![]() |
Çok takıyorum takıntı hastasıyım
En ufak bi olumsuz olaya bile günlerce takılıp kalıyorum onun icin o günleri yaşayamıyorum kendimi uzuyorum.Stres yapıyorum basımda ve gogsumde agrilar oluyor
|
Alıntı:
her seferinde basinda besmele ile cennetul esma ve fussilet 144 un bir bölümünu okumandir....Ferdün,Hayyun,Kayyumun,Hakemin,Adlin, Kuddusün vellezine amenu huden ve sifa.... bu şekilde okuman sana sifa getirir |
Alıntı:
|
Guzel bir konu olmus #imas hocam bilgi birikiminizden sizi takip edip notlar alıyorum aylarca kafama takıyorum yoruldum öğlen namazında hemen denicem Allah razı olsun
|
Psikiyatri, noroloji ye git kardeşim. Kendi başına aşmak zordur. Okumak rahatlatır belki ama seninki ilaçlık.
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:01. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com