürken namazda ölün, ölürken sadaka verirken ölün, çocuk yetim sevinirirken ölün, tesbih Allahın esmasını ayetini zikrederken ölün " diyordu. Bende de son 4aydır Hz. Ömer r.a son nefesini verirken ki yaşadıklarını dinledim o gün bugündür Allah'a ölüm ve hesap verme korkusu sardı ve vekilden ders alana kdr zamanımı zikirle esmayla ayetle geçireyim düşüncesindeyim.

---------- Post added 02.06.20 at 02:46 ----------



@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Allah razı olsun onu da yaptım 70bin olaraktan 5kez virdledim. Bide Allah'ın esmalarına varayım dedim. Bu yüzden başıboş kuzu olmayayım bilir kişilerden yorum alayım dedim.
tevhid her şeyin başıdır öğren tabii

Alıntı ile Cevapla
  #5  
Alt 02.06.20, 02:49
Gayretli üye
 
Üyelik tarihi: 01.05.20
Bulunduğu yer: Antalya
Mesajlar: 167
Etiketlendiği Mesaj: 15 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Aissah Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Evet her okuma öncesi koruma yapıorum. Vekilden ders alana kdr nefsimi terbiye etme çabasındayım. Yani tam olarak düşüncem şu; her an ölebilirim Rahmetli AbdulMetin Balkanlıoğlu hocanın bir sohbetinde "ölürken namazda ölün, ölürken sadaka verirken ölün, çocuk yetim sevinirirken ölün, tesbih Allahın esmasını ayetini zikrederken ölün " diyordu. Bende de son 4aydır Hz. Ömer r.a son nefesini verirken ki yaşadıklarını dinledim o gün bugündür Allah'a ölüm ve hesap verme korkusu sardı ve vekilden ders alana kdr zamanımı zikirle esmayla ayetle geçireyim düşüncesindeyim.

---------- Post added 02.06.20 at 02:46 ----------



@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Allah razı olsun onu da yaptım 70bin olaraktan 5kez virdledim. Bide Allah'ın esmalarına varayım dedim. Bu yüzden başıboş kuzu olmayayım bilir kişilerden yorum alayım dedim.
Dedikleri gibi Allah'ın isimlerini kafana göre çekme bence ben bi tanesinş sadece 100 kez çektim 4 saat uyuduğum an uyanıyodum normalde 15 saat uyurum

Alıntı ile Cevapla
  #6  
Alt 02.06.20, 02:54
Güvenilir
 
Üyelik tarihi: 20.02.20
Bulunduğu yer: Istanbul
Mesajlar: 1,934
Etiketlendiği Mesaj: 169 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Latif esması başlangıç için sakıncalıdır. Koruma yapman gerekir kardeşim.

Ayetel Kürsi dairesini unutma.

Alıntı ile Cevapla
  #7  
Alt 02.06.20, 02:58
Gayretli üye
 
Üyelik tarihi: 12.01.20
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 181
Etiketlendiği Mesaj: 8 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
twennywann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Latif esması başlangıç için sakıncalıdır. Koruma yapman gerekir kardeşim.

Ayetel Kürsi dairesini unutma.
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Allah razı olsun bende bi o korumayı yapıyorum sağa sola öne arkaya yukarı aşağı olan çerçeveye alıyorum kendimi

Alıntı ile Cevapla
  #8  
Alt 02.06.20, 02:54
Gayretli üye
 
Üyelik tarihi: 12.01.20
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 181
Etiketlendiği Mesaj: 8 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Canberk er Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Dedikleri gibi Allah'ın isimlerini kafana göre çekme bence ben bi tanesinş sadece 100 kez çektim 4 saat uyuduğum an uyanıyodum normalde 15 saat uyurum
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ben sevabını aldım mı Allah bilir ama hiç ters etki görmedim daha. Tevhid çekerken skıntılar cektim aslında maddi manevi fakat onu da Allah sınıyor diyerekten göz ardı ettim. Hoş skıntı olmasa Rabbin huzuruna da varır mıydım bilmem. Zamanında verdi skıntıyı beni an benden başkası yok çek tevhidi dedi

Alıntı ile Cevapla
  #9  
Alt 02.06.20, 03:22
 
Üyelik tarihi: 28.02.20
Bulunduğu yer: Dunya
Mesajlar: 216
Etiketlendiği Mesaj: 6 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Aissah Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Evet her okuma öncesi koruma yapıorum. Vekilden ders alana kdr nefsimi terbiye etme çabasındayım. Yani tam olarak düşüncem şu; her an ölebilirim Rahmetli AbdulMetin Balkanlıoğlu hocanın bir sohbetinde "ölürken namazda ölün, ölürken sadaka verirken ölün, çocuk yetim sevinirirken ölün, tesbih Allahın esmasını ayetini zikrederken ölün " diyordu. Bende de son 4aydır Hz. Ömer r.a son nefesini verirken ki yaşadıklarını dinledim o gün bugündür Allah'a ölüm ve hesap verme korkusu sardı ve vekilden ders alana kdr zamanımı zikirle esmayla ayetle geçireyim düşüncesindeyim.

---------- Post added 02.06.20 at 02:46 ----------



@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Allah razı olsun onu da yaptım 70bin olaraktan 5kez virdledim. Bide Allah'ın esmalarına varayım dedim. Bu yüzden başıboş kuzu olmayayım bilir kişilerden yorum alayım dedim.
Nefis terbiyesi için ya kahhar cek pis nefsani duygular için bundan basla ama agir gelmesin

---------- Post added 02.06.20 at 03:24 ----------

Alıntı:
Aissah Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Evet her okuma öncesi koruma yapıorum. Vekilden ders alana kdr nefsimi terbiye etme çabasındayım. Yani tam olarak düşüncem şu; her an ölebilirim Rahmetli AbdulMetin Balkanlıoğlu hocanın bir sohbetinde "ölürken namazda ölün, ölürken sadaka verirken ölün, çocuk yetim sevinirirken ölün, tesbih Allahın esmasını ayetini zikrederken ölün " diyordu. Bende de son 4aydır Hz. Ömer r.a son nefesini verirken ki yaşadıklarını dinledim o gün bugündür Allah'a ölüm ve hesap verme korkusu sardı ve vekilden ders alana kdr zamanımı zikirle esmayla ayetle geçireyim düşüncesindeyim.

---------- Post added 02.06.20 at 02:46 ----------



@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Allah razı olsun onu da yaptım 70bin olaraktan 5kez virdledim. Bide Allah'ın esmalarına varayım dedim. Bu yüzden başıboş kuzu olmayayım bilir kişilerden yorum alayım dedim.
Ya kahhar oneririm pis nefsani duygular icin

Alıntı ile Cevapla
  #10  
Alt 02.06.20, 04:02
Daimi Üye
 
Üyelik tarihi: 14.05.20
Bulunduğu yer: CİNLER ALEMİ
Mesajlar: 657
Etiketlendiği Mesaj: 37 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Umutlu69 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Nefis terbiyesi için ya kahhar cek pis nefsani duygular için bundan basla ama agir gelmesin

---------- Post added 02.06.20 at 03:24 ----------


Ya kahhar oneririm pis nefsani duygular icin
Kesinlikle Şehvet kırıyor good

__________________
Acını Hissediyorum Ama Karanlığın Kuralı Ölmektir !
Korkunun Tarifi Ancak Siyahla Yapılır.
Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Esma-ül Hüsna Şerhi ve Esma-ül Hüsna Havvası HavasHoca Esmaül Hüsna 104 11.04.25 10:46
Cennetül Esma virdi bitter Cennet-ül Esma 6 16.11.24 17:49
Esma-ül Hüsna'nın 3'lü Vefkleri aşk Esmaül Hüsna 12 17.09.23 10:42
Esma ül Hüsna’nin Havasları aşk Esmaül Hüsna 18 20.06.22 20:52
Esmâ-ül Hüsnâ ile Dua SiLence Esmaül Hüsna 0 05.02.17 00:34


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com