![]() |
|
|||||||
| Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz. |
![]() |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Menzil cemaatinde sayılı zikir çektirmiyorlar bunun sebebi nedir
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Sayılı zikir çektirmiyorlar derken,
Sesli zikir çektirmiyorlar demek istemiş olabilirsin. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
Allah cc zikretmek insana zarar vermez. Siz yanlış yerden bakıyorsunuz. Burda ki mesele yüksek adetler de her gün aynı zikri çekmek. Esma zikirlerinin görevlileri enerjileri insana verdiği enerji ve etki farklılaşıyor. Ve insan bu enerjiyi kontrol edebilecek düzeyde değil se sıkıntı oluyor. Bu sahte peygamberler ya da kendini Mehdi ilan edenler durduk yere mi böyle bir iddia da bulunuyor zannediyorsun.. |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
![]() |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| Menzil Dergahına bağlanmalı mıyım? | Mysilence | Sorularınız | 6 | 30.05.23 17:57 |
| Menzil arş duası | Mayko | Sorularınız | 1 | 18.01.22 16:08 |
| Tebliğ cemaati | Kardes | Sorularınız | 10 | 16.02.21 22:39 |