![]() |
|
|||||||
| Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz. |
![]() |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Selamünaleyküm kıymetli hocalarım,
Gazze'de yaşanılanları görüp eli kolu bağlı kalmak çok üzüyor beni. Erbaini idrisiyye'den 30. ismi şerif Zalim ve zorba bir din düşmanının helaki için bu ismi şerif çok tesirlidir diyor. Mursidimiz olmadan bu ismi şerifi zalim İsrail için okumamin zarari olur mu? Okumaya başlarsam ömür boyu devam etmem mi gerekir? |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
Hem şöyle bir düşünürsek o kadar âlim,evliya zat varken kahriye yapmak bizim gibi avama mı kaldı |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
Görevlileri ah ediyor beddua ediyor bırakırsan. Ayrıca erbain ile birine zarar vermek yada bir kavmi helak etmek sakıncalıdır. Yalnış bir şey yaparsan hadimleri kendine öfkelendirirsin. Seni çeker alır niyetin. Aynı şey celcelutiyye ve berhettiye’de de vardır ve durum aynıdır. İsrail dediğin yahudiler dünyanın en büyücüleridir. İstediğini yap tutturamazsın. Tabi orasını Allah bilir. Yahudiler özellikle katil yöneticileri güçlü büyücüler tarafından korunur. Büyü yaptığında haberleri olur ve bozarlar. Bende yapmıştım zamanında . Ama bozdular enerjimi verdiğimle kaldım. İlla bir şey yapacaksan yasin suresi oku fetih suresi oku en güzeli kehf suresi oku ve allahım senin bu yüce kelamlarının tüm fazilet ve keremini gazzeye ve orada senin uğruna , senin lanet ettiğin şeytanın dost bildiği kavime karşı savaşan aziz ,güçlü ve iman nuruyla nurlanmış müslümanlara yardıma gönderiyorum. Bu sureleri zalimin başına bir kılınç gibi sapla . Sen müminleri seversin ve onları üzmekten kalplerini kırmaktan yücesin . De . Yada ey rabbim mağribden maşrika gün doğudan gün batıya senin mülkünde yatan tüm müminleri şehidleri evliya arif ve peygamberlerini gazzeye yardıma gönder. Biz aciz kaldık sen bizide aff eyle de. Bunlar daha eftaldir. Alıntı:
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
Beddua gibi düşün ama esmayla yapınca farklı oluyor. Şeyh nazım hzlerinin madencilere muska yazması, göndermesi gibi düşün Büyü yaptım derken okumamı yaptın yoksa şer islemmi? |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
Çok büyük iştir, ismini tam hatırlamıyorum şuan ama İstanbul'da Zamanında bir alım yapıyor muridleriyle, öğrencileriyle birlikte okutuyor,sonra haber getiriyorlar kızınız hastalandı vs. Sonra anlıyor,esmayi okutmayi kesiyor. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
Hakkımdaki bilgilerin az. Şer işlemden kastın nedir bilemedim. Ben çok iyi büyücüyümdür. Yani ben büyü diye sert bir tabir kullanayım siz ne diyorsanız deyin. Her keze büyü yapmam ve fetva almadanda asla hiç bir işleme girmem bulaşmam. Yoğun bir tempoda çalıştığım için genelde çok vakit ayıramıyorum bu tür şeylere ama biri yardım isterse ve haklı bir sebebi varsa fetva alıp yardım ediyorum. Evliyalar peygamber değilki beddua etsin kavim yerle bir olsun. Evliya yalnızca manevi gücünü kullanarak o insanlara yardım için koşar. Zamanında askere su götüren, komutanların yanında çarpışan ve yaralı askerleri tedavi etmeye yardımcı olan çok manevi güç sahipleri vardı. Evliyanın zaten kahriyeye yada bedduaya ihtiyacı yok. Beddua edende dinde daha tam pişmemiştir. Mümin lanet edici değildir. Şefkat ve merhamet sahibidir. |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
Benim sana dediğim savaşlarda kullanılan işlem alimlerin yaptığı Dediğin gibi Allah dostu zat olur himmetle ,duayla olur yahut Dağıstani hz.leri gibi besmele çeker hu diye üfürür olayı bitirir. İ |
![]() |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| ism-i Azam gerçeği ve ismi Azam duasına dair her şey | HavasHoca | Evradiyeler & Azametler | 24 | 26.05.26 17:36 |
| Kuranda geçen erkek isimleri | Sadi | Kuran-ı Kerim | 2 | 10.02.25 20:21 |
| esmai erbain | Manevitokat | Evradiyeler & Azametler | 1 | 28.09.22 18:08 |
| Esma-il hüsnanın havassı 1.Bölüm اَلأَسْماَءُ الْحُسْنَى, | AristaS | Esmalar | 3 | 10.04.22 07:29 |
| Esma-i idrisiyye | Lokman | Esmai idrisiyye | 12 | 15.06.18 21:00 |