![]() |
|
|||||||
| Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz. |
![]() |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Bu günlerde kafamı çok tırmalayan bir konu var Bütün insanlar bir koşuşturma içerisindeler sürekli uğraşıyorlar , çalışıyorlar , yoruluyor ama ne için ? 40/50 yıl çalışıp bir kaç sene emeklilik yaşamak için mi onu yaşayamayanlar bile var . Peki bu kadar konuşturmanın içerisinde hiç durup düşünmüyolar mı ? Sonumuz ne olacak diye ? İşsiz biri iş bulmanın hayalini kurar 5000 tl maaşı olan biri 7000 maaşı olmasının hayalini kurar fakir zengin olmayı zengin ise güçlü olmayı herkes bir şey ister peki ne için belki 2 günlük dünya için mi belki Allah korusun kapıdan çıkıcaksın dışarda araba çarpcak ölücez ne olucak ölmüş olacaksın ve hayatın boyunca naptın ? Okudun çalıştın çalıştın çalıştın Rabbine zaman kalmadı her şey bitmiş olacak içinde sadece pişmanlık olacak Düşünsenize bi üniversite sınavında giriceksiniz örnek siz gezip tozuyosunuz üni sınavı geldiğinde o kadar zaman boşa gitmiş bu sadece büyük bir örnek siz bir de cehennem azabını düşünün bu yazıyı yazmamın tek sebebi düşüncelerimi söylemeyi sevdiğimdir size son olarak bir sorum var. Hayatımız boyunca 2500 lira maaşı olan işlerde geçinmek için sürünebiliyoruz ama bize Cenneti ya cenneti vadeden Yüce Allah'a ibadet etmiyoruz bir çoğumuz lafım herkese değil sizce Dünyada çalışıp para kazanıp yaşamak mı yoksa dünyada biraz uğraşıp zorlanıp Yüce rabbimize ibadet edip sınırsız cennet hayatımı daha mantıklı ? ( Eğer konum saçma geldiyse silinebilir sadece düşüncelerim)
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Anladığın için mutlu oldum abi
bazen kafamı böyle düşünceler doldurıyor
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Heh işte senin şu kafanda olduğundan bende de var bu yüzden her an ölüm var deyip boşa geçmesin o nefes zaman deyip tesbihe sarıom
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
İnsanların gün geçtikce ruhları daha çok uyuyor bu dünya şehveti ve hırsı insanı en büyük helaklara sürekledi
__________________
Acını Hissediyorum Ama Karanlığın Kuralı Ölmektir ! Korkunun Tarifi Ancak Siyahla Yapılır. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
__________________
Acını Hissediyorum Ama Karanlığın Kuralı Ölmektir ! Korkunun Tarifi Ancak Siyahla Yapılır. |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
Bu yüzden İmanınızı dert edinin, rızkınızı değil.” Hz.Ali |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
![]() |
| Seçenekler | |
| Stil | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| Celcelutiye Hocamıza Sonsuz Teşekkür Ederim. | mucan | Zahiri Hastalıklar | 38 | 07.06.26 05:23 |
| Hayat bitmiş Hayat | Coliseum | Derin Konular & Beyin Fırtınası | 4 | 19.02.25 23:22 |
| Sonsuz zenginlik için ? | Papua | Sorularınız | 16 | 01.05.20 16:21 |
| Allah-ın Nazar Ettiği Yer ve Sonsuz Sırların Toplanma Merkezi | Havasokulu | Tasavvuf & Tarikatler | 11 | 20.03.19 18:11 |
| Ahiret sonsuz mudur? | Priv0x | Sorularınız | 6 | 18.07.17 21:20 |