Havas Okulu  

Go Back   Havas Okulu > HavasOkulu Genel Bölüm > Sorularınız

Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Cinlerin rukye'ye direnç geliştirmeleri mümkün mü?

her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
  #31  
Alt 24.02.25, 14:32
imas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Bilgili Üye
 
Üyelik tarihi: 18.01.20
Bulunduğu yer: her yer
Mesajlar: 22,190
Etiketlendiği Mesaj: 5281 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
kaanertnc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Senin floodu okudum da boşuna uğraşmayın ehil hocaya gidin daha çok zarar verirsiniz kendinize demişsin özetle. Yahu hocanın ehil olduğunu nereden bileceğiz hepsi birbiriyle alakasız başka bir şey söylüyor sonra yardım ayağına 250 liralık mürekkebe 2500 lira yazıyor bırak Allah aşkına hepsi cincon olmuş. Bu rukye ile tedavi yapan zilyon tane insan var ben çok üstüne düşmedim mevzunun ama sende yazmışsın bu cinler hırslı mahlukatlar arenaya çevirebilirler ama ne yapayım yahu kitlendik kaldık ben zaten kabul etmişim durumumu bu dünyada bir çıkış bulamasam belki ahiretime kefaret olur o da imanlı ölebilirsek. Bir de şey diyen hocalar var senin sorunun psikolojik... Daha tanımlardan habersiz teşhis koyuyor, şunu da net söyleyeyim forumu psikiyatrik gözlem altına alsalar üyelerin %80'i engelli raporu alır şöyle bir tane hocayı polis zoruyla götürsünler psikiyatriye desin ki ben cin kovuyorum bilmem ne en az bir ay yatarı var 3 sene de aylık kontrole çağırıp ilaç basarlar.
250 liralık mürekkebe 2500 lira yazıyor

sen şu 250 liralik mürekkep nerede satılıyor onu bir söyle ben 1 ton alayim, yada sen 250 den al bana 500 den sat aradaki farki götür,
sen safran kac lira gül yagi kac lira haberin varmi ? yoksa bu ilmi hakkiyla yapanlarda dahil hepsine iftira derdindemisin?
sen tedavi olmayi birakmişsin onu bunu eleştirme akil verme peşindesin,
demek iş sadece mürekkeple bitiyor, bunun emeği zahmeti harcanan zamani nasil olacak?
senin üstüne yapışan boku temizlerken alinan risk ne olacak?
bunun bedeli olmayacak mi?

şimdi ben büyüden yada günahtan dolayı musallat almiş kisilerin hepsi iftiracidir dersem normal mi konuşmuş olurum?

__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v)
Alıntı ile Cevapla
  #32  
Alt 24.02.25, 14:48
Gayretli üye
 
Üyelik tarihi: 05.12.23
Bulunduğu yer: Samsun
Mesajlar: 318
Etiketlendiği Mesaj: 3 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
imas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
250 liralık mürekkebe 2500 lira yazıyor

sen şu 250 liralik mürekkep nerede satılıyor onu bir söyle ben 1 ton alayim, yada sen 250 den al bana 500 den sat aradaki farki götür,
sen safran kac lira gül yagi kac lira haberin varmi ? yoksa bu ilmi hakkiyla yapanlarda dahil hepsine iftira derdindemisin?
sen tedavi olmayi birakmişsin onu bunu eleştirme akil verme peşindesin,
demek iş sadece mürekkeple bitiyor, bunun emeği zahmeti harcanan zamani nasil olacak?
senin üstüne yapışan boku temizlerken alinan risk ne olacak?
bunun bedeli olmayacak mi?

şimdi ben büyüden yada günahtan dolayı musallat almiş kisilerin hepsi iftiracidir dersem normal mi konuşmuş olurum?
Ben sizi tanımam etmem imas hocam ne yaptığınızı da görmüşlüğüm etmişliğim yok, bu asabiyet de ilminizin derinliğinliğinden kaynaklanıyor diye düşünüyorum ama ben burada güzel bir forum bulmuşum hem derdimi paylaşıyorum hem de fikir alışverişinde bulunuyorum ama açtığım her konunun altına imas hoca yardım etsin, sen imas hocaya yaz vs yazmalarından da gına geldim imas hoca yardım eder de ücreti mukabilinde eder ben ücretsiz iş görsün de demiyorum ama alakasız bir konu açmışım orada 2 senedir üye olduğum belli yazıyor biliyoruz imas hoca yardım eder bilmem ne ama abi yeter yani varsa benim soruma bir katkın yap yoksa bana ne diye imas hoca reklamı yapıyorsun. Heh safran mürekkebine gelince onu da yazıyoruz google kardeşimize 150 liradan 400 liraya kadar fiyatlar çıkıyor he sen mürekkepten ne anlarsın diyeceksin ben sumaktan, mazıdan, kozalaktan, odun kömüründen vs. keyif için kendi mürekkebini yapan bir insanım.

Alıntı ile Cevapla
  #33  
Alt 24.02.25, 14:57
imas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Bilgili Üye
 
Üyelik tarihi: 18.01.20
Bulunduğu yer: her yer
Mesajlar: 22,190
Etiketlendiği Mesaj: 5281 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
kaanertnc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ben sizi tanımam etmem imas hocam ne yaptığınızı da görmüşlüğüm etmişliğim yok, bu asabiyet de ilminizin derinliğinliğinden kaynaklanıyor diye düşünüyorum ama ben burada güzel bir forum bulmuşum hem derdimi paylaşıyorum hem de fikir alışverişinde bulunuyorum ama açtığım her konunun altına imas hoca yardım etsin, sen imas hocaya yaz vs yazmalarından da gına geldim imas hoca yardım eder de ücreti mukabilinde eder ben ücretsiz iş görsün de demiyorum ama alakasız bir konu açmışım orada 2 senedir üye olduğum belli yazıyor biliyoruz imas hoca yardım eder bilmem ne ama abi yeter yani varsa benim soruma bir katkın yap yoksa bana ne diye imas hoca reklamı yapıyorsun. Heh safran mürekkebine gelince onu da yazıyoruz google kardeşimize 150 liradan 400 liraya kadar fiyatlar çıkıyor he sen mürekkepten ne anlarsın diyeceksin ben sumaktan, mazıdan, kozalaktan, odun kömüründen vs. keyif için kendi mürekkebini yapan bir insanım.
1. cisi google den safran alinmaz, 150 tl ye 400 tlye safran olmaz
googleden alacagin mürekkep gülsuyu+ misk tozu+ gıda boyasidir,
bunlari bilmeden bir seylere karar vermek yorum yapmak yanliş...

ayrica ben sana söyliyeyim ister inan ister inanma orası sana kalmiş
senin musallatin yok, senin havas ilimlik bir
seyin yok, benim sana naçizane tavsiyem dermanini tıp ilminde ara, bu arada itikadini kuvvetlendir ihlasli ol, çünku 2 side cok zayif

__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v)
Alıntı ile Cevapla
  #34  
Alt 24.02.25, 15:00
Gayretli üye
 
Üyelik tarihi: 05.12.23
Bulunduğu yer: Samsun
Mesajlar: 318
Etiketlendiği Mesaj: 3 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
imas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
1. cisi google den safran alinmaz, 150 tl ye 400 tlye safran olmaz
googleden alacagin mürekkep gülsuyu+ misk tozu+ gıda boyasidir,
bunlari bilmeden bir seylere karar vermek yorum yapmak yanliş...

ayrica ben sana söyliyeyim ister inan ister inanma orası sana kalmiş
senin musallatin yok, senin havas ilimlik bir
seyin yok, benim sana naçizane tavsiyem dermanini tıp ilminde ara, bu arada itikadini kuvvetlendir ihlasli ol, çünku 2 side cok zayif
Değerli görüşünüz için teşekkür ederim. Tıp ilmi de gereken desteği sağlıyor hocam ve itikat, ihlas konularında söylediklerinizin farkındayım uyarınız için teşekkür ederim.

Alıntı ile Cevapla
  #35  
Alt 24.02.25, 15:06
imas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Bilgili Üye
 
Üyelik tarihi: 18.01.20
Bulunduğu yer: her yer
Mesajlar: 22,190
Etiketlendiği Mesaj: 5281 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
kaanertnc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Değerli görüşünüz için teşekkür ederim. Tıp ilmi de gereken desteği sağlıyor hocam ve itikat, ihlas konularında söylediklerinizin farkındayım uyarınız için teşekkür ederim.
ben kim ne sağlıyor bilemem ama tibbi olarak bazi arızi durumda olanlar kendini musallatli sanir...

__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v)
Alıntı ile Cevapla
  #36  
Alt 24.02.25, 15:08
Gayretli üye
 
Üyelik tarihi: 05.12.23
Bulunduğu yer: Samsun
Mesajlar: 318
Etiketlendiği Mesaj: 3 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
imas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
ben kim ne sağlıyor bilemem ama tibbi olarak bazi arızi durumda olanlar kendini musallatli sanir...
Doğru diyorsunuz hocam.

Alıntı ile Cevapla
  #37  
Alt 24.02.25, 15:11
Garip1isi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Daimi Üye
 
Üyelik tarihi: 21.02.24
Bulunduğu yer: Dünya
Mesajlar: 1,804
Etiketlendiği Mesaj: 48 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
imas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
ben kim ne sağlıyor bilemem ama tibbi olarak bazi arızi durumda olanlar kendini musallatli sanir...
Abi konudan bağımsız bazıları bakım yaparken varlığın enerjisi çok ağır oluyor geldiği belli oluyor bazıları bakarken de hiçbirşey hissedilmiyor ne ile alakalı bu durum ?

Alıntı ile Cevapla
  #38  
Alt 24.02.25, 15:44
imas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Bilgili Üye
 
Üyelik tarihi: 18.01.20
Bulunduğu yer: her yer
Mesajlar: 22,190
Etiketlendiği Mesaj: 5281 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Garip1isi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Abi konudan bağımsız bazıları bakım yaparken varlığın enerjisi çok ağır oluyor geldiği belli oluyor bazıları bakarken de hiçbirşey hissedilmiyor ne ile alakalı bu durum ?
1. cisi varligin gucuyle alakali ve vucuda girilmesi istenen yerle orantili
2. cisi bakım yapildiginin ispatiyla ilgili

ama en iyisi gece uyurken bakimi yapip kişiyi tedirgin etmemek daha yeğdir...

__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v)
Alıntı ile Cevapla
  #39  
Alt 24.02.25, 15:48
Üye
 
Üyelik tarihi: 03.09.24
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 95
Etiketlendiği Mesaj: 0 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
kaanertnc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bir süredir dinliyorum da ilk başlarda hissettiğim tepkileri hissedememeye başladım acaba direnç geliştirip umursamama durumu olabiliyor mu? Çünkü temizlendiğimi de hissetmiyorum.

Okuma ile çıkmaları çok çok zor. Hele büyü varsa musallatı almadan büyüyü alamazsın. Tavsiyem namazlarını eksiksiz kilman. Ben de yedirilmiş büyüden muzdariptim okuma yaptığım zaman karnım da baloncuklar oluşuyormuş gibi hissediyodum ama bir türlü gitmiyodu. Ne zaman namazlarımı tam kilmaya başladım ve musallat gitti o zaman okumalar daha etkili olmaya başladı.

Alıntı ile Cevapla
  #40  
Alt 24.02.25, 16:23
Gayretli üye
 
Üyelik tarihi: 05.12.23
Bulunduğu yer: Samsun
Mesajlar: 318
Etiketlendiği Mesaj: 3 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
heroman100 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Okuma ile çıkmaları çok çok zor. Hele büyü varsa musallatı almadan büyüyü alamazsın. Tavsiyem namazlarını eksiksiz kilman. Ben de yedirilmiş büyüden muzdariptim okuma yaptığım zaman karnım da baloncuklar oluşuyormuş gibi hissediyodum ama bir türlü gitmiyodu. Ne zaman namazlarımı tam kilmaya başladım ve musallat gitti o zaman okumalar daha etkili olmaya başladı.
Sağolasın bakalım nasıl olacak namazlarımı düzenli kılamıyorum maalesef. Şimdi düşünüyordum da ben kendime pek üzülmüyorum bu işler başıma geldiği için de bu büyü yapanlar yaptıranlara acıyorum gerçekten hiçbir inanç biçiminde yerleri hayırlı değil. Belki biz de Allah affetsin günah işledik ahiretimiz sıkıntıda ama bunlar tüm lanetleri üzerlerine çekiyorlar, yazık insanın aklı almıyor gerçekten.

Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Cinler mi Akıllıdır insanlar mı? Cinlerin dinleri var mı? Sin Cin & Şeytan & Melek & Ruh 12 02.02.26 00:36
Cinler Alemine Genel Bir Bakış SiLence Paranormal Yetenekler 3 24.02.25 12:49
Cinlerin Nitelikleri AhirZaman Cin & Şeytan & Melek & Ruh 6 07.08.19 22:01
Cinlerin Temel Özellikleri DiLara Parapsikoloji & Spiritüalizm 2 26.05.19 19:13
Cinlerin sırrı ve insanlara etkisi SiLence Paranormal Yetenekler 1 31.01.17 20:25


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com