![]() |
|
#21
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
önce kavramları iyi bilmek lazim, alim kime denir? evliya veya veli kime denir? bunlari iyi ilmek gerekir peygamberlik alameti nedir? veli veya evliya alameti nedir bunlari bilmek gerekir ki, inat ettigimiz iddiamizda delilimiz olsun hem ayrica kadına verilmeyen makamları niye kabul etmez bazi insanlar anlamak mümkun degi,bu makamlar kadinlarada verilir diyen kisinin, erkeklerde anne olabilir, insanin halasi niye erkek olmasin, benim teyzem ayni zamanda amcamdir demesi gibi bir seydir bu
__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v) |
|
#22
|
|||
|
|||
|
Yinede bu kitabi bir okuyup incelemek gerekir okumayanlar için. Zamanında ben okumuştum baktım imas hocanın dediği gibi kalabalık olusturuyor.
|
|
#23
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#24
|
|||
|
|||
|
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
Evet kurandada yazıyor. Meryem annemize vahyedildi. Hatta masita annemizin çocuklarını kaynayan yağ dolu kazana attıklarında perde kalkti rabbim oradaki melekleri gösterdi. Bu inkar edilemez zaten. Seyyidet nefise annemizi bilirmisiniz aldigi bir abdest suyuyla yürüyemeyen çocuk yürümeye basladi. Bakın abla ben hiçbir zaman herhangi bir yazıda söylenene hemen inanmam. Müslüman araştırır okur ve istihare eder. Ben istiharemi yaptım sonuç olumlu isteyen yapabilir. İmas hocamıza da buradan saygılar. |
|
#25
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#26
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#27
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
benim oglumun yasi senden büyuk hala bana şunu oku bunu oku diyorsunuz, benim ömrüm okumayla geciyor hz rabianin kerametletini sayin bakalim ne keramet gostermis Evliya olmanin sarti keramet, peygamberlik alametlerinden biri mücize gostermektir.. tamam gidin bir mürside havvas ilminde talebe olun. ögrenin, burada konusmakla olmuyor
__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v) |
|
#28
|
||||
|
||||
|
Lütfen kimseyi eleştirdiğimi düşünmeyin ve üstünüze alınmayın.
Bana en garip gelen konulardandır, Kadın - erkek eşitliği. Neden eşit olsunlar istesek de istemesekte tabiatımız farklı. Eşit değiliz. Eşit olsaydık evlilik kurumu gibi olgu olurmuydu. Toplumsal rollerden biri de liderliktir, evin lideri erkektir. Değilse zaten inceden bir kaos vardır. Şimdi çok eskilere giderek günümüze gelelim. Mağaralarda yaşayıp, yiyecek temin ediyoruz. Yaşamda rol dağılımı var biri evde kalıp çocuk yetiştiriyor ki onu diğeri yapamaz. Ne onun sabrı yeter ne de donanımı. Diğerinden devam edelim. Avcılık, Korunma ve barınma gibi ağır işler yapabilecek olana yüklenmiştir. Kadın güvenli ortamda çocuk yetiştirirken. Erkek elinde mızrak mamut peşinde koşar, risk alır, bedenen yıpranır belki hayatını kaybeder. Mağara dışındaki tehlikelrde tampon görevi vardır. Günümüzde kim yaptıysa bunu roller değiştirilmeye çalışılmış. İş hayatına kadını sokan da malesef bu iktidar olmuştur yada artmıştır. Ailede kaynak yetersizliği kadını ve hatta evlatları da iş hayatına zorlamış ve sonrasında ekonomik özgürlükten, günümüzdeki özgürlüğe geçilmiştir. Tamam özgürlük güzel ama Allah kadının özgürlüklerinin çoğunu erkek hegomanyasına bırakmış ve biz bununla savaş halindeyiz aslında. Roller değişir gibi olmuş ama hala ağır sorumluluklar ve bedeni yükler yine erkeğin sırtında. Toplumu bozmanın altın anahtarı kadınlardır. Onlar bozuldumu tüm toplumun temelleri sallanır. Şimdiki kadınlar zaten bırak bozulmayı ne zaman düzeldiler ki. Kadından evliyalık mevzuunun kesin bir delili yok bana göre. Bu konu da erkekler daha çok tanınırlarken kadınlar pekte evden çıkmadıkları için duymamış olabilirmiyiz bilmiyorum. Ama fıtratları gereği kadın profilini incelersek azami sabır, özveri ve karşılıksız sevgi gibi ulvi kavramlar var. Evde sabırla evini çeviren bir kadın sanki evliya olmasa bile evliya gibi olmuyormu daha fazlası isteyen için ad koymak mı gerekir. Örnegin, sabırlı örgü yapan bir hanım; binlerce ilmekle düğüm atıyor. Eğer ki lanet okusa her düğüm bir büyü, yok her düğümde esma okusa kazak bittiğinde arş-u alaya yükselmez miydi. İtikatta zayıflıkmı var yoksa tabi olma durumunda rahatlık mı? bilemedim. Bunlar görüşlerim tuzaklar, oyunlar, asimilasyon, mutasyon, sömürge, taciz vs daha bir çok alt başlıkta incelersek yıllar süren İngiliz oyunları vede yahudi oyunlarıy ile yabancı hayranlığı çıkar. Sorun neyse bu iktidarın tez elden cinayet, hırsızlık, arsızlık, uyuşturucu, fuhuş, sosyal medya fuhuşu, kadın cinayetleri ama mutlaka altında yatan sebepler araştırılarak sorunlar hallolmalıdır. Biz Allahtan uzaklaştıkça şeytana yaklaşıyoruz yaşantımız üç boyutlu gibi aya aldığımız yol 2 boyutlu. Birde bu tayt kadınlara yasaklanmalı ya. |
|
#29
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
Aslında Havas ilmini öğrenmekten ziyade okuduğumuz herhangi bir uygulama veya duanın eksik, hatalı veya yanlış olduğunu anlayabilmenin yolunu öğretmeleri daha güzel olur. Mesela çoğu kişi mürekkep için misk amber gül yağı gibi şeylerin gerektiğini bilir ama işin detayini, oranını en önemli noktalarını bilmez. Bilmedigi halde biri tükenmez kalemle yaz bu uygulamayı dediğinde eksik hatalı bir uygulama olduğunu anlar. Belki bu tarz işin içindeki detayları söylemeden biz cahileri yanlıştan hatadan koruyabilecek bir yazı hazırlanabilir. @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Biraz yazışmaları okudum da yine aynı mesele konuşulmuş. Yeri gelir bir kadın 40 erkeğe bedel gelir. Ama havas ilminde değil, gündelik yaşamda gösterdiği merhamet cesaret veya takvasiyla olur. Kadınlardaki hayiz durumu bu ilindeki ve imamlık gibi makamlarda önüne en büyük engellerden. Aslında bu bir mucize. Kişinin vücudu yeniliyor, yeniden temizlenip yeniden bir hazırlık yapılıyor tüm bedenen tıpkı bir fabrika, bir mucize gibi.. Ama bir yandan da arka planında zahiri yönde sanırım korunmasız kalıyoruz. Tam olarak bilmiyorum ne oluyor ama bilen alım hoca ablalarimiz anlatırsa sevinirim. |
|
#30
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
Yaşınız küçük ilim içinde olan üstadlara şunu okuyun bunu okuyun tavsiye vermeyi bırakın hep derim illa edep illa edep...
__________________
“Yâ HÛ ya men HÛ, lâ ilâhe illâ HÛ” |
![]() |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| Havas ile Büyü arasındaki fark | HeartLess | Havas ilmi Genel Bilgiler | 63 | 14.03.26 21:45 |
| Kenzül Arş Duası - Kenzül Arş Meali, Kenzül arş Niyeti ve Birkaç Tavsiye | Celcelutiye | Tecrübe Ettikleriniz | 45 | 14.08.24 14:43 |
| Havas Büyüleri Hakkında | Tuana | Diğer Havas Konuları | 4 | 08.03.23 00:34 |
| Havas ilmi ve hz hızır | madlen | Sizden Gelenler | 6 | 28.07.18 17:53 |
| Havas ilmi Hakkında açıklama | SiLence | Havas Dersleri | 2 | 19.07.18 03:34 |