![]() |
|
|||||||
| Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz. |
![]() |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
#1
|
|||
|
|||
|
En ufak bi olumsuz olaya bile günlerce takılıp kalıyorum onun icin o günleri yaşayamıyorum kendimi uzuyorum.Stres yapıyorum basımda ve gogsumde agrilar oluyor
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
her seferinde basinda besmele ile cennetul esma ve fussilet 144 un bir bölümünu okumandir....Ferdün,Hayyun,Kayyumun,Hakemin,Adlin, Kuddusün vellezine amenu huden ve sifa.... bu şekilde okuman sana sifa getirir
__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v) |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Guzel bir konu olmus #imas hocam bilgi birikiminizden sizi takip edip notlar alıyorum aylarca kafama takıyorum yoruldum öğlen namazında hemen denicem Allah razı olsun
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Psikiyatri, noroloji ye git kardeşim. Kendi başına aşmak zordur. Okumak rahatlatır belki ama seninki ilaçlık.
|
![]() |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| Takıntı Hastalığı | Adalet | Ruh Sağlığı | 21 | 03.03.26 20:11 |
| Takıntı ve Vesvese | Neo | Sorularınız | 13 | 22.04.22 16:12 |
| Okb takıntı | emre cs | Sorularınız | 10 | 08.05.21 00:12 |
| arkadaşlar her şeyi kafama çok takıyorum. | istanbul_1453 | Sorularınız | 5 | 17.05.20 22:09 |
| Takıntı cinlerin oyunu | Gercek General | Cin & Şeytan & Melek & Ruh | 16 | 23.08.19 21:11 |