Havas Okulu  

Go Back   Havas Okulu > HavasOkulu Genel Bölüm > Sorularınız

Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Allaha olan güvenim sarsıldı, imanım zayıfladı

her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


 
 
LinkBack Seçenekler Stil
Prev önceki Mesaj   sonraki Mesaj Next
  #1  
Alt 06.09.22, 23:34
 
Üyelik tarihi: 31.08.21
Bulunduğu yer: Bursa
Mesajlar: 248
Etiketlendiği Mesaj: 2 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart Allaha olan güvenim sarsıldı, imanım zayıfladı

Selamin aleykum arkadaslar cok uzatmadan konuya geçicem. Öncelikle Allah'ın varlığını biliyor ve kabul ediyorum.

Senelerdir imanım, Allaha olan guvenim tovbe haşa zayıf, dua ederken tam teslimiyetle dua edemiyorum. Peki bunlar hangi olaydan sonra oldu ona geçelim.

Üniversite bir üst sinifa gecmek icin bir ortalama vardi.1 sene o ortalama yüzünden kaldım. 2.ci sene calistim ortalama diyelim 2.50 olsun ben 2.49da kaldım. Nasil uzuldum anlatamam, emeklerim, hayallerim suya düşmüştü. Bir arkadaşımı aradim o ortalama olayi kalkacakmış dedi fakat okulun sitesinde aciklanan herhangi resmi bi karar yoktu. Neyse surekli agliyorum bir yandan da dua ediyordum Allaha bir cikis kapisi goster diye. Bir gun yere kapandim aglarken secde eder gibi Allahim cok calistim sen biliyorsun dedim ne olur bana bir sans ver hersey sen ol dersen olur ya rabbim dedim tam teslimiyetle bu sekilde dua ettim.
Ertesi gun mutlu haber ortalama olayi kalkti ve ben bir üst sinifa gectim. Hersey harika cok mutluyum buraya kadar hersey tamam.
Sonradan kafamda zaten ortalama olayi
zaten önceden kalkmis arkadasin sana önceden soyledi senin duanla alakasi yok emeklerin, caban bosa gidicekti hani Allah emekleri, cabalari bosa cikarmazdi diye dusuncelerim olustu. Tovbe hasa Allaha olan güvenim sarsıldı, tam teslimiyetim kayboldu. Keske kalsaymisim da o tam guvenim, inancim, teslimiyetim gitmeseydi. Nankörlük yapiyorum biliyorum.

Ya ben Allaha olan o tam guvenim, teslimiyetim, inancinimi geri istiyorum ne yapmaliyim var mi bir önerisi olan dostlar ben sek ve suphesiz dua etmek istiyorum.Diyelim Ayetel kursi okucam dilegim icin olmucagini dusunuyorum ve okumuyorum sanki kalbim köreldi.

Konu uzun olmus affola

Alıntı ile Cevapla
 


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com