Havas Okulu  

Go Back   Havas Okulu > HavasOkulu Genel Bölüm > Sorularınız

Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Rukye ayeti diye geçiyor ama anlamı kötü mü?

her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


 
 
LinkBack Seçenekler Stil
Prev önceki Mesaj   sonraki Mesaj Next
  #1  
Alt 03.03.22, 22:29
Üye
 
Üyelik tarihi: 03.01.22
Bulunduğu yer: Aydın
Mesajlar: 53
Etiketlendiği Mesaj: 0 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart Rukye ayeti diye geçiyor ama anlamı kötü mü?

Bu resimde sondan 4-5. Cümlede kötü birşey yazmıyor değil mi ?Bilen varsa lütfen yazabilir mi Ben arapça bilmiyorum .Google lensden çevirdim anlamı kötü idi.? Bu sayfa rukye ayeti diye internet sayfasında yazıyordu .



Alıntı ile Cevapla
 


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Kötü Enerjiden ve Musallatlardan kurtulmak için Rukye ile Tedavi Ayetl Sin Rukye ve Tedavi 12 31.12.23 19:06
Yakışıklı diye sevdik, güzel diye sevdik, zengin diye sevdik. Hepsini denedik. Naim Kadim Bilgelik 18 05.12.21 20:35
Rukye ayeti mi? Fatoku Rukye ve Tedavi 3 23.08.20 18:31
Süleyman mührü diye geçiyor kaynaklarda Sadi Vefk & Tılsım 0 19.06.20 07:34
Gecelerim kabusla geçiyor Gulsahfiliz Sorularınız 6 05.11.18 14:45


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com