Havas Okulu  

Go Back   Havas Okulu > HavasOkulu Genel Bölüm > Sorularınız

Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Ne için yazılmış olabilir bu muska?

her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
  #1  
Alt 23.01.24, 16:27
Acemi
 
Üyelik tarihi: 22.01.24
Bulunduğu yer: Evde
Mesajlar: 6
Etiketlendiği Mesaj: 0 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart Ne için yazılmış olabilir bu muska?

Merhaba . Bu muska nedir acaba. Ne için yazılmış olabilir.



Alıntı ile Cevapla
  #2  
Alt 23.01.24, 16:38
Acemi
 
Üyelik tarihi: 22.01.24
Bulunduğu yer: Evde
Mesajlar: 6
Etiketlendiği Mesaj: 0 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Yardımcı olandan olanlardan Allah razı olsun

Alıntı ile Cevapla
  #3  
Alt 23.01.24, 16:43
Yusufiyeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Manevi
 
Üyelik tarihi: 24.09.16
Bulunduğu yer: Trabzon
Mesajlar: 4,896
Etiketlendiği Mesaj: 546 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
murgen1988 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Merhaba . Bu muska nedir acaba. Ne için yazılmış olabilir.

Şer yani kötü bir maksat ihtiva etmiyor. Besmele ile başlanmış Bakara Suresi 137. Ayet okuyabildiğim kadarıyla yazılmış müteakiben yine Besmele ile Ayetel Kürsi yazılmış. Hülasa endişe edeceğiniz bir vaziyet yok. Korunma amaçlı yazılmış denebilir.

__________________
Yunusça sevgimizden anlamayana cevabımız Yavuzca olacaktır...
Alıntı ile Cevapla
  #4  
Alt 23.01.24, 17:48
Acemi
 
Üyelik tarihi: 22.01.24
Bulunduğu yer: Evde
Mesajlar: 6
Etiketlendiği Mesaj: 0 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Kardeşim Allah razı olsun. Fakat forum dışında bağlama veya soğutma ayırma olabilir denildi. Böyle bir durum varmıdır. Teşekkür ederim.

Alıntı ile Cevapla
  #5  
Alt 23.01.24, 17:53
Yusufiyeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Manevi
 
Üyelik tarihi: 24.09.16
Bulunduğu yer: Trabzon
Mesajlar: 4,896
Etiketlendiği Mesaj: 546 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
murgen1988 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Kardeşim Allah razı olsun. Fakat forum dışında bağlama veya soğutma ayırma olabilir denildi. Böyle bir durum varmıdır. Teşekkür ederim.
Ben böyle bir durum müşahede etmedim. bağlama veyahut soğutma işlemi şer bir işlemdir. Besmele ile haşa şer bir işe başlanır mı?

__________________
Yunusça sevgimizden anlamayana cevabımız Yavuzca olacaktır...
Alıntı ile Cevapla
  #6  
Alt 23.01.24, 18:22
Acemi
 
Üyelik tarihi: 22.01.24
Bulunduğu yer: Evde
Mesajlar: 6
Etiketlendiği Mesaj: 0 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Bu o tam okunmayan kısmın yakından görüntüsü. Bakara 137 mıdır bu kardeşim

Eklenen Resim Ön İzlemesi
Dosya tipi: jpg IMG_20240121_132233.jpg (80.9 KB (Kilobyte), 11x kez indirilmiştir)
Alıntı ile Cevapla
  #7  
Alt 23.01.24, 18:39
Yusufiyeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Manevi
 
Üyelik tarihi: 24.09.16
Bulunduğu yer: Trabzon
Mesajlar: 4,896
Etiketlendiği Mesaj: 546 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
murgen1988 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bu o tam okunmayan kısmın yakından görüntüsü. Bakara 137 mıdır bu kardeşim

Üstte okuyabildiğim bunlar kardeş daha sonra tekrar besmele ve Ayetel Kürsi yazılmış kardeş

__________________
Yunusça sevgimizden anlamayana cevabımız Yavuzca olacaktır...
Alıntı ile Cevapla
  #8  
Alt 23.01.24, 19:03
Acemi
 
Üyelik tarihi: 22.01.24
Bulunduğu yer: Evde
Mesajlar: 6
Etiketlendiği Mesaj: 0 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Kardeşim Allah razı olsun senden. Son bir sorum olacak mazur gör. En sondaki Havaş sembolü müdür. İnternetten öyle olduğunu buldum. O ne için konulmuş. Ne için yazılıyor yada ? Burada ne işe yarıyor.

Alıntı ile Cevapla
  #9  
Alt 23.01.24, 19:10
Gayretli üye
 
Üyelik tarihi: 09.11.23
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 356
Etiketlendiği Mesaj: 1 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
murgen1988 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Kardeşim Allah razı olsun senden. Son bir sorum olacak mazur gör. En sondaki Havaş sembolü müdür. İnternetten öyle olduğunu buldum. O ne için konulmuş. Ne için yazılıyor yada ? Burada ne işe yarıyor.
İsmi azam Hatemi galiba

Alıntı ile Cevapla
  #10  
Alt 23.01.24, 19:13
Acemi
 
Üyelik tarihi: 22.01.24
Bulunduğu yer: Evde
Mesajlar: 6
Etiketlendiği Mesaj: 0 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Evet kardeşim. Ama merak ettiğim ne için konulur. Burada ne işe yarıyor. Yani ne anlama geliyor bu sembolün olması.

Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Evimde muska buldum Postit Sorularınız 11 09.01.24 18:33
Muska buldum Muhammed24 Sorularınız 12 06.11.23 13:21
Evimde muska buldum ne yazıdığını bilen var mı? Busra123 Sorularınız 16 28.02.23 19:38
Muska (büyü) buldum. cybertrojan Sorularınız 6 14.03.21 01:55


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com