![]() |
|
|||||||
| Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz. |
![]() |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Selamun Aleyküm Arkadaşlar Havas okulu üyeleri..
Ben Allah'ın esmalarından Allah rızası için kendi başıma büyük ebced olarak okuma yapıyorum. Örneğin Ya Fettah 239,121 bittikten sonra Ya Latif 16.641 bittikten sonra Ya Tevvab 167, 281 vs vs bittikçe başka esmaya geçicem. Yani sorum şu ki böyle okuma yaparak bi skıntı çeker miyim? Bi dileğim bi hacetim şu olsun bu olsun diye değil Allahın sevdiği , razıyım dediği kullardan olabilmek için okuorum. Ve bi nacizane notum hiç bir duayı esmayı şu olsun bu sevsin diye özellikle aşk haram konulara okumayın. Niyetiniz Allah rızası olsun zaten Rabbim gönlünüzü biliyor ne yazmışsa odur. Tabi dua edin isteyin. İsteyin ki vereyim diyor Allah'ım ama görüyorum okuyorum bazı yorumları dönsün çok sevsin haram için haram yola büyüye bile baş vuruyorlar.. O çok dua edip ağladığınız 1001 esma çektiğiniz imtihanınız olur. Çokta zorlamayın.. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Guzel korunma yaparsan sorun olacagini sanmıyorum ama kafana göre esma cekilmeyecegini burdan yasi buyuk bir kac insandan gordum
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
Evet her okuma öncesi koruma yapıorum. Vekilden ders alana kdr nefsimi terbiye etme çabasındayım. Yani tam olarak düşüncem şu; her an ölebilirim Rahmetli AbdulMetin Balkanlıoğlu hocanın bir sohbetinde "ölürken namazda ölün, ölürken sadaka verirken ölün, çocuk yetim sevinirirken ölün, tesbih Allahın esmasını ayetini zikrederken ölün " diyordu. Bende de son 4aydır Hz. Ömer r.a son nefesini verirken ki yaşadıklarını dinledim o gün bugündür Allah'a ölüm ve hesap verme korkusu sardı ve vekilden ders alana kdr zamanımı zikirle esmayla ayetle geçireyim düşüncesindeyim. ---------- Post added 02.06.20 at 02:46 ---------- @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Allah razı olsun onu da yaptım 70bin olaraktan 5kez virdledim. Bide Allah'ın esmalarına varayım dedim. Bu yüzden başıboş kuzu olmayayım bilir kişilerden yorum alayım dedim. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
öğren tabii
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Latif esması başlangıç için sakıncalıdır. Koruma yapman gerekir kardeşim.
Ayetel Kürsi dairesini unutma. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
ben sevabını aldım mı Allah bilir ama hiç ters etki görmedim daha. Tevhid çekerken skıntılar cektim aslında maddi manevi fakat onu da Allah sınıyor diyerekten göz ardı ettim. Hoş skıntı olmasa Rabbin huzuruna da varır mıydım bilmem. Zamanında verdi skıntıyı beni an benden başkası yok çek tevhidi dedi
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
---------- Post added 02.06.20 at 03:24 ---------- Alıntı:
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
__________________
Acını Hissediyorum Ama Karanlığın Kuralı Ölmektir ! Korkunun Tarifi Ancak Siyahla Yapılır. |
![]() |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| Esma-ül Hüsna Şerhi ve Esma-ül Hüsna Havvası | HavasHoca | Esmaül Hüsna | 104 | 11.04.25 10:46 |
| Cennetül Esma virdi | bitter | Cennet-ül Esma | 6 | 16.11.24 17:49 |
| Esma-ül Hüsna'nın 3'lü Vefkleri | aşk | Esmaül Hüsna | 12 | 17.09.23 10:42 |
| Esma ül Hüsna’nin Havasları | aşk | Esmaül Hüsna | 18 | 20.06.22 20:52 |
| Esmâ-ül Hüsnâ ile Dua | SiLence | Esmaül Hüsna | 0 | 05.02.17 00:34 |