![]() |
|
|||||||
| Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz. |
![]() |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Arkadaşlar Cevşen okuyup da faydasını görenler tecrübelerini paylaabiler mi lütfen. Okuma usulü ve nasıl bir etki gördüğünüz konusunda tecrübelerini Zi paylaşmanızı rica ediyorum
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
Sır gitti iş bitti sanırım anladın.Onun için kendine sakla.
__________________
-Eğer duanız olmasa RABBİMİN katında ne ehemmiyetiniz var. -Başınıza gelen her musibet kendi yapıp ettikleriniz yüzündendir;kaldı ki Allah birçoğunu da bağışlar. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
![]() |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| defalarca faydasını gördüm 16641 ya latif ile dilek kabulü | SALKIM | Tecrübe Ettikleriniz | 40 | 10.06.25 22:44 |
| 2 gün zarfında faydasını görmek | H3roglif | Tecrübe Ettikleriniz | 11 | 14.04.21 23:11 |
| bir günahtan vazgecin ve size faydasını görün | Lil bin Ali | Tecrübe Ettikleriniz | 21 | 10.07.19 12:31 |
| Okuyup üflemek gerçekten var mı? | Sin | Rukye ve Tedavi | 8 | 07.12.18 08:16 |
| Boş Kağıda Dua Okuyup Üflemek | Erdemli | Sorularınız | 11 | 14.06.18 22:10 |