Havas Okulu  

Go Back   Havas Okulu > HavasOkulu Genel Bölüm > Sorularınız

Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Çok halsizim bitkinim mutusuzum (kafir cinler varmış)

her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
  #11  
Alt 27.03.24, 19:44
Güvenilir
 
Üyelik tarihi: 20.02.20
Bulunduğu yer: Istanbul
Mesajlar: 1,934
Etiketlendiği Mesaj: 169 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

[QUOTE=Hafizem;600741]
Alıntı:
twennywann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

Siz baya yanlış anlamışsınız yalnız. Günahım yok dememdeki sebep orda haksızsan denildiği için. Yoksa herkesin günahı var bu konuda suçum yok haksız yere yapıldı demek istemiştim. Kimse kusursuz değil haşa. Helallik konusunda da helal edip etmemek kulun seçimi bu konuda bir günahı vardır diye bir Hadise rastlamadım ancak affetmek güzeldir biliyorum. Ayette buyurulduğu gibi.

Demek istediğim, Kısas hakkı kulda vardır evet Allah vergisidir ama; Rabbimizin hoşnut olacağı affetmek kısas hakkından vazgeçmektir.

Bakınız Hadisi Şerif ne buyuruyor: Merhamet etmeyene merhamet olunmaz.


Yani haklıdır herkes kendine göre zaten merhamet etme meselesi sen haklıyken affetmen öbür türlü zaten haklı değilsin ki neye merhamet edicen dimi? Haklıyken affetmen lazım. Haklıyken; ya rabbi ben alacağımdan vazgeçtim affettim sende bana merhamet et beni affet de.

Bunu canı gönülden yaptıgında 1-2 gün falan geçmesine gerek yok saniyesinde kalbinden göğsünden o ruhsatı olan kim ise çekip gidicek biiznillah.

Yardımcı olmaya çalışıyorum hakkını helal et kardeşim. Aynı şeyleri yaptım , rahatladım.

Alıntı ile Cevapla
  #12  
Alt 27.03.24, 19:55
Gayretli üye
 
Üyelik tarihi: 27.02.23
Bulunduğu yer: .
Mesajlar: 2,302
Etiketlendiği Mesaj: 110 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
twennywann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

Tapu/Ruhsat sebebi :
1)Şahsi günahlar
2)Soydan sirayetler

Çözüm:
1)Tövbe
2)Tövbe namazı
3)Sadaka hayr hasenat
Kardeşim ne güzel söylemişsin. Tapu filan ama dediğin doğru gerçekte bu toroşlar öyle geliyorlar. Bende bu şekilde hangi gunah varsa tek tek tövbe ediyorum. Ettikten sonra sanki içimden birsey çıkmış gibi oluyor.

Alıntı ile Cevapla
  #13  
Alt 27.03.24, 20:04
Güvenilir
 
Üyelik tarihi: 20.02.20
Bulunduğu yer: Istanbul
Mesajlar: 1,934
Etiketlendiği Mesaj: 169 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Cazgircinx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Kardeşim ne güzel söylemişsin. Tapu filan ama dediğin doğru gerçekte bu toroşlar öyle geliyorlar. Bende bu şekilde hangi gunah varsa tek tek tövbe ediyorum. Ettikten sonra sanki içimden birsey çıkmış gibi oluyor.

Elhamdulillah çok şükür. Allah hepsinden kurtulmayı nasib etsin. Yoldaş olan gelsin karşı çıkan gitsin inşaAllahu Teala kendi yoluna.

Alıntı ile Cevapla
  #14  
Alt 27.03.24, 20:09
Gayretli üye
 
Üyelik tarihi: 27.02.23
Bulunduğu yer: .
Mesajlar: 2,302
Etiketlendiği Mesaj: 110 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Amin. Allah razı olsun. Ne demiş Mevlana hz. : Bizi bilen bilir bilmeyen nereden bilsin. bizi bilenlere Selam olsun.

Alıntı ile Cevapla
  #15  
Alt 27.03.24, 22:48
 
Üyelik tarihi: 22.03.24
Bulunduğu yer: Türkiye
Mesajlar: 277
Etiketlendiği Mesaj: 16 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

[QUOTE=twennywann;600875]
Alıntı:
Hafizem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


Demek istediğim, Kısas hakkı kulda vardır evet Allah vergisidir ama; Rabbimizin hoşnut olacağı affetmek kısas hakkından vazgeçmektir.

Bakınız Hadisi Şerif ne buyuruyor: Merhamet etmeyene merhamet olunmaz.


Yani haklıdır herkes kendine göre zaten merhamet etme meselesi sen haklıyken affetmen öbür türlü zaten haklı değilsin ki neye merhamet edicen dimi? Haklıyken affetmen lazım. Haklıyken; ya rabbi ben alacağımdan vazgeçtim affettim sende bana merhamet et beni affet de.

Bunu canı gönülden yaptıgında 1-2 gün falan geçmesine gerek yok saniyesinde kalbinden göğsünden o ruhsatı olan kim ise çekip gidicek biiznillah.

Yardımcı olmaya çalışıyorum hakkını helal et kardeşim. Aynı şeyleri yaptım , rahatladım.
Estağfurullah kardeşim sen helal et asıl. Affetmek çok büyük makam yapmaaıs zor Rabbim Yardımcımız olsun

Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com