Havas Okulu

Havas Okulu (https://www.havasokulu1.com/)
-   Sorularınız (https://www.havasokulu1.com/sorulariniz/)
-   -   Allaha olan güvenim sarsıldı, imanım zayıfladı (https://www.havasokulu1.com/sorulariniz/73272-allaha-olan-guvenim-sarsildi-imanim-zayifladi.html)

Asmir 06.09.22 23:34

Allaha olan güvenim sarsıldı, imanım zayıfladı
 
Selamin aleykum arkadaslar cok uzatmadan konuya geçicem. Öncelikle Allah'ın varlığını biliyor ve kabul ediyorum.

Senelerdir imanım, Allaha olan guvenim tovbe haşa zayıf, dua ederken tam teslimiyetle dua edemiyorum. Peki bunlar hangi olaydan sonra oldu ona geçelim.

Üniversite bir üst sinifa gecmek icin bir ortalama vardi.1 sene o ortalama yüzünden kaldım. 2.ci sene calistim ortalama diyelim 2.50 olsun ben 2.49da kaldım. Nasil uzuldum anlatamam, emeklerim, hayallerim suya düşmüştü. Bir arkadaşımı aradim o ortalama olayi kalkacakmış dedi fakat okulun sitesinde aciklanan herhangi resmi bi karar yoktu. Neyse surekli agliyorum bir yandan da dua ediyordum Allaha bir cikis kapisi goster diye. Bir gun yere kapandim aglarken secde eder gibi Allahim cok calistim sen biliyorsun dedim ne olur bana bir sans ver hersey sen ol dersen olur ya rabbim dedim tam teslimiyetle bu sekilde dua ettim.
Ertesi gun mutlu haber ortalama olayi kalkti ve ben bir üst sinifa gectim. Hersey harika cok mutluyum buraya kadar hersey tamam.
Sonradan kafamda zaten ortalama olayi
zaten önceden kalkmis arkadasin sana önceden soyledi senin duanla alakasi yok emeklerin, caban bosa gidicekti hani Allah emekleri, cabalari bosa cikarmazdi diye dusuncelerim olustu. Tovbe hasa Allaha olan güvenim sarsıldı, tam teslimiyetim kayboldu. Keske kalsaymisim da o tam guvenim, inancim, teslimiyetim gitmeseydi. Nankörlük yapiyorum biliyorum.

Ya ben Allaha olan o tam guvenim, teslimiyetim, inancinimi geri istiyorum ne yapmaliyim var mi bir önerisi olan dostlar ben sek ve suphesiz dua etmek istiyorum.Diyelim Ayetel kursi okucam dilegim icin olmucagini dusunuyorum ve okumuyorum sanki kalbim köreldi.

Konu uzun olmus affola

Asmir 06.09.22 23:40

Yani sanki Allahin kudretinden supheye dustum tovbe haşa ama durum boyle

Lyqus 06.09.22 23:55

Alıntı:

Asmir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 497029)
Selamin aleykum arkadaslar cok uzatmadan konuya geçicem.Öncelikle Allahin varligini biliyor ve kabul ediyorum.

Senelerdir imanim,Allaha olan guvenim tovbe haşa zayif,dua ederken tam teslimiyetle dua edemiyorum.Peki bunlar hangi olaydan sonra oldu ona geçelim.

Üniversite bir üst sinifa gecmek icin bir ortalama vardi.1 sene o ortalama yuzunden kaldim.2.ci sene calistim ortalama diyelim 2.50 olsun ben 2.49da kaldim.Nasil uzuldum anlatamam,emeklerim,hayallerim suya dusmustu.Bir arkadasimi aradim o ortalama olayi kalkicakmis dedi fakat okulun sitesinde aciklanan herhangi resmi bi karar yoktu.Neyse surekli agliyorum bir yandan da dua ediyordum Allaha bir cikis kapisi goster diye.Bir gun yere kapandim aglarken secde eder gibi Allahim cok calistim sen biliyorsun dedim ne olur bana bir sans ver hersey sen ol dersen olur yarabbim dedim tam teslimiyetle bu sekilde dua ettim.
Ertesi gun mutlu haber ortalama olayi kalkti ve ben bir üst sinifa gectim.Hersey harika cok mutluyum buraya kadar hersey tamam.
Sonradan kafamda zaten ortalama olayi
zaten önceden kalkmis arkadasin sana önceden soyledi senin duanla alakasi yok emeklerin,caban bosa gidicekti hani Allah emekleri,cabalari bosa cikarmazdi diye dusuncelerim olustu.Tovbe hasa Allaha olan guvenim sarsildi,tam teslimiyetim kayboldu.Keske kalsaymisim da o tam guvenim,inancim,teslimiyetim gitmeseydi.Nankörlük yapiyorum biliyorum.

Ya ben Allaha olan o tam guvenim,teslimiyetim,inancinimi geri istiyorum ne yapmaliyim var mi bir önerisi olan dostlar ben sek ve suphesiz dua etmek istiyorum.Diyelim Ayetel kursi okucam dilegim icin olmucagini dusunuyorum ve okumuyorum sanki kalbim köreldi.

Konu uzun olmus affola

gusul al çevremde çoğu arkadasım gusul almadığından depresyona gidirip dinden uzaklasıyor

o olusan düsünce iste o vesvesediir onun ilacını veriyim o geldi an dalga geç şeytanla aynn kardesim cehennemin en önünde sonsuza kadar yancak olmak nasıl gibi se5ler de alay et kesilir vesvese


yani gusul en bastaki sonra

sabah aksam o yalvardığın ağladığın dönemdeki gibi tövbe edip allahım bana doru yolu göster beni doru yola ilet beni doru yola çek allahım beni doru yola seklinde zikirler çek sıkca tövbe et allahım affeyle beni doru yola çek de

kalbin allahın izniyle dahada açılır

sonra dua okumanın tadını almaya baslarsın

baslangıç gusul gusul almadan tövbe isteği gelmez
gusulu sık sık alınca düzelir

su dedim zikir olayını yap ve günde 100 estağfirullah el azim çek
bunlwr yeterli ve iş yaparken azın bostayken la ilahe illalah ç3k imanın tazelenir

dicek baska bişiyim yok

gusul al vurgulu nokta

şeytan ne vesvese verirse versin sunu unutma büyük patlama dahi olsa büyük patlamanın bi şekilde varolması yaratılması gerekiyor

youtubdan sohbetler izle onlarda imana çok ısındırır
mehmet yıldız-halil konakçı çok var reklam gibi olmasın
insallah sifa bulursun unutma herşey Allahtan Her şey iyide kötüde

Lyqus 07.09.22 00:02

Alıntı:

Lyqus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 497044)
gusul al çevremde çoğu arkadasım gusul almadığından depresyona gidirip dinden uzaklasıyor

o olusan düsünce iste o vesvesediir onun ilacını veriyim o geldi an dalga geç şeytanla aynn kardesim cehennemin en önünde sonsuza kadar yancak olmak nasıl gibi se5ler de alay et kesilir vesvese


yani gusul en bastaki sonra

sabah aksam o yalvardığın ağladığın dönemdeki gibi tövbe edip allahım bana doru yolu göster beni doru yola ilet beni doru yola çek allahım beni doru yola seklinde zikirler çek sıkca tövbe et allahım affeyle beni doru yola çek de

kalbin allahın izniyle dahada açılır

sonra dua okumanın tadını almaya baslarsın

baslangıç gusul gusul almadan tövbe isteği gelmez
gusulu sık sık alınca düzelir

su dedim zikir olayını yap ve günde 100 estağfirullah el azim çek
bunlwr yeterli ve iş yaparken azın bostayken la ilahe illalah ç3k imanın tazelenir

dicek baska bişiyim yok

gusul al vurgulu nokta

şeytan ne vesvese verirse versin sunu unutma büyük patlama dahi olsa büyük patlamanın bi şekilde varolması yaratılması gerekiyor

youtubdan sohbetler izle onlarda imana çok ısındırır
mehmet yıldız-halil konakçı çok var reklam gibi olmasın
insallah sifa bulursun unutma herşey Allahtan Her şey iyide kötüde

-----

yazım yanlısı düzeltme
" insallah sifa bulursun unutma herşey Allahtan Her şey iyide kötüde"
----
İnşallah şifa bulursun. Unutma herşey Allahtan. Her şey, iyide kötüde sen allahtan her verdiğine razı olursan
Allahta bende senden razı oldum ey kulum der

habir 07.09.22 00:27

Yazdiklarindan verdiğin örneklemeden sürekli beklenti içinde bir insan görüyorum. Veren de o vermeyende.. Güzel bir eşiktesin. Yolun sonu selamet olur inşallah. Sana yaradan bir dua öğretmiş. Fatiha suresi.. Oku anlamaya çalış tefekkur et bakalım. Neden her namazda fatiha suresi okuruz? Cunku Yaradan bizim ne istememiz gerektiğini bize bırakmamış. En doğrusunu öğretmiş.

Sen rabbine el aç bırak düşünceler gelsin. Allah ona el açmanı nasip etmiş daha guzeli var mı? :) Huzuruna davet etmis. Seytan da bu anlari kolluyor. Aklına gelipte sorguladigin vicdanın kabul etmediği her düşünce bilki senden değildir.
Alıntı:

Asmir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 497036)
Yani sanki Allahin kudretinden supheye dustum tovbe haşa ama durum boyle

Bak burda da nefsi seytan kabak gibi çıktı ortaya..

Ha bazen gerçekten imtihan dünyasında olduğumuzu unutuyoruz. O kutlu peygamber (sav) bile çocuklarını tek tek toprağa vermiş. Biz kimiz de ne yaşadık ki...

sancar1979 07.09.22 00:34

Alıntı:

Asmir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 497029)
Selamin aleykum arkadaslar cok uzatmadan konuya geçicem. Öncelikle Allah'ın varlığını biliyor ve kabul ediyorum.

Senelerdir imanım, Allaha olan guvenim tovbe haşa zayıf, dua ederken tam teslimiyetle dua edemiyorum. Peki bunlar hangi olaydan sonra oldu ona geçelim.

Üniversite bir üst sinifa gecmek icin bir ortalama vardi.1 sene o ortalama yüzünden kaldım. 2.ci sene calistim ortalama diyelim 2.50 olsun ben 2.49da kaldım. Nasil uzuldum anlatamam, emeklerim, hayallerim suya düşmüştü. Bir arkadaşımı aradim o ortalama olayi kalkacakmış dedi fakat okulun sitesinde aciklanan herhangi resmi bi karar yoktu. Neyse surekli agliyorum bir yandan da dua ediyordum Allaha bir cikis kapisi goster diye. Bir gun yere kapandim aglarken secde eder gibi Allahim cok calistim sen biliyorsun dedim ne olur bana bir sans ver hersey sen ol dersen olur ya rabbim dedim tam teslimiyetle bu sekilde dua ettim.
Ertesi gun mutlu haber ortalama olayi kalkti ve ben bir üst sinifa gectim. Hersey harika cok mutluyum buraya kadar hersey tamam.
Sonradan kafamda zaten ortalama olayi
zaten önceden kalkmis arkadasin sana önceden soyledi senin duanla alakasi yok emeklerin, caban bosa gidicekti hani Allah emekleri, cabalari bosa cikarmazdi diye dusuncelerim olustu. Tovbe hasa Allaha olan güvenim sarsıldı, tam teslimiyetim kayboldu. Keske kalsaymisim da o tam guvenim, inancim, teslimiyetim gitmeseydi. Nankörlük yapiyorum biliyorum.

Ya ben Allaha olan o tam guvenim, teslimiyetim, inancinimi geri istiyorum ne yapmaliyim var mi bir önerisi olan dostlar ben sek ve suphesiz dua etmek istiyorum.Diyelim Ayetel kursi okucam dilegim icin olmucagini dusunuyorum ve okumuyorum sanki kalbim köreldi.

Konu uzun olmus affola

kardes senin bu yasadiklarin ne ? birseymi cekdim saniyorsun ?

afridaki anna ne yapsin evladi aclikdan gözünün önünde ölüyor ?

suriyeli anne ne yapsin ?

sen sinanma nedir görmemissin , keyfin olmadi diye isyanlardasin

ata103 07.09.22 01:06

Alıntı:

Asmir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 497029)
Selamin aleykum arkadaslar cok uzatmadan konuya geçicem. Öncelikle Allah'ın varlığını biliyor ve kabul ediyorum.

Senelerdir imanım, Allaha olan guvenim tovbe haşa zayıf, dua ederken tam teslimiyetle dua edemiyorum. Peki bunlar hangi olaydan sonra oldu ona geçelim.

Üniversite bir üst sinifa gecmek icin bir ortalama vardi.1 sene o ortalama yüzünden kaldım. 2.ci sene calistim ortalama diyelim 2.50 olsun ben 2.49da kaldım. Nasil uzuldum anlatamam, emeklerim, hayallerim suya düşmüştü. Bir arkadaşımı aradim o ortalama olayi kalkacakmış dedi fakat okulun sitesinde aciklanan herhangi resmi bi karar yoktu. Neyse surekli agliyorum bir yandan da dua ediyordum Allaha bir cikis kapisi goster diye. Bir gun yere kapandim aglarken secde eder gibi Allahim cok calistim sen biliyorsun dedim ne olur bana bir sans ver hersey sen ol dersen olur ya rabbim dedim tam teslimiyetle bu sekilde dua ettim.
Ertesi gun mutlu haber ortalama olayi kalkti ve ben bir üst sinifa gectim. Hersey harika cok mutluyum buraya kadar hersey tamam.
Sonradan kafamda zaten ortalama olayi
zaten önceden kalkmis arkadasin sana önceden soyledi senin duanla alakasi yok emeklerin, caban bosa gidicekti hani Allah emekleri, cabalari bosa cikarmazdi diye dusuncelerim olustu. Tovbe hasa Allaha olan güvenim sarsıldı, tam teslimiyetim kayboldu. Keske kalsaymisim da o tam guvenim, inancim, teslimiyetim gitmeseydi. Nankörlük yapiyorum biliyorum.

Ya ben Allaha olan o tam guvenim, teslimiyetim, inancinimi geri istiyorum ne yapmaliyim var mi bir önerisi olan dostlar ben sek ve suphesiz dua etmek istiyorum.Diyelim Ayetel kursi okucam dilegim icin olmucagini dusunuyorum ve okumuyorum sanki kalbim köreldi.

Konu uzun olmus affola

peki bunlar olurken 5 vakit namazına dikkat ediyor muydun?

beyazalim 07.09.22 01:38

Alıntı:

Asmir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 497029)
Selamin aleykum arkadaslar cok uzatmadan konuya geçicem. Öncelikle Allah'ın varlığını biliyor ve kabul ediyorum.

Senelerdir imanım, Allaha olan guvenim tovbe haşa zayıf, dua ederken tam teslimiyetle dua edemiyorum. Peki bunlar hangi olaydan sonra oldu ona geçelim.

Üniversite bir üst sinifa gecmek icin bir ortalama vardi.1 sene o ortalama yüzünden kaldım. 2.ci sene calistim ortalama diyelim 2.50 olsun ben 2.49da kaldım. Nasil uzuldum anlatamam, emeklerim, hayallerim suya düşmüştü. Bir arkadaşımı aradim o ortalama olayi kalkacakmış dedi fakat okulun sitesinde aciklanan herhangi resmi bi karar yoktu. Neyse surekli agliyorum bir yandan da dua ediyordum Allaha bir cikis kapisi goster diye. Bir gun yere kapandim aglarken secde eder gibi Allahim cok calistim sen biliyorsun dedim ne olur bana bir sans ver hersey sen ol dersen olur ya rabbim dedim tam teslimiyetle bu sekilde dua ettim.
Ertesi gun mutlu haber ortalama olayi kalkti ve ben bir üst sinifa gectim. Hersey harika cok mutluyum buraya kadar hersey tamam.
Sonradan kafamda zaten ortalama olayi
zaten önceden kalkmis arkadasin sana önceden soyledi senin duanla alakasi yok emeklerin, caban bosa gidicekti hani Allah emekleri, cabalari bosa cikarmazdi diye dusuncelerim olustu. Tovbe hasa Allaha olan güvenim sarsıldı, tam teslimiyetim kayboldu. Keske kalsaymisim da o tam guvenim, inancim, teslimiyetim gitmeseydi. Nankörlük yapiyorum biliyorum.

Ya ben Allaha olan o tam guvenim, teslimiyetim, inancinimi geri istiyorum ne yapmaliyim var mi bir önerisi olan dostlar ben sek ve suphesiz dua etmek istiyorum.Diyelim Ayetel kursi okucam dilegim icin olmucagini dusunuyorum ve okumuyorum sanki kalbim köreldi.

Konu uzun olmus affola

Güzel bir abdest al
sitede arat bulursun imas hocanın konusu zürriyet ağacı tövbesi tam haliyle uygula günlük 100 le başla arttır günlük La ilahe illallah zikri çek güneş dogarken ve batarken bak bol tefekkur ef bak hergün nasıl onu doğduran ve batıran yüce kudret sahibi var denize bak nasıl taşmadan yerinde durduran bir kuvvet var önce tövbe ve zikirle imanını kuvvetlendir gerisi gelir....

Harezmi 07.09.22 06:34

Çok gereksiz bir konu, burnunu yere sürterler görürsünüz güven azalmasını

imas 07.09.22 08:58

Alıntı:

Asmir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 497029)
Selamin aleykum arkadaslar cok uzatmadan konuya geçicem. Öncelikle Allah'ın varlığını biliyor ve kabul ediyorum.

Senelerdir imanım, Allaha olan guvenim tovbe haşa zayıf, dua ederken tam teslimiyetle dua edemiyorum. Peki bunlar hangi olaydan sonra oldu ona geçelim.

Üniversite bir üst sinifa gecmek icin bir ortalama vardi.1 sene o ortalama yüzünden kaldım. 2.ci sene calistim ortalama diyelim 2.50 olsun ben 2.49da kaldım. Nasil uzuldum anlatamam, emeklerim, hayallerim suya düşmüştü. Bir arkadaşımı aradim o ortalama olayi kalkacakmış dedi fakat okulun sitesinde aciklanan herhangi resmi bi karar yoktu. Neyse surekli agliyorum bir yandan da dua ediyordum Allaha bir cikis kapisi goster diye. Bir gun yere kapandim aglarken secde eder gibi Allahim cok calistim sen biliyorsun dedim ne olur bana bir sans ver hersey sen ol dersen olur ya rabbim dedim tam teslimiyetle bu sekilde dua ettim.
Ertesi gun mutlu haber ortalama olayi kalkti ve ben bir üst sinifa gectim. Hersey harika cok mutluyum buraya kadar hersey tamam.
Sonradan kafamda zaten ortalama olayi
zaten önceden kalkmis arkadasin sana önceden soyledi senin duanla alakasi yok emeklerin, caban bosa gidicekti hani Allah emekleri, cabalari bosa cikarmazdi diye dusuncelerim olustu. Tovbe hasa Allaha olan güvenim sarsıldı, tam teslimiyetim kayboldu. Keske kalsaymisim da o tam guvenim, inancim, teslimiyetim gitmeseydi. Nankörlük yapiyorum biliyorum.

Ya ben Allaha olan o tam guvenim, teslimiyetim, inancinimi geri istiyorum ne yapmaliyim var mi bir önerisi olan dostlar ben sek ve suphesiz dua etmek istiyorum.Diyelim Ayetel kursi okucam dilegim icin olmucagini dusunuyorum ve okumuyorum sanki kalbim köreldi.

Konu uzun olmus affola

sadece okuldaki sinav yüzunden bu kadar bosluga dustuysen,daha neler goreceksin o zaman hic bir sey kalmayacak, o yuzden fazla zorlama simdiden birak ucunu gitsin gidecegi yere kadar,kim tutar seni...


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:46.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

havasokulu1.com


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148