![]() |
|
|||||||
| Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz. |
![]() |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#12
|
|||
|
|||
|
Yaşadığınız tüm olaylar rüya ile mi oldu yoksa gerçekte de buna benzer olaylar yaşadınız mı
|
|
#13
|
||||
|
||||
|
yâ latif, esmaül hüsanın tamamı, evradlar, azimetler vb.
Alıntı:
|
|
#14
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#15
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
|
|
#16
|
|||
|
|||
|
Sırrlar söylenmez. Yoksam ne anlamı kalırki. Adı üstünde sırr. Bazı haller işaret edilir. Bunuda zaten evliyaullah yapmışlar. Merak ediyorsanız seyr u süluk kıtapları okuyun. Etvar-ı Seba risaleleri var. Orda rüyalarada değiniliyor. Hangi makamda hangi rüya görülüyor onları beyan ediyorlar mübarekler.
|
|
#17
|
||||
|
||||
|
Eski zamanın birinde dönemin şahı o dönemin meşhur evliyasını saraya davet eder.Evliya gelir bunlar yemeğe otururlar yemek masasında şah,vezir ve diğer devletten zevat bir tarafa da evliya oturup yemeğe başlarlar. Aylardan yaz iken ortaya bir tane karasinek çıkar gelir şahın yanağına konar.Şah sineği kovalar sinek bir oraya bir buraya gider gelir.Evliyada durumu görüp hafif tebessüm eder.Ey sinek der izin verde şu yemeği rahat yiyelim var git yoluna Allahın izni ile der.Karasinek sanki bir komut almış gibi arkasına bakmadan tüyer. Bunu gören Şah da şaşırır ve derki tüm insanlara sözüm geçiyorda bir sineğe sözümüz geçmedi anladık ki Allah katında değeri olanın farkı burada imiş.Tek söz ettin gitti demiş.Bu hikayedeki ana fikir Allah’ın izni ile olması. - - - Musa AS tur dağına çıkar.Orda derki yarabbi bana bir zikir versen de seni gün içinde zikir etsem ve seni ansam. La ilahe illallah de ya musa der.Bunun üzerinede Musa AS da bana biraz basit gibi yavan gibi geldi demeye çalışınca. Cenabu Rabbul Aleminde.Ahirette görecen ya Musa mizan var der o mizanın bir tarafına tüm yarattığım mahlukatı kainatı koysan karşı tarafada sadece La ilahe illallah koysan benim adım ağır basar der. Bunuda niye anlattık La ilahe illallah değerini anlayın diye. -- Bundan 5 sene evvel yaz sıcağı havası yattık gece yatağa tam uykuya dalacaz vızzzz vızzzz diye ses dedim sivrisinek var.Ses etmedim yatıyorum bu mübarekte F16 gibi bir daha bir daha geliyor inada kulağımın dibinden geçiyor.Kalktım baktım ışığı yaktım göremedim yattım gene aynı olay bu olay 3 kere oldu en sonunda kalkmamda dedim bu işde bir iş var bunu bize boşuna yollamadı resmen bela musibet dedim.Başladık yatakta duaya önce 3 salavat peşinden 3 kelimei tevhid peşinede Allahım anladığım kadarıyla bu gece bize uyku yok bunu sen yolladın bu kulunun gözünden uyku akıyor bu sivrisinek de senin kulun ise bende Resullullah SAV ümmetinden isem onun hatırına hatamız kusurumuz günahımız ne varsa bağışla şu sivrisinek belası uçmayı bıraksın bir kenarda dursun sabahta şunu evden def eyle çıksın gitsin bize zararı olmadan diyip peşine 3 salavat okuyup amin diyip yattık. Sivrisineğin sesi kesildi şaka değil harbiden uyuduk sabah kalktık kolda falan ısırık izi yok.Sabah camları açıyoruz.Haliyle buda sanırım gitti çünkü o yaz bir daha sivrisinek görmedim. Yazın bahçede ağaçlar var.Ağaçlara arada karga sürüsü gelir.Gelen fazla değil yeni yavrular falan eaz 100-150 tane olur.Bunlar başlar gaklamaya yeni tıfıl olanlara gaklamayı öğretiyorlar.Fazla kafaya takmam derken birgün gene geldiler arkadaş bir gaklıyorlar 15-20 dakika oldu durmadan lan dedim yeter artık.Çıktım cama Kafayı bulutlara çevirdim yarabbi dedim ne iş bunlar resmen kafamızı ütülediler.Şunlara bi şey de.Biz böyle dedik daha fazla gaklama öylemi öyle başladık duaya üsttekine benzer şekilde topu sana attım top sende diyip amin diyip işi bitirdim aradan 2-3 dak,ka geçti bizim sürü vınnnnn. Ben hayvanlarla konuşurum.Ama sizin anlayacağınız dilde değil.Neyse geçen yaz balkona çıktım.3.katta oturuyoruz üstte 2.kat var.bundan 15 sene evvel eve karıncalar girmişti, o dönem ondan sonra girmedi baktım balkon duvara ben diyim 2000 siz diyin 5000 karınca resmen otoban toplu miting halinde aşağıdan çıkmışlar.Bizim duvardan üst kata yada onun üstüne gidiyorlar.Bende görünce dedimki bana bakın mübarekler benim eve girmeyin kısa net diyorum ister inanın ister inanmayın Süleyman AS bizzat ismi azamı bana verildi.Hiç şansınız yok dedim.mesajı aldılar sanırım çünkü geçen sene evde 1 adet karınca görmedim. Bundan 3 sene evvel kış hava soğuk böcek olmaz kışın evlerde ama ne olur örümcek olabilir.Onlarda genelde wc yada kanal borulardan geliyorlar gece yarısı neyse benim anladığım bunlarda eve giren olmuş.Bazılarını görürsem Allah biliyor imha ederim.Ahirette hesabını sor sıkıntı yok derim.Orda ona göre savunma yapacaz. Gece kış yattım sabah kalktım sağ el üst taraf tokmak gibi lan dedim bu ne şişmiş. Baktım evde büyüteçler var 20x-50x bile olan neyse dedim kesin örümcek ısırmış lan dedim bunu nerden bulacaz bulmaya imkan yok.Birde bu olaylar ben şu gözlede bakıyorum sizde öyle bakın bu örümcek geldi beni ısırdı ise bu işte bir hikmet var yani gene Allah CC ya hata ettik bilmeden yada kusur ettik gibi başladık istigfara falan bir yandan dua derken.Dedim bu kamili sinek olayındaki dua kesmez buna ismi azamıda okuyalım sağlam olsun duada bunu evden def eyle diyip duayı ettik elimizin şişide 5-6 günde anca indi.Hayvanlara evden def eyle diye dua edin kahreyle demeyin. Kısaca hadisde der müminin silahı duadır. Sen doğru kul olursan.8 milyar bir araya gelse 1 sivrisineğe söz geçiremez ama bir dua edersin saniyesinde dua tutar. Yatar rahat uyursun. Üstte yazdığımı illa merak edip alıntı yapan olur onlar yapmadan yazayım Süleyman AS demiş ki bana Belkıs ın tahtını hanginiz buraya hızlıca getirir.İfritten bir tayfada sen gözünü açıp kapayana kadar getiriz diyince. Süleyman AS biraz küçümseyerek olmadı diyip Veziri ASAF dönüp işaret edince saniyede taht önünde bitmiş. Hikayedeki ismi azam Süleyman AS ismi azamıdır.Veziri ASAF a da Allahın izni öğretmiştir.Google da bulunmaz eski kaynaklarda hiç bulunmaz.Kalbin selim ise alırsın. Böyle çok kedi-köpek değişik hayvanla hikaye varda anlatmaya vakit yok.Mesele doğru kul olabilmekte ve Allah CC rızasını kazanabilmekte.Ha kazandın diyelim.Dünya gene sana akmaz imtihanlar artarak devam eder ölene kadar sabır etmek gerekir gelene amenne demek gerekir.Birde sır var sır var anlattığımız olaylar sır kapsamının sadece % 2-3-5 kısmı olurki kişiye verilen bir sır varsa ona anlatma dendi ise oda 1-2-3 kişiye açık ederse ondan sır alınsa gene iyi derim.Bazısı google girin aratın medyum keto eski hali diye adamı Cenabu Rabbul Alemin bir kün der 2 saniyede ona döndürürse şaşmam.Ondan sonra debelen dur.Altını bezlerler yani anlatmak istediğim.
__________________
Unutmayasın.Elindeki Sırrı Saklayamayana. Yeni Sır Vermez.Sırların Sahibi. Şeyh-ül Ekber Muyhiddin İbn’ül Arabi KS |
|
#18
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
|
|
#19
|
|||
|
|||
|
Bazıları bir kere “Allah” der, kalbi titrer, ruhu bedeninden taşar…
Bazıları milyon kere söyler, dili döner ama kalbi susar. Mesele kaç kere dediğin değil, nasıl duyduğundur. |
![]() |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| Letaifler, Letaiflerin Görevleri, Letaif Zikri (Zikr-i Letaif) | Sin | Tasavvuf & Tarikatler | 19 | 05.09.25 21:21 |
| La ilahe illallah demen Kelime-i tevhidin fazileti in faziletleri | PARADOX | Zikir | 18 | 29.06.25 00:18 |
| Ya Allah Zikri | lorecapture | Esmaül Hüsna | 7 | 08.08.24 14:07 |
| Zikir ve Adabı | Tuana | Zikir | 18 | 23.08.23 17:52 |
| Bir çok sırrı içinde barındıran Hızır A.s Duasi | HeartLess | Galibiyet ve Başarı Uygulamaları | 14 | 13.08.20 13:02 |