![]() |
|
|||||||
| Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz. |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
#1
|
||||
|
||||
|
Ben ne için dua edersem edeyim hiçbir duam asla kabul olmuyor. Hani denir ya demek ki hayırlı değilmiş daha hayırlısı gelir bulur diye o da olmuyor. Hiçbir şeyin henüz daha hayırlısına denk gelmedim her işim olmadığıyla kaldı. Böyle böyle daha hayırlısı gelecek diye diye ömrüm tükenecek belki de ne bileyim sevilmeyen kötü bir kul muyum acaba?…
|
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| Duanın çabuk biçimde kabul olmaması nedendir? | dhnkrc | Sorularınız | 21 | 17.05.25 13:41 |
| Duanın kabul olduğu zamanlar | Teyrebaz | Dualar & Dua Kardeşliği | 2 | 25.07.23 02:45 |
| Duanın kabul olduğunun belirtileri nelerdir ? | ozzz | Sorularınız | 15 | 05.12.22 00:55 |
| Duanın kabul olmaması | fener | Sorularınız | 1 | 09.06.19 15:35 |
| Duanın kabul olması için | Poine | Dualar & Dua Kardeşliği | 4 | 25.07.17 20:56 |