Havas Okulu  

Go Back   Havas Okulu > HavasOkulu Genel Bölüm > Sorularınız

Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Melhame-i Kübra - Mehdi ve diğer sorular

her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Konu Kapatılmıştır
 
LinkBack Seçenekler Stil
  #21  
Alt 28.03.24, 20:43
Daimi Üye
 
Üyelik tarihi: 23.01.24
Bulunduğu yer: Diyarbakır- Ergani
Mesajlar: 614
Etiketlendiği Mesaj: 15 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Distress Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Fitne sokma ümmetin içine ? Hayırdır 650 sene islamın sancağını taşıyan,ordusu Türklerden oluşan osmanlı askerlerini arap birliği kuracağız,Osmanlıdan kurtuluyoruz oleyyy diyerek kim katlederek attı ortadoğudan ? Kim 650 sene boyunca osmanlının altını oydu,ayaklanma çıkardı,islama hurufilik sokup yıprattı,sahte mezhepler çıkararak müslümanların arasına fitne soktu ? Osmanlımı yaptı hepsini? Benmi yaptımda bu sözü söyleyecek cürette bulunabiliyorsun bana ? İhantelerinle bizi 3 kere savaşa soktular,1 osmanlı dağılırken kayıp verdik,2 bizi birinci dünya savaşına girmemize sebep oldular,3 yıllarca teror yüzünden gencecik evlatlarımızı kayıp verdik,şimdi paraları var diye üstümüze çıkmaya çalışıyorlar.Bunlar benim kardeşim değil olsa olsa cehennemde odun olur,benim kardeşim peygamberimizin yolundan giden,osmanlınında,türklerinde kıymetini bilen,osmanlı tekrar geri gelsin isteyenlerdi.Ortadoğuda tüm bu olanlar neden diye sormazsan kendine cevabı bulamazsın,ihanetin nedeni olmaz bedeli olur,ortadoğuda tüm yaşananlar Allahın gazabıdır.Osmanlıya İhanetin sonucudur.
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] kardeşimiz Allah razı olsun,cevabı vermiş bak ne diyor ? Araplar kendi ellerinle kabeyi yıkacaklar diyor ? Demekki neymiş ? Putlar döneminden beri pislik kanlarında varmış,demekki bir milyon tanede hz Muhammed gelse bunları adam edemezmiş.
Hz.Ömer r.a kime karşı islamiyeti korumuş dediğimde hala cevabı alamadım senden.Hz Ömere r.a'ya lanet okuyanlar bugün yemenide,lübnanıda,filistinide sahte mehdicilik oynayarak kafirlerin önüne yem olarak atanlardır.Bunların farkında ol diye sana yazı yazıyorum beni fitnecilikle kafirlikle itham ediyorsun.
Herneyse @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] kardeşimizin dediğine göre ilahi adalet tecelli edecekmiş beklediğim cevap buydu.Allah razı olsun kendisinden.Birdahada karşındaki insanları bilmeden,araştırmadan,yazıları iyi okuyup analiz etmeden fitnelikle,kafirlikle suçlama.Ben Allahtan geleni kabul ederim,bana ihanet edenlerden geleni değil.
Hop kendine gel hele😡😡! Konunun arapların Osmanlıya ihanetiyle ne alakası var? Ben sana hadis diyorum bana Araplar ihanet etti diyorsun konuyle alakası ne? Arapların hepsi gavsul â'zam mı? Ona irfan münafık çıkmaz mı? Ben yorumlarda ne Araplar şöyledir dedim ne Osmanlı şöyledir dedim? Konuyu neden ve nasıl arapların ihanetine getirdin? Ve buda yetmezmiş gibi sanki ben ihaneti savunmuşum gibi cevap yazmışsın? Ben sana mütevatir hadis diyorum bana Araplar ihanet etti diyorsun? Ben arapların şuan bile Vahhabilik denen sapık fırka ile ihanet ettiğini bilmiyor muyum arapların( genelleme yapmıyorum yani hepsini kast etmedim) Allahın Celle Celalühü adaleti tecelli etmiş ihanetin bedelini torunlara kalmış ise benim suçum ne? Ve daha doğrusu konuyla alakası ne? 4 hak mezhep dışında elbette diğerleri sapıtmış mezhepler dir, bunun Hazreti İsanın inmesiyle alakası ne? Bunu nasıl bağladın? Açık açık konuş derdin ne? Konuyu başka yerlere bağlama? Konuyu saptırma hadis ile arapların ihaneti bağlantılı değil koskoca hadis alimleri bu hadis-i alacak ve mütevatir diyecek sonra konu araplaeın ihanetine bağlanacak? Peygamberimizin sallallâhu aleyhi vesellem işi tebliğ! Hani adam edemezmiş diyorsun ya hidayet sadece Allah Celle Celalühü ndan gelir. Helal olsun Konu hadis-i şerifte şimdi bazılarının yaptığı ihanet...

  #22  
Alt 28.03.24, 20:54
Distress - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 06.08.23
Bulunduğu yer: istanbul
Mesajlar: 340
Etiketlendiği Mesaj: 11 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Hak etmiyorum Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Hop kendine gel hele😡😡! Konunun arapların Osmanlıya ihanetiyle ne alakası var? Ben sana hadis diyorum bana Araplar ihanet etti diyorsun konuyle alakası ne? Arapların hepsi gavsul â'zam mı? Ona irfan münafık çıkmaz mı? Ben yorumlarda ne Araplar şöyledir dedim ne Osmanlı şöyledir dedim? Konuyu neden ve nasıl arapların ihanetine getirdin? Ve buda yetmezmiş gibi sanki ben ihaneti savunmuşum gibi cevap yazmışsın? Ben sana mütevatir hadis diyorum bana Araplar ihanet etti diyorsun? Ben arapların şuan bile Vahhabilik denen sapık fırka ile ihanet ettiğini bilmiyor muyum arapların( genelleme yapmıyorum yani hepsini kast etmedim) Allahın Celle Celalühü adaleti tecelli etmiş ihanetin bedelini torunlara kalmış ise benim suçum ne? Ve daha doğrusu konuyla alakası ne? 4 hak mezhep dışında elbette diğerleri sapıtmış mezhepler dir, bunun Hazreti İsanın inmesiyle alakası ne? Bunu nasıl bağladın? Açık açık konuş derdin ne? Konuyu başka yerlere bağlama? Konuyu saptırma hadis ile arapların ihaneti bağlantılı değil koskoca hadis alimleri bu hadis-i alacak ve mütevatir diyecek sonra konu araplaeın ihanetine bağlanacak? Peygamberimizin sallallâhu aleyhi vesellem işi tebliğ! Hani adam edemezmiş diyorsun ya hidayet sadece Allah Celle Celalühü ndan gelir. Helal olsun Konu hadis-i şerifte şimdi bazılarının yaptığı ihanet...
Sorun şu giriş,gelişme sonuç olarak olayları birbirine bağlayamıyorsun,ayrı ayrı pencereden bakıyorsun,sorduğum soruya yeterli cevap veremiyorsun.Olaya fitnenin başlangıcı ile bakıp sonuca varamıyorsun.Ben sana mehdilik bugün mehdinin ordusuyuz diye insanları kandırıp kafirlere yem edenlerin uydurması olabilirmi acaba diyorum,sen beni kafirlikle suçluyorsun.Fitne çıkardığımı söylüyorsun.@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] olayın uydurma olmadığını ilahi adaletin tecelli edeceğini güzel bir şekilde yazmış.Sen herkesin bildiği ile konuşuyor,karşındakinin kör gibi inanmasını istiyorsun.Bende şüpheci ve araştırmacı olarak soru soruyorum,insan ürünü olabilirmi acaba,yıllar önce planlanmış olabilirmi diyorum,bu yüzden fikirlerimiz uymuyor,herneyse Cazgircinx olayı açıklığa kavuşturmuş.Son noktayı koymuş,boşuna tartışıyoruz.Benimde inancım tam artık.

  #23  
Alt 28.03.24, 20:55
imas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Bilgili Üye
 
Üyelik tarihi: 18.01.20
Bulunduğu yer: her yer
Mesajlar: 22,191
Etiketlendiği Mesaj: 5281 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Cazgircinx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Kardeşlerim şimdiki yazacak olacaklarimdan sakın tartışmaya girmeyelim. Ben istiharemi yaptım gayet olumlu sonuçlar aldım hatta kalbim mutmain olsun diye arka arkaya yattım sonuçlar olumlu.

Kıyamet alametlerini kitaplarda ki. Gibi değil gerçek sırasına göre yazacağım istiyen istiharesini yapabilir.

1- Duhan ( İranın vurulması nükleer füze)
2 - Bir melek nida edecek mehdi çıktı diye sende biat ve iman ettim dersen imanın zirve yapacak ve meleğin sesini kalbinde şahadet olan tüm muslumanlar duyacak yani mehdi kendi ağzıyla ben Mehdiyim demeyecek.
3 - Deccalin man adasından İsraile getirilmesi ve orada çıkması.
4 - İsa a s inmesi suriyede bir cami üzerine. Ve armageddon savaşı zaferi.
5 - Yecüc ve mecücün seddi aşıp gelmesi (Çinlilerin Çin seddini aşıp gelmesi)
6 - kabirlerden insan şeklinde şeytanların çıkması.
7 - Güneşin doğudan değilde batıdan doğması( Tövbe kapısının kapanması)
8 - Dabbetul arz ın çıkıp insanları damgalaması ( Mühür yani kafir ve münafık olanların Alnına vurup iyiyi kötüyü ayirmak Mümin olanların da nurunun artmasına vesile olacak.
9 - 3 kıta da batma olayı olacak (yer çöküntüsü)
10 - Mehdi ve İsa a.s vefat ettikden sonra Arabistan araplari yani kendi halkı kabeyi yıkacak.
11 - Yemen'den serin bir rüzgar nurlu müminlerin canını alacak geriye şerliler kalacak işte kıyamet bu şerlilerin üzerine kopacak.
Kahtani ve cehcah nerede ?

__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v)
  #24  
Alt 28.03.24, 20:58
Gayretli üye
 
Üyelik tarihi: 27.02.23
Bulunduğu yer: .
Mesajlar: 2,302
Etiketlendiği Mesaj: 110 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
imas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Kahtani ve cehcah nerede ?
Evet onu yazmayı unutmuşum saolun hocam

  #25  
Alt 28.03.24, 21:05
Distress - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 06.08.23
Bulunduğu yer: istanbul
Mesajlar: 340
Etiketlendiği Mesaj: 11 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Hak etmiyorum Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Hop kendine gel hele😡😡! Konunun arapların Osmanlıya ihanetiyle ne alakası var? Ben sana hadis diyorum bana Araplar ihanet etti diyorsun konuyle alakası ne? Arapların hepsi gavsul â'zam mı? Ona irfan münafık çıkmaz mı? Ben yorumlarda ne Araplar şöyledir dedim ne Osmanlı şöyledir dedim? Konuyu neden ve nasıl arapların ihanetine getirdin? Ve buda yetmezmiş gibi sanki ben ihaneti savunmuşum gibi cevap yazmışsın? Ben sana mütevatir hadis diyorum bana Araplar ihanet etti diyorsun? Ben arapların şuan bile Vahhabilik denen sapık fırka ile ihanet ettiğini bilmiyor muyum arapların( genelleme yapmıyorum yani hepsini kast etmedim) Allahın Celle Celalühü adaleti tecelli etmiş ihanetin bedelini torunlara kalmış ise benim suçum ne? Ve daha doğrusu konuyla alakası ne? 4 hak mezhep dışında elbette diğerleri sapıtmış mezhepler dir, bunun Hazreti İsanın inmesiyle alakası ne? Bunu nasıl bağladın? Açık açık konuş derdin ne? Konuyu başka yerlere bağlama? Konuyu saptırma hadis ile arapların ihaneti bağlantılı değil koskoca hadis alimleri bu hadis-i alacak ve mütevatir diyecek sonra konu araplaeın ihanetine bağlanacak? Peygamberimizin sallallâhu aleyhi vesellem işi tebliğ! Hani adam edemezmiş diyorsun ya hidayet sadece Allah Celle Celalühü ndan gelir. Helal olsun Konu hadis-i şerifte şimdi bazılarının yaptığı ihanet...
Yazıklarımı tekrar okursan bende genelleme yapmadım,kendilerine 650 sene hizmet etmiş,osmanlıyı ve türkleri seven,peygamberimizin yolundan giden,tekrar osmanlı gelsin isteyen araplar benim kardeşimdir.Ayrıca osmanlıya ihanet edildiği dönemde bunlar susmasaymış,askerlerimizi ortadoğudan atmaya çalışanlara karşı direniş gösterselermiş yine bugün bunlar olmayacakmış,yani Allah sadece ihanette bulunanı değil,ihanete sessiz kalanıda cezalandırıyor.Durduk yere tüm bu belaların ümmetin başına gelmesini niye isteyeyim ? Onlarda Allahın kulu,bende Allahın kuluyum.

  #26  
Alt 28.03.24, 22:23
Daimi Üye
 
Üyelik tarihi: 23.01.24
Bulunduğu yer: Diyarbakır- Ergani
Mesajlar: 614
Etiketlendiği Mesaj: 15 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Distress Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Sorun şu giriş,gelişme sonuç olarak olayları birbirine bağlayamıyorsun,ayrı ayrı pencereden bakıyorsun,sorduğum soruya yeterli cevap veremiyorsun.Olaya fitnenin başlangıcı ile bakıp sonuca varamıyorsun.Ben sana mehdilik bugün mehdinin ordusuyuz diye insanları kandırıp kafirlere yem edenlerin uydurması olabilirmi acaba diyorum,sen beni kafirlikle suçluyorsun.Fitne çıkardığımı söylüyorsun.@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] olayın uydurma olmadığını ilahi adaletin tecelli edeceğini güzel bir şekilde yazmış.Sen herkesin bildiği ile konuşuyor,karşındakinin kör gibi inanmasını istiyorsun.Bende şüpheci ve araştırmacı olarak soru soruyorum,insan ürünü olabilirmi acaba,yıllar önce planlanmış olabilirmi diyorum,bu yüzden fikirlerimiz uymuyor,herneyse Cazgircinx olayı açıklığa kavuşturmuş.Son noktayı koymuş,boşuna tartışıyoruz.Benimde inancım tam artık.
Yav ben sana niye kafir diyeyim? Konuya benim yorumum hadis ile ilgiliydi sen cevap olarak bambaşka bir şey yazdın. Konu burada çatıştı zaten! İnsan ürünü olan ne? Neyi kastediyorsun? Yışlar önce planlanmış diyorsun... Neyse sen bildiğin gibi yaşa ben bildiğim gibi Allah Celle Celalühü ikimizde hidayet versin

Alıntı:
Distress Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Yazıklarımı tekrar okursan bende genelleme yapmadım,kendilerine 650 sene hizmet etmiş,osmanlıyı ve türkleri seven,peygamberimizin yolundan giden,tekrar osmanlı gelsin isteyen araplar benim kardeşimdir.Ayrıca osmanlıya ihanet edildiği dönemde bunlar susmasaymış,askerlerimizi ortadoğudan atmaya çalışanlara karşı direniş gösterselermiş yine bugün bunlar olmayacakmış,yani Allah sadece ihanette bulunanı değil,ihanete sessiz kalanıda cezalandırıyor.Durduk yere tüm bu belaların ümmetin başına gelmesini niye isteyeyim ? Onlarda Allahın kulu,bende Allahın kuluyum.
İşte neden bu konuya değindiği bi anlamadım ben de konu Hazreti İsa ile ilgiliydi ben de ona göre cevap veriyordum bir anda arapların ihanetine döndü olay.

  #27  
Alt 28.03.24, 22:35
Distress - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 06.08.23
Bulunduğu yer: istanbul
Mesajlar: 340
Etiketlendiği Mesaj: 11 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Hak etmiyorum Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Yav ben sana niye kafir diyeyim? Konuya benim yorumum hadis ile ilgiliydi sen cevap olarak bambaşka bir şey yazdın. Konu burada çatıştı zaten! İnsan ürünü olan ne? Neyi kastediyorsun? Yışlar önce planlanmış diyorsun... Neyse sen bildiğin gibi yaşa ben bildiğim gibi Allah Celle Celalühü ikimizde hidayet versin



İşte neden bu konuya değindiği bi anlamadım ben de konu Hazreti İsa ile ilgiliydi ben de ona göre cevap veriyordum bir anda arapların ihanetine döndü olay.
Olaylar birbiri içinde bağlantılı gelişiyor onu sana hatırlatmak istedim,Lawrance dönemide buna dahil,değiştirilmiş olmasın dedim,soru yönelttim,mezhepleri nasılki çıkar için çatıştıran şeytanlar var,bu mehdi konusunuda kullanırlar,hatta kullanıyorlar demek istedim,uyanık olmalıyız her önümüze sunulana atlamamalıyız demek istedim.Galiba birbirimizi yanlış anladık,herneyse hakkını helal et.Kalbimiz kırılmasın.Seninde faydan oldu,Allah razı olsun,tartışmada oldu,bilgi alışverişide,farkındalık oluştu en azından.

  #28  
Alt 28.03.24, 22:44
Daimi Üye
 
Üyelik tarihi: 23.01.24
Bulunduğu yer: Diyarbakır- Ergani
Mesajlar: 614
Etiketlendiği Mesaj: 15 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Distress Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Olaylar birbiri içinde bağlantılı gelişiyor onu sana hatırlatmak istedim,Lawrance dönemide buna dahil,değiştirilmiş olmasın dedim,soru yönelttim,mezhepleri nasılki çıkar için çatıştıran şeytanlar var,bu mehdi konusunuda kullanırlar,hatta kullanıyorlar demek istedim,uyanık olmalıyız her önümüze sunulana atlamamalıyız demek istedim.Galiba birbirimizi yanlış anladık,herneyse hakkını helal et.Kalbimiz kırılmasın.Seninde faydan oldu,Allah razı olsun,tartışmada oldu,bilgi alışverişide,farkındalık oluştu en azından.
Ben senin bu konuyu açtığın yazıya cevaben sadece hadis kısmını yanıtladım diğerleri ile pek bi alakam yok sanırım o yüzden anlaşamadık

Konu Kapatılmıştır


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Celcelutiye vefki (Celcelutiye Kübra Daveti) MrBerkHD Celcelütiyye ve Havassları 48 19.06.26 19:36
Salavat-ı Kübranın Haftalık Okuma şekli desperado Salavat-ı Şerifeler 23 21.04.24 22:02
hacet için etkili tertip Frost Hacet & Dilek Uygulamaları 14 18.10.21 02:15
Melhame (Büyük Savaş Yaklaştı) fatih Derin Konular & Beyin Fırtınası 20 08.05.21 00:28
Salavat-ı Bedevî Kübra (Büyük Derviş) Naim Salavat-ı Şerifeler 0 13.06.20 13:43


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com