Havas Okulu  

Go Back   Havas Okulu > HavasOkulu Genel Bölüm > Sorularınız

Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Erbain-i idrisiyye 30. ismi Şerif düşman helakı için okunur mu?

her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
  #1  
Alt 07.04.25, 15:07
 
Üyelik tarihi: 18.10.22
Bulunduğu yer: xyz
Mesajlar: 104
Etiketlendiği Mesaj: 5 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart Erbain-i idrisiyye 30. ismi Şerif düşman helakı için okunur mu?

Selamünaleyküm kıymetli hocalarım,
Gazze'de yaşanılanları görüp eli kolu bağlı kalmak çok üzüyor beni. Erbaini idrisiyye'den 30. ismi şerif Zalim ve zorba bir din düşmanının helaki için bu ismi şerif çok tesirlidir diyor. Mursidimiz olmadan bu ismi şerifi zalim İsrail için okumamin zarari olur mu? Okumaya başlarsam ömür boyu devam etmem mi gerekir?

Alıntı ile Cevapla
  #2  
Alt 07.04.25, 15:40
 
Üyelik tarihi: 27.12.24
Bulunduğu yer: Genel
Mesajlar: 2,169
Etiketlendiği Mesaj: 61 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
ikarus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Selamünaleyküm kıymetli hocalarım,
Gazze'de yaşanılanları görüp eli kolu bağlı kalmak çok üzüyor beni. Erbaini idrisiyye'den 30. ismi şerif Zalim ve zorba bir din düşmanının helaki için bu ismi şerif çok tesirlidir diyor. Mursidimiz olmadan bu ismi şerifi zalim İsrail için okumamin zarari olur mu? Okumaya başlarsam ömür boyu devam etmem mi gerekir?
Kahriye uygulamalarında dikkat etmek lazım
Hem şöyle bir düşünürsek o kadar âlim,evliya zat varken kahriye yapmak bizim gibi avama mı kaldı

Alıntı ile Cevapla
  #3  
Alt 07.04.25, 15:55
Gayretli üye
 
Üyelik tarihi: 25.01.25
Bulunduğu yer: KKTC
Mesajlar: 1,846
Etiketlendiği Mesaj: 132 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
ikarus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Selamünaleyküm kıymetli hocalarım,
Gazze'de yaşanılanları görüp eli kolu bağlı kalmak çok üzüyor beni. Erbaini idrisiyye'den 30. ismi şerif Zalim ve zorba bir din düşmanının helaki için bu ismi şerif çok tesirlidir diyor. Mursidimiz olmadan bu ismi şerifi zalim İsrail için okumamin zarari olur mu? Okumaya başlarsam ömür boyu devam etmem mi gerekir?
Erbain zikrinin ilk şartı devamlılıktır.
Görevlileri ah ediyor beddua ediyor bırakırsan.
Ayrıca erbain ile birine zarar vermek yada bir kavmi helak etmek sakıncalıdır.
Yalnış bir şey yaparsan hadimleri kendine öfkelendirirsin.
Seni çeker alır niyetin.
Aynı şey celcelutiyye ve berhettiye’de de vardır ve durum aynıdır.
İsrail dediğin yahudiler dünyanın en büyücüleridir.
İstediğini yap tutturamazsın.
Tabi orasını Allah bilir.
Yahudiler özellikle katil yöneticileri güçlü büyücüler tarafından korunur.
Büyü yaptığında haberleri olur ve bozarlar.
Bende yapmıştım zamanında . Ama bozdular enerjimi verdiğimle kaldım.
İlla bir şey yapacaksan yasin suresi oku fetih suresi oku en güzeli kehf suresi oku ve allahım senin bu yüce kelamlarının tüm fazilet ve keremini gazzeye ve orada senin uğruna , senin lanet ettiğin şeytanın dost bildiği kavime karşı savaşan aziz ,güçlü ve iman nuruyla nurlanmış müslümanlara yardıma gönderiyorum.
Bu sureleri zalimin başına bir kılınç gibi sapla .
Sen müminleri seversin ve onları üzmekten kalplerini kırmaktan yücesin .
De . Yada ey rabbim mağribden maşrika gün doğudan gün batıya senin mülkünde yatan tüm müminleri şehidleri evliya arif ve peygamberlerini gazzeye yardıma gönder. Biz aciz kaldık sen bizide aff eyle de.
Bunlar daha eftaldir.

Alıntı:
Sessizadam Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Kahriye uygulamalarında dikkat etmek lazım
Hem şöyle bir düşünürsek o kadar âlim,evliya zat varken kahriye yapmak bizim gibi avama mı kaldı
Evliyanın kahriye yapmasına gerek mi var sessiz adam. Onun gücü ve maneviyatı yokmu?

Alıntı ile Cevapla
  #4  
Alt 07.04.25, 16:36
 
Üyelik tarihi: 18.10.22
Bulunduğu yer: xyz
Mesajlar: 104
Etiketlendiği Mesaj: 5 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Sessizadam Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Kahriye uygulamalarında dikkat etmek lazım
Hem şöyle bir düşünürsek o kadar âlim,evliya zat varken kahriye yapmak bizim gibi avama mı kaldı
Yani tabiki bunları ben de düşünüyorum. Havastan falan da anlamam bulaşmakta istemem ama o yavrucaklari gördükçe insan ekstra bir şeyler yapmak istiyor.

Alıntı ile Cevapla
  #5  
Alt 07.04.25, 16:42
 
Üyelik tarihi: 18.10.22
Bulunduğu yer: xyz
Mesajlar: 104
Etiketlendiği Mesaj: 5 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Vakia Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Erbain zikrinin ilk şartı devamlılıktır.
Görevlileri ah ediyor beddua ediyor bırakırsan.
Ayrıca erbain ile birine zarar vermek yada bir kavmi helak etmek sakıncalıdır.
Yalnış bir şey yaparsan hadimleri kendine öfkelendirirsin.
Seni çeker alır niyetin.
Aynı şey celcelutiyye ve berhettiye’de de vardır ve durum aynıdır.
İsrail dediğin yahudiler dünyanın en büyücüleridir.
İstediğini yap tutturamazsın.
Tabi orasını Allah bilir.
Yahudiler özellikle katil yöneticileri güçlü büyücüler tarafından korunur.
Büyü yaptığında haberleri olur ve bozarlar.
Bende yapmıştım zamanında . Ama bozdular enerjimi verdiğimle kaldım.
İlla bir şey yapacaksan yasin suresi oku fetih suresi oku en güzeli kehf suresi oku ve allahım senin bu yüce kelamlarının tüm fazilet ve keremini gazzeye ve orada senin uğruna , senin lanet ettiğin şeytanın dost bildiği kavime karşı savaşan aziz ,güçlü ve iman nuruyla nurlanmış müslümanlara yardıma gönderiyorum.
Bu sureleri zalimin başına bir kılınç gibi sapla .
Sen müminleri seversin ve onları üzmekten kalplerini kırmaktan yücesin .
De . Yada ey rabbim mağribden maşrika gün doğudan gün batıya senin mülkünde yatan tüm müminleri şehidleri evliya arif ve peygamberlerini gazzeye yardıma gönder. Biz aciz kaldık sen bizide aff eyle de.
Bunlar daha eftaldir.



Evliyanın kahriye yapmasına gerek mi var sessiz adam. Onun gücü ve maneviyatı yokmu?
Haklısınız zaten Kuran'dan okuyup Rabbimden niyaz ederken içim rahat. Yine de insan başka faydam da olabilir mi acaba diye düşünüyor. Zaten ben kim bi başıma Yahudilerle boy ölçüşmek kim ama Rabbim'in hikmetiyle olur ya bir dua belki nice kapılar aralar. Erbain-i idrisiyye kitabi birkac yildir evimde. Kendim icin de okumak istedim defalarca ama cesaret edipte okuyamadim. Artik yaşanılanları gördükçe içime öyle hüzün düştü ki kendime olmasa da belki musluman kardeşlerimiz icin bir adim atabilirim diye bir arayisa düştüm. Normalde birine kahretmek ya da kötülüğünü istemek, hakkimi helal etmemek dahi ne haddime deyip Allah'a havale ediyorum. Teşekkür ederim tavsiyeleriniz için.

Alıntı ile Cevapla
  #6  
Alt 07.04.25, 16:47
 
Üyelik tarihi: 27.12.24
Bulunduğu yer: Genel
Mesajlar: 2,169
Etiketlendiği Mesaj: 61 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Vakia Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Erbain zikrinin ilk şartı devamlılıktır.
Görevlileri ah ediyor beddua ediyor bırakırsan.
Ayrıca erbain ile birine zarar vermek yada bir kavmi helak etmek sakıncalıdır.
Yalnış bir şey yaparsan hadimleri kendine öfkelendirirsin.
Seni çeker alır niyetin.
Aynı şey celcelutiyye ve berhettiye’de de vardır ve durum aynıdır.
İsrail dediğin yahudiler dünyanın en büyücüleridir.
İstediğini yap tutturamazsın.
Tabi orasını Allah bilir.
Yahudiler özellikle katil yöneticileri güçlü büyücüler tarafından korunur.
Büyü yaptığında haberleri olur ve bozarlar.
Bende yapmıştım zamanında . Ama bozdular enerjimi verdiğimle kaldım.
İlla bir şey yapacaksan yasin suresi oku fetih suresi oku en güzeli kehf suresi oku ve allahım senin bu yüce kelamlarının tüm fazilet ve keremini gazzeye ve orada senin uğruna , senin lanet ettiğin şeytanın dost bildiği kavime karşı savaşan aziz ,güçlü ve iman nuruyla nurlanmış müslümanlara yardıma gönderiyorum.
Bu sureleri zalimin başına bir kılınç gibi sapla .
Sen müminleri seversin ve onları üzmekten kalplerini kırmaktan yücesin .
De . Yada ey rabbim mağribden maşrika gün doğudan gün batıya senin mülkünde yatan tüm müminleri şehidleri evliya arif ve peygamberlerini gazzeye yardıma gönder. Biz aciz kaldık sen bizide aff eyle de.
Bunlar daha eftaldir.



Evliyanın kahriye yapmasına gerek mi var sessiz adam. Onun gücü ve maneviyatı yokmu?
Evliyanın havassı farklıdır, onların mertebeleri daha yüksektir ilimde o yüzden daha farklı olur,bir duaylada devirebilir,baska sekilde de kahriye deyince işlem olarak demiyorum.
Beddua gibi düşün ama esmayla yapınca farklı oluyor.
Şeyh nazım hzlerinin madencilere muska yazması, göndermesi gibi düşün
Büyü yaptım derken okumamı yaptın yoksa şer islemmi?

Alıntı ile Cevapla
  #7  
Alt 07.04.25, 16:52
 
Üyelik tarihi: 27.12.24
Bulunduğu yer: Genel
Mesajlar: 2,169
Etiketlendiği Mesaj: 61 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
ikarus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Yani tabiki bunları ben de düşünüyorum. Havastan falan da anlamam bulaşmakta istemem ama o yavrucaklari gördükçe insan ekstra bir şeyler yapmak istiyor.
Bizim işimiz normal dua, esmalarla kahriye yapmak herkesin işi değil
Çok büyük iştir, ismini tam hatırlamıyorum şuan ama İstanbul'da Zamanında bir alım yapıyor muridleriyle, öğrencileriyle birlikte okutuyor,sonra haber getiriyorlar kızınız hastalandı vs. Sonra anlıyor,esmayi okutmayi kesiyor.

Alıntı ile Cevapla
  #8  
Alt 08.04.25, 23:22
Gayretli üye
 
Üyelik tarihi: 25.01.25
Bulunduğu yer: KKTC
Mesajlar: 1,846
Etiketlendiği Mesaj: 132 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Sessizadam Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Evliyanın havassı farklıdır, onların mertebeleri daha yüksektir ilimde o yüzden daha farklı olur,bir duaylada devirebilir,baska sekilde de kahriye deyince işlem olarak demiyorum.
Beddua gibi düşün ama esmayla yapınca farklı oluyor.
Şeyh nazım hzlerinin madencilere muska yazması, göndermesi gibi düşün
Büyü yaptım derken okumamı yaptın yoksa şer islemmi?
Anlaşılan tanışmamız lazım.
Hakkımdaki bilgilerin az.
Şer işlemden kastın nedir bilemedim.
Ben çok iyi büyücüyümdür.
Yani ben büyü diye sert bir tabir kullanayım siz ne diyorsanız deyin.
Her keze büyü yapmam ve fetva almadanda asla hiç bir işleme girmem bulaşmam.
Yoğun bir tempoda çalıştığım için genelde çok vakit ayıramıyorum bu tür şeylere ama biri yardım isterse ve haklı bir sebebi varsa fetva alıp yardım ediyorum.
Evliyalar peygamber değilki beddua etsin kavim yerle bir olsun.
Evliya yalnızca manevi gücünü kullanarak o insanlara yardım için koşar.
Zamanında askere su götüren, komutanların yanında çarpışan ve yaralı askerleri tedavi etmeye yardımcı olan çok manevi güç sahipleri vardı.
Evliyanın zaten kahriyeye yada bedduaya ihtiyacı yok. Beddua edende dinde daha tam pişmemiştir. Mümin lanet edici değildir.
Şefkat ve merhamet sahibidir.

Alıntı ile Cevapla
  #9  
Alt 08.04.25, 23:44
 
Üyelik tarihi: 27.12.24
Bulunduğu yer: Genel
Mesajlar: 2,169
Etiketlendiği Mesaj: 61 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Vakia Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Anlaşılan tanışmamız lazım.
Hakkımdaki bilgilerin az.
Şer işlemden kastın nedir bilemedim.
Ben çok iyi büyücüyümdür.
Yani ben büyü diye sert bir tabir kullanayım siz ne diyorsanız deyin.
Her keze büyü yapmam ve fetva almadanda asla hiç bir işleme girmem bulaşmam.
Yoğun bir tempoda çalıştığım için genelde çok vakit ayıramıyorum bu tür şeylere ama biri yardım isterse ve haklı bir sebebi varsa fetva alıp yardım ediyorum.
Evliyalar peygamber değilki beddua etsin kavim yerle bir olsun.
Evliya yalnızca manevi gücünü kullanarak o insanlara yardım için koşar.
Zamanında askere su götüren, komutanların yanında çarpışan ve yaralı askerleri tedavi etmeye yardımcı olan çok manevi güç sahipleri vardı.
Evliyanın zaten kahriyeye yada bedduaya ihtiyacı yok. Beddua edende dinde daha tam pişmemiştir. Mümin lanet edici değildir.
Şefkat ve merhamet sahibidir.
tanışmak isterdim ama mübarek ben kendime büyücü demezdim havasci de birşey de neden cehennemin 7. Katında yanacak olanın ismini kullanıyorsun anlamadım


Benim sana dediğim savaşlarda kullanılan işlem alimlerin yaptığı
Dediğin gibi Allah dostu zat olur himmetle ,duayla olur yahut Dağıstani hz.leri gibi besmele çeker hu diye üfürür olayı bitirir.
İ

Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
ism-i Azam gerçeği ve ismi Azam duasına dair her şey HavasHoca Evradiyeler & Azametler 24 26.05.26 17:36
Kuranda geçen erkek isimleri Sadi Kuran-ı Kerim 2 10.02.25 20:21
esmai erbain Manevitokat Evradiyeler & Azametler 1 28.09.22 18:08
Esma-il hüsnanın havassı 1.Bölüm اَلأَسْماَءُ الْحُسْنَى, AristaS Esmalar 3 10.04.22 07:29
Esma-i idrisiyye Lokman Esmai idrisiyye 12 15.06.18 21:00


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com